Τι να προσέξουμε όταν τρώμε έξω

-Αν έχουμε προγραμματίσει να φάμε έξω το βράδυ αντιστρέφουμε τα γεύματά μας και φροντίζουμε το μεσημεριανό μας γεύμα να είναι ελαφρύ (π.χ. σαλάτα με τόνο ή λίγο τυρί και 1 φέτα ψωμί).

-Λίγο πριν την έξοδο ένα γιαούρτι ή ένα φρούτο θα μας κόψει λίγο την όρεξη.

-Κατά την έξοδο αποφεύγουμε το ψωμί και ξεκινάμε το γεύμα μας με σαλάτα, στην οποία ζητάμε να προσθέσουμε εμείς το λάδι.

-Επιλέγουμε ψητό κρέας, κοτόπουλο, μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας, λαχανικά και μανιτάρια με 1 κουταλιά τυρί τριμμένο ή 2 – 3 καλαμάκια κοτόπουλο με 1 πίτα αλάδωτη.

-Όσον αφορά τα ορεκτικά αποφεύγουμε τα τηγανητά και επιλέγουμε μανιτάρια ή άλλα ψητά λαχανικά, τζατζίκι, μελιτζανοσαλάτα, τυροκαφτερή, φέτα ψητή και σαλάτες.

 

Κι αν… ξεφύγουμε λιγάκι;

Αν ξεφύγουμε λιγάκι, όπως σημειώνει το vita.gr, δεν χάθηκε και ο κόσμος. Σημασία έχει να ανασυνταχθούμε και με σωστές κινήσεις να επαναφέρουμε την τάξη. Προς την κατεύθυνση αυτή:

Βήμα 1ο: Μη ζυγιστείτε την επόμενη ημέρα το πρωί. Μην ανεβείτε στη ζυγαριά για να δείτε τι κακό έγινε. Σίγουρα θα σας δείξει παραπάνω, καθώς η αυξημένη κατανάλωση φαγητού το βράδυ, ιδιαιτέρως εκτός σπιτιού που είναι πλούσιο σε αλάτι. μπορεί και λόγω υγρών να σας επηρεάσει. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ξαφνικά γεμίσατε πάλι λίπος.

Βήμα 2ο: Φάτε ελαφριά το επόμενο μεσημέρι. Δεν χρειάζεται να μείνετε νηστικοί, αλλά να επιλέξετε ένα πιο ελαφρύ γεύμα με άφθονα λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη, όπως κοτόπουλο, τόνο, ψάρι. Αυτό θα δώσει ανάσες στον οργανισμό σας και θα «ισοφαρίσει τη χασούρα» της προηγούμενης.

 

Βήμα 3ο: Πιείτε αρκετό νερό. Το νερό θα βοηθήσει να φύγουν οι τοξίνες και να απαλλαγείτε από τα κατάλοιπα του χθες.

Βήμα 4ο: Μειώστε λίγο το αλάτι. Την επόμενη ημέρα αποφύγετε το αλάτι και προτιμήστε περισσότερο μπαχαρικά και μυρωδικά στο φαγητό σας.

Αντικαταστήστε… με…

-2 φέτες ψωμί – 1 φέτα ψωμί – 70 ΘΕΡΜΙΔΕ

Αντικαταστήστε… με…

-2 φέτες ψωμί – 1 φέτα ψωμί – 70 ΘΕΡΜΙΔΕΣ

-Κολοκυθάκια τηγανητά Χόρτα – κολοκυθάκια βραστά – 100 ΘΕΡΜΙΔΕΣ

-Πατάτες τηγανητές (και μερίδα και στο γεύμα) – Μόνο μερίδα και ρύζι στο γεύμα – 150 -ΘΕΡΜΙΔΕΣ

-Αναψυκτικό – Αναψυκτικό τύπου light – 150 ΘΕΡΜΙΔΕΣ

-2 ποτήρια κρασί – 1 ποτήρι κρασί – 80 ΘΕΡΜΙΔΕΣ

-Πολύ λάδι στη σαλάτα – 1 κουταλιά λιγότερο λάδι στη σαλάτα – 135 ΘΕΡΜΙΔΕΣ

ΚΕΡΔΟΣ 685 ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Πηγή: topontiki.gr – Photo: pixabay.com