ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
08.06.2026 | 14:15
Το 60% των υπαλλήλων της Περιφέρειας Αττικής ασκούν καθήκοντα ελεγκτών, αλλά δεν παίρνουν την προβλεπόμενη αποζημίωση για τις ιδιαίτερες ευθύνες που επιφορτίζονται, καταγγέλλει ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής. Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τον ΣΥΠΑ, το κράτος αντιμετωπίζει πολύ ευνοϊκότερα υπαλλήλους άλλων δημόσιων φορέων, που ασκούν ίδιες ή ανάλογες αρμοδιότητες. Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Το 60% […]
Περισσότερα άρθρα
15.05.2026 | 22:54
09.05.2026 | 17:56
29.04.2026 | 12:37
02.04.2026 | 16:56










