ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ
14.01.2012 | 14:55
07.11.2011 | 08:35
08.11.2012 | 10:19
Σε κατάληψη του δημαρχείου Λαρισαίων προχώρησαν πριν από λίγο οι εργαζόμενοι του δήμου, αντιδρώντας στην ψήφιση του «μνημονίου 3». Εντός της ημέρας, θα κάνουν πορεία στους δρόμους της πόλης. Να σημειωθεί πως η ΠΟΕ-ΟΤΑ πραγματοποιεί νέα 48ωρη απεργία, αρχής γενομένης από σήμερα, και αποχή από κάθε εργασία το Σαββατοκύριακο. Με πληροφορίες, φωτογραφία από larissanet.gr […]
Περισσότερα άρθρα
06.07.2011 | 12:13
29.06.2011 | 06:47
27.06.2011 | 10:39
22.06.2011 | 18:13
07.06.2011 | 08:16
22.04.2011 | 10:32








