ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
29.05.2026 | 20:17
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ, με ανακοίνωση της, καταγγέλλει την απόλυση του συμβασιούχου εργαζόμενου Δημήτρη Αντωνίου. Ειδικότερα στην ανακοίνωση της, η ΑΔΕΔΥ σημειώνει: Θυμίζουμε ότι ο Δ. Αντωνίου παραμένει απολυμένος από το ΕΚΠΑ, παρά τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει, μια απόλυση που δρομολογήθηκε. Όταν ήταν μέλος του ΚΣ της ΟΔΠΤΕ και Γραμματέας του ΔΣ του […]


