Βαρεμένος: Διαφημιστική δαπάνη του Μετρό Θεσσαλονίκης για ενίσχυση ΜΜΕ φίλιων της ΝΔ

Για το κόστος των 640.000 ευρώ το 2020 ως δαπάνη για τη διαφήμιση του Μετρό Θεσσαλονίκης κυρίως για την οικονομική ενίσχυση φίλιων ΜΜΕ, αφού το έργο μόνο καθυστερεί, μίλησε Στο Κόκκινο ο Γιώργος Βαρεμένος, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του κόμματος, ενώ αναφέρθηκε και για τον μηχανισμό προπαγάνδας της ΝΔ που κάνει κυριολεκτικά το άσπρο – μαύρο.

Ο κ. Βαρεμένος στον Στάθη Σχινά εξήγησε ότι η κυβέρνηση αντί να ολοκληρώσει το έργο του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, οδήγησε στην αναστολή του, το έκανε πάνω – κάτω και φυσικά το θέμα της απόσπασης των αρχαιοτήτων που βρέθηκαν κατά την εκσκαφή συνιστά «μια βαρβαρότητα πολιτική και πολιτιστική που έχει διεθνείς διαστάσεις».

Σε αυτό το πλαίσιο απ’ όπου και αν προέρχονται τα χρήματα ο κ. Βαρεμένος αναρωτήθηκε τι ακριβώς θα διαφημίσει η ΝΔ. Τη διακοπή του έργου; Την καθυστέρηση του; Ότι θα πληρώσουμε πολύ περισσότερα από όσα θα πληρώναμε για το έργο το οποίο έχει καταντήσει ανέκδοτο και γεφύρι της Άρτας;

Ο κ. Βαρεμένος σχολίασε μεταξύ άλλων ότι τα Βίλια έμειναν 48 ώρες χωρίς ρεύμα και τα ΜΜΕ, που είναι προσφιλή στη ΝΔ, τα χαρακτηρίζουν ως Ελβετία της Ελλάδας, ενώ αν ήταν στην κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ θα χαρακτήριζαν την περιοχή κόλαση, αλλά τώρα δεν λένε κουβέντα για τη διακοπή της ηλεκτροδότησης και είναι ολοφάνερη η διαφορά αντιμετώπισης από την πλευρά του προπαγανδιστικού μηχανισμού της ΝΔ, που θέλει να κάνει το άσπρο μαύρο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΜΕΤΡΟ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΑΦΙΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ, ΒΑΡΕΜΕΝΟΣ


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!