τηλεδιάσκεψη-αύριο-για-το-σχέδιο-εμβο-782018
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11.12.2020 | 19:32

Τηλεδιάσκεψη αύριο για το σχέδιο εμβολιασμού παρουσία Μητσοτάκη

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα προεδρεύσει, στις 12:00,

σε τηλεδιάσκεψη με αντικείμενο το σχέδιο εμβολιασμού κατά του κορονοϊού.

Στη σύσκεψη θα λάβουν μέρος ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας,

ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης,

ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, ο Υφυπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης,

ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ αρμόδιος για το Συντονισμό του Κυβερνητικού Έργου Άκης Σκέρτσος,

ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας,

ο Γενικός Γραμματέας του Πρωθυπουργού Γρηγόρης Δημητριάδης, ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας Παναγιώτης Πρεζεράκος,

ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους,

ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Θανάσης Κοντογεώργης,

ο Γενικός Γραμματέας της Βουλής Γιώργος Μυλωνάκης,

ο Διευθυντής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Βουλή Μιχάλης Μπεκίρης,

ο Καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας.