Τηλεδιάσκεψη αύριο για το σχέδιο εμβολιασμού παρουσία Μητσοτάκη
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα προεδρεύσει, στις 12:00,
σε τηλεδιάσκεψη με αντικείμενο το σχέδιο εμβολιασμού κατά του κορονοϊού.
Στη σύσκεψη θα λάβουν μέρος ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας,
ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης,
ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, ο Υφυπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης,
ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ αρμόδιος για το Συντονισμό του Κυβερνητικού Έργου Άκης Σκέρτσος,
ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας,
ο Γενικός Γραμματέας του Πρωθυπουργού Γρηγόρης Δημητριάδης, ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας Παναγιώτης Πρεζεράκος,
ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους,
ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Θανάσης Κοντογεώργης,
ο Γενικός Γραμματέας της Βουλής Γιώργος Μυλωνάκης,
ο Διευθυντής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Βουλή Μιχάλης Μπεκίρης,
ο Καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας.
Προτεινόμενα άρθρα
12.06.2026 | 17:10
12.06.2026 | 14:55






