σπίρτζης-γιατί-δεν-απαντά-το-κιναλ-στο-387406
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 10.06.2019 | 14:51

Σπίρτζης: Γιατί δεν απαντά το ΚΙΝΑΛ στο κάλεσμα του Τσίπρα;

«Απορώ γιατί δεν έχει ανταποκριθεί το ΚΙΝΑΛ, στο κάλεσμα που είχε απευθύνει ο πρωθυπουργός στη δημιουργία ενός ευρύτατου μετώπου, με όλες τις προοδευτικές δυνάμεις», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, ζητώντας παράλληλα από το Κίνημα Αλλαγής «καθαρές απαντήσεις».

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «Alpha» ο κ. Σπίρτζης, σημείωσε πως «η πλειοψηφία των πολιτών και πάρα πολλά στελέχη του ΠΑΣΟΚ, είναι στο ΣΥΡΙΖΑ. Και είναι να απορεί κανείς, πως ακόμη και μετά το δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, το ΚΙΝΑΛ, αντί να δει ποιος είναι ο κίνδυνος σε σχέση με μία νεοφιλελεύθερη πολιτική που δεν την κρύβουν, προς τιμή της, η Νέα Δημοκρατία και ο κ. Μητσοτάκης, μένει προσκολλημένο σε μία αντίληψη, σε μία πολιτική τακτική να θέλει να χτυπήσει τον Αλέξη Τσίπρα, και την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ακόμη, ότι η διαφορά με τη Νέα Δημοκρατία. μπορεί να γυρίσει, κι αυτό, μπορεί να συμβεί και με τη σύγκριση πάνω στις προγραμματικές θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και της Ν.Δ, οι οποίες όπως τόνισε, είναι «τελείως διαφορετικές και διακριτές».

Και, όπως είπε χαρακτηριστικά, ο τρόπος που αυτές θα αναδεικνύονταν για να αποφασίσει στη συνέχεια ο ελληνικός λαός, θα ήταν, να γίνει μία μεγάλη συζήτηση πάνω στις προγραμματικές θέσεις, στα εξειδικευμένα προγράμματα, για μία σειρά από θέματα που αφορούν το αύριο και την ανάπτυξη της χώρας, και τη στάση που θα κρατήσει η χώρα σε αυτά τα κρίσιμα θέματα.

Όπως διευκρίνισε ο κ. Σπίρτζης, πρόκειται κυρίως «για τα οικονομικά θέματα που συζητούνται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τα οποία θα καθορίζουν πολύ σημαντικές πτυχές τόσο ανάπτυξης όσο και της καθημερινότητά μας».

Ο υπουργός αναφέρθηκε, επίσης, στα έργα που υλοποίησε η Κυβέρνηση, μεταξύ των οποίων είναι ολοκλήρωση των πέντε μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας, αλλά και η επικείμενη ολοκλήρωση εντός του προγραμματισμένου χρονοδιαγράμματος του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έργα, τα οποία, όπως είπε, είχαν σύνθετα προβλήματα και παρέμεναν βαλτωμένα, ενώ υπογράμμισε ότι το Δημόσιο ήταν υπόχρεο σε αποζημιώσεις 1,5 δισ. μόνο για τους αυτοκινητοδρόμους.