νέες-ισορροπίες-στη-βουλή-δεύτερη-δύν-1538726
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 02.06.2026 | 16:31

Νέες ισορροπίες στη Βουλή: Δεύτερη δύναμη οι ανεξάρτητοι με 39 βουλευτές

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Νέα «πρωτόγνωρα» δεδομένα, προκύπτουν στη Βουλή μετά τις τελευταίες εξελίξεις!

Οι ανεξάρτητοι βουλευτές, που δεν εντάσσονται σε κάποια Κοινοβουλευτική Ομάδα, φθάνουν πλέον τους 39, ενώ ο ευρύτερος χώρος της Κεντροαριστεράς εισέρχεται σε νέα φάση αποσύνθεσης και ανασύνθεσης.

Η διάλυση της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Αριστεράς, που αναμένεται να ανακοινωθεί και επίσημα το πρωί της Πέμπτης, προκαλεί «ντόμινο».

Το 39 δεν αποτελεί απλώς ένα στατιστικό στοιχείο, αλλά μια κοινοβουλευτική ανατροπή, καθώς οι ανεξάρτητοι αποτελούν πλέον τη «δεύτερη δύναμη» μέσα στο Κοινοβούλιο, ξεπερνώντας σε αριθμό ακόμα και την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ, η οποία αριθμεί 32 βουλευτές.

Παρόλο που οι ανεξάρτητοι βουλευτές δεν αποτελούν μια ενιαία πολιτική ομάδα με κοινή γραμμή, η μαζική παρουσία τους στα έδρανα της Βουλής αλλάζει πλήρως τις ισορροπίες στην καθημερινή κοινοβουλευτική πραγματικότητα. Επίσης, οι Κοινοβουλευτικές Ομάδες μειώνονται από οκτώ σε επτά.

Το νέο κόμμα του Αλέξη Τσίπρα λειτουργεί ήδη ως καταλύτης για ανακατατάξεις…