Σκληρή ανακοίνωση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών . του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Παππά με αφορμή την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η άγονη θητεία Καραμανλή και οι καταστροφικές επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη στον σιδηρόδρομο δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από χαμόγελα και φιέστες.
Η ελλιπής συντήρηση και η αδράνεια στην αναβάθμιση του δικτύου, το «πάγωμα» κρίσιμων σιδηροδρομικών έργων, οι καθυστερήσεις, οι ακυρώσεις αλλά και η πολύμηνη διακοπή σημαντικών δρομολογίων, η έλλειψη προσωπικού και οι εκτροχιασμοί αμαξοστοιχιών αποτελούν τη νέα πραγματικότητα επί Μητσοτάκη – Καραμανλή.
Καλά, λοιπόν, τα βαφτίσια, καλύτερα τα έργα και τα δρομολόγια.
Από τη σύμβαση δημοσίου – ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) προκύπτουν πολλά ερωτηματικά.
Όπως για παράδειγμα για την επιλογή να επενδυθούν πολλά χρήματα σε αμαξοστοιχίες που θα παραληφθούν αρκετά χρόνια αργότερα, να βαφτιστεί «άγονη» η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, παρότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση, να δρομολογηθούν ως «νέα επένδυση» αμαξοστοιχίες ηλικίας 30 ετών.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εχει να καλύψει πολλές από τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει.
Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής να δώσουν απαντήσεις για μια σειρά από αποφάσεις που έχουν λάβει.
Την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή θα έχουμε να πούμε πολλά και ενδιαφέροντα.
Χαμό έχει προκαλέσει τις τελευταίες ημέρες η υπόθεση κακοποίησης και βιασμού ενός χάσκι στην Αράχωβα,…
Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα η συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ υπό την…
Έντονη αναστάτωση προκλήθηκε και σήμερα στο 7ο γυμνάσιο Χανίων με πρωταγωνιστή τον 15χρονο μαθητή που…
Το υπουργείο Υγείας της Χαμάς ανακοίνωσε σήμερα ότι από τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς στη Λωρίδα της…
Μετά το τέλος της συνεδρίασης του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας υπογράφηκαν δεκαπέντε συμφωνίες, μνημόνια και κοινές…
Στις 27 Οκτωβρίου 2023 η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα έλαβε αίτημα του ελληνικού Υπουργείου Οικονομικών για τη διατύπωση γνώμης σχετικά…