Λίστα Πέτσα: "Ορισμένα ΜΜΕ θα έπαιρναν περισσότερα χρήματα εάν είχαν εφαρμοστεί κριτήρια" - Aftodioikisi.gr
Τετάρτη
19
Ιανουάριος
Back

Λίστα Πέτσα: “Ορισμένα ΜΜΕ θα έπαιρναν περισσότερα χρήματα εάν είχαν εφαρμοστεί κριτήρια”

Με την πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ, Μαρία Αντωνιάδου, ξεκίνησε η δεύτερη μέρα κατάθεσης μαρτύρων στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για τη Λίστα Πέτσα.

Η κ. Αντωνιάδου τόνισε πως ήταν λάθος το γεγονός ότι η εφημερίδα Documento δεν συμπεριλήφθηκε στην καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», υποστηρίζοντας πως κριτήριο για το μερίδιο που θα έπαιρνε το κάθε μέσο θα έπρεπε να είναι οι θέσεις εργασίας που παρέχει και όχι η πολιτική, θρησκευτική ή άλλη θέση του κάθε δημοσιογράφου ή ιδιοκτήτη.

Δήλωσε ότι δεν γνωρίζει τα κριτήρια με τα οποία μοιράστηκε η καμπάνια και γι’ αυτά παρέπεμψε στην Initiative, δηλαδή τη διαφημιστική εταιρία που διένειμε τα ποσά.

‘Οταν της ζητήθηκε από τον εισηγητή του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννη Ραγκούση να σχολιάσει τη δήλωση του Άδωνι Γεωργιάδη ότι «η κυβέρνηση δε θα ήταν αξιόπιστη αν είχε δώσει λεφτά στο Documento και σε κάθε φυλλάδα», η κα. Αντωνιάδου εξέφρασε τη διαφωνία της με τη δήλωση αλλά είπε ότι «δεν απέκλεισε το Documento ο Γεωργιάδης».

Σε συνέχεια της θέσης της ότι κριτήριο έπρεπε να είναι οι θέσεις εργασίας κάθε μέσου, σχολίασε το γεγονός ότι η συμπολιτευόμενη εφημερίδα Φιλελεύθερος κυκλοφορία 2.000 φύλλων έλαβε 60.000 ευρώ και έκλεισε μετά από μερικούς μήνες ενώ η αντιπολιτευόμενη Εφημερίδα των Συντακτών Επιπλέον με 16.000 φύλλα στη Σαββατιάτική έκδοσή της έλαβε 40.000. «Ορισμένα ΜΜΕ θα έπαιρναν περισσότερα χρήματα εάν είχαν εφαρμοστεί κριτήρια», δήλωσε η μάρτυρας συμπληρώνοντας ωστόσο ότι «δυσαναλογία υπήρχε πάντα».

Την Τρίτη, πρώτη ημέρα συνεδρίασης της Επιτροπής, εξετάστηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΙΗΕΑ) και εκδότης του «Ελεύθερου Τύπου», Αλέξης Σκαναβής.

Ο κ. Σκαναβής δήλωσε πως δεν γνωρίζει τα κριτήρια διανομής των μεριδίων για τις λίστες Πέτσα, ούτε τους λόγους για τους οποίους αποκλείστηκαν συγκεκριμένα ΜΜΕ, καθώς όπως είπε δεν είναι στέλεχος διαφημιστικής εταιρίας. Με δήλωσή του που ερμηνεύεται ως απόπειρα συμψηφισμού υπενθύμισε την καμπάνια που έγινε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για τη Συμφωνία των Πρεσπών. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ωστόσο, παραδέχθηκε ότι οι καμπάνιες κατά του κορονοϊού θα μπορούσαν να γίνουν δωρεάν.

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!