λίστα-πέτσα-το-μαξίμου-την-έφτιαξε-εικ-922721
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 08.12.2021 | 08:41

Λίστα Πέτσα: Το Μαξίμου την έφτιαξε (εικόνες)

Λίστα Πέτσα: Το Μαξίμου την έφτιαξε!

Τον τρόπο με τον οποίο έγινε η επιλογή των ΜΜΕ που συμπεριλήφθηκαν στις διαφημιστικές καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς» ανέλυσε ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της Initiative (εταιρείας που ανέλαβε την καμπάνια).

Όπως ο ίδιος εξήγησε ναι μεν η εν λόγω εταιρεία πρότεινε και η αναθέτουσα αρχή (εν προκειμένω η κυβέρνηση) ενέκρινε, ωστόσο υποστήριξε ότι δεν υπήρξε καμία πολιτική παρέμβαση!

« Υπήρχαν δύο βασικοί άξονες στην επιλογή των ΜΜΕ. Η πρώτη ομάδα είναι τα ποσοτικά κριτήρια, τηλεθεάσεις, ακροαματικότητας, κυκλοφορίες, διπλοκαλύψεις σε συνδυασμό με εμπορικές πολιτικές των μέσων. Ότι αριθμητικό μπορεί αν υπάρξει, οτιδήποτε ποσοτικό χαρακτηριστικό, ακόμα τον τελευταίο καιρό βάζουμε στα νούμερά μας τη διαδραστηκότητα στα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης.

Σαφώς εκεί πάνω έρχεται ο ειδικός και κάνει διορθώσεις. Ένα μεγάλο κομμάτι είναι ποσοτικό δηλαδή! Λόγω ανάπτυξης του διαδικτύου προσοχή δίνουμε στο λεγόμενο brand safety! Και φυσικά αν το μήνυμα ταιριάζει με το μέσο», είπε αρχικά εξηγώντας τα κριτήρια με τα οποία «μοιράστηκε» στα ΜΜΕ το δημόσιο χρήμα. Πηγαίνοντας ένα βήμα παρακάτω επισήμανε ότι η διαδικασία είχε ως εξής: « Εμείς προτείναμε τεχνοκρατικά και ενέκρινε η αναθέτουσα αρχή».

Ο κ. Γκάλγκος απαντώντας σε ερωτήσεις βουλευτών έκανε ειδική αναφορά στην εφημερίδα «Φιλελεύθερος» καθώς επίσης και στο Documento αλλά και στην περίπτωση του Μένιου Φουρθιώτη. Σε ό,τι αφορά τον «Φιλελεύθερο» ισχυρίστηκε ότι το εν λόγω μέσο είχε αφενός μεγάλη διαδραστικότητα ενώ το κοινό του αποτελείτο από μεγαλύτερης ηλικίας πολίτες, στους οποίους «στόχευε» η καμπάνια. «Τα οικονομικά θέματα έχουν οι αναγνώστες τους μεγάλη πιστότητα», σημείωσε ενώ σε ό,τι αφορά την υπόθεση Φουρθιώτη παρείχε εξηγήσεις.

Συγκεκριμένα, παραδέχτηκε ότι δόθηκαν χρήματα, ωστόσο αργότερα διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε ροή ενημέρωσης και ζητήθηκαν απαντήσεις από τη διοίκηση του μέσου. « Στη δουλειά μας ήταν η παρακολούθηση εκτέλεσης! Διαπιστώσαμε μετά από μια βδομάδα ότι δεν ανανεωνόταν το περιεχόμενο στα site, επικοινωνήσαμε μαζί του μας είπε ότι υπάρχουν τεχνικά προβλήματα και του είπαμε ότι πρέπει να κατέβει η καμπάνια! Και έτσι έγινε».

Τέλος, αναφορικά με το Documento υπογράμμισε ότι εκείνη την περίοδο η εφημερίδα του Κ. Βαξεβάνη είχε αντίθετα μηνύματα σε σχέση με αυτά της καμπάνιας. «Τo Documento θα μπορούσε να συμπεριληφθεί αν βασιστούμε στα ποσοτικά κριτήρια στην καμπάνια μας», παραδέχτηκε αρχικά και προσέθεσε: «Το περιεχόμενο εκείνη τη συγκεκριμένη όμως περίοδο ερχόταν σε πλήρη αντίθεση με τα μηνύματα που ήθελε να περάσει η καμπάνια».

Δείτε τι γράφουν σήμερα οι εφημερίδες: