δεν-πληρώνω-ανοίγουν-τα-διόδια-των-α-298597
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 17.07.2011 | 00:40

«Δεν πληρώνω»: Ανοίγουν τα διόδια των Αφιδνών

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σειρά δράσεων, αρχής γενομένης από την Κυριακή, πραγματοποιεί το Κίνημα «Δεν πληρώνω». Συγκεκριμένα:

–       Το απόγευμα της Κυριακής στις 7 ανοίγουν τα διόδια των Αφιδνών

–       Τη Δευτέρα πραγματοποιούν ανοιχτή συνέλευση στην πλατεία Ηρώων στη Νέα Κηφισιά

–       Την Τρίτη ανοιχτή συζήτηση στην πλατεία Συντάγματος

–       Την Τετάρτη ανοιχτή συνέλευση στην πλατεία Δαβάκη στην Καλλιθέα

Παράλληλα συνεχίζουν όλο το καλοκαίρι τις δράσεις σε διόδια, ΜΜΜ, παραλίες, νοσοκομεία κλπ

Για προηγούμενο ρεπορτάζ κάντε κλικ εδώ και εδώ