Τι σχέση έχει η τουριστική καμπάνια της Ελλάδας με εταιρεία καλλυντικών; (φωτο)

Το slogan της «Marketing Greece» όπου η Ελλάδα καλεί τους τουρίστες να την επισκεφθούν και για το οποίο η εταιρεία με απευθείας ανάθεση ανέλαβε για το ποσό των 32 εκατομ. ευρώ (!) φαίνεται ότι δεν είναι καινούργιο καθώς έχει χρησιμοποιηθεί παλιότερα από ξένη εταιρεία καλλυντικών.

Ειδικότερα, το σύνθημα «Greek summer is a state of mind» φαίνεται πως δεν είναι καθόλου καινούργιο και ως «Summer is a state of mind» χρησιμοποιείται από τις αρχές Μαρτίου (6/3/2020) από την εταιρεία καλλυντικών Lancaster για να προωθήσει τα αντηλιακά της!

Δείτε τι ανάρτησε ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης:

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!