Τετραήμερο Αγίου Πνεύματος για Μπακογιάννη, Ζαχαριάδη
Η αλήθεια είναι ότι το έχω συνηθίσει από τη Βουλή ο βλαχοmayor (έκανα θητεία και ως βλαχοMP, αλλά αυτές τις αποκαλύψεις τις κρατάω γι’ αργότερα, όταν ο «νονός» μου ο ΕΛΑΣίτης πρόεδρος Αλέξης μπει ξανά στο Κοινοβούλιο -πρόεδρε λείπεις!), αλλά στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας μια εντύπωση μου την έκανε. Κι αυτό γιατί ήταν η πρώτη φορά, πλην, βεβαίως, της περιόδου του κορωνοϊού, που, όπως μου μετέφερε ο πληροφοριοδότης μου στον Εθνικό Κήπο, απέναντι από το Μαξίμου, «αντίκρυσε άδεια έδρανα». Βεβαίως, ήταν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (μεγάλη η χάρη του, όχι, πάντως, του Δούκα που ήταν παρών), που κάποιοι το έκαναν τετραήμερο, καθώς, παρότι, την περασμένη Πέμπτη, το δημοτικό συμβούλιο συζητούσε το νομοσχέδιο για το νέο Κώδικα, αυτοί προτίμησαν είτε το zoom είτε την απουσία. Πρωταγωνίστρια, ποια άλλη, η παράταξη «Αθήνα Ψηλά» του Κωστάκη (κατά Μαρίκα, αχαΐρευτου) Μπακογιάννη, που σύσσωμη -πλην Τεντόμα που ετοιμάζεται να την κάνει– άφησε πίσω της άδεια έδρανα. Πάντως, σύμφωνα με τις περιγραφές του πληροφοριοδότη μου, ομολογώ ότι η πιο ενδιαφέρουσα απουσία ήταν αυτή του Κώστα (εκπροσωπώ ΣΥΡΙΖΑ αλλά ψηφίζω ΕΛΑΣ) Ζαχαριάδη, ο οποίος πιθανολογώ ότι πήρε το χρόνο του να σκεφτεί το μέλλον της κεντροααριστεράς και των επόμενων βημάτων του εκτός Αθηνών αλλά φαίνεται ότι μπερδεύτηκε περισσότερο. Το λέω αυτό γιατί εμφανίστηκε να μιλάει στην τηλεδιάσκεψη με φόντο έναν πέτρινο στύλο και μπόλικη πρασινάδα, η οποία βέβαια δεν συνάδει με τα κυανέρυθρα της ΕΛΑΣ…
Προτεινόμενα άρθρα
11.06.2026 | 15:27






