Μετρό Σύνταγμα: Ευρωβουλευτής έπαιξε Χατζιδάκι στο πιάνο
Ο Ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Φαραντούρης, έπαιξε πιάνο στον σταθμό του Μετρό «Σύνταγμα», δείχνοντας σε όλους το ταλέντο του.
Ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, βρισκόμενος χθες Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος στο μετρό του Συντάγματος, αποφάσισε να κάνει μια στάση και να καθίσει στο πιάνο, επιλέγοντας να παίξει Χατζιδάκι, Θεοδωράκη αλλά και το πασίγνωστο τραγούδι των Simon και Garfunkel, The Sound of Silence.
Το πιάνο στο «Σύνταγμα» αποτελεί σταθερό σημείο καλλιτεχνικής δράσης μέσα στον χώρο του μετρό, δίνοντας τη δυνατότητα σε επιβάτες και μουσικούς να το χρησιμοποιούν ελεύθερα, μετατρέποντας τον σταθμό σε έναν καθημερινό, ανοιχτό χώρο πολιτισμού.
Δείτε το βίντεο
Προτεινόμενα άρθρα
02.06.2026 | 18:30
02.06.2026 | 16:51






