με-στελέχη-της-νδ-και-αυτοδιοικητικού-1591708
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ | 28.05.2026 | 16:31

Με στελέχη της ΝΔ και αυτοδιοικητικούς, ο Γρηγόρης Δημητριάδης: «Συνεχίζουμε δυνατά» (Εικόνες)

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και αυτοδιοικητικούς, συναντήθηκε σε εστιατόριο στα Καλύβια, ο Γρηγόρης Δημητριάδης, συνεχίζοντας τις επαφές του, στέλνοντας παράλληλα το μήνυμα «συνεχίζουμε δυνατά».

Έγιναν ενδιαφέρουσες συζητήσεις, μέσα σε μια καλή και δημιουργική διάθεση.

Όπως συγκεκριμένα ανέφερε, ο πρώην γενικός γραμματέας του Πρωθυπουργού, σε ανάρτησή του στα social media: «Στα Καλύβια, με στελέχη της παράταξής μας και αυτοδιοικητικούς. Συνεχίζουμε δυνατά!».

Δείτε την ανάρτηση: