ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ |
28.05.2026 | 16:31
Με στελέχη της ΝΔ και αυτοδιοικητικούς, ο Γρηγόρης Δημητριάδης: «Συνεχίζουμε δυνατά» (Εικόνες)
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Με στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και αυτοδιοικητικούς, συναντήθηκε σε εστιατόριο στα Καλύβια, ο Γρηγόρης Δημητριάδης, συνεχίζοντας τις επαφές του, στέλνοντας παράλληλα το μήνυμα «συνεχίζουμε δυνατά».
Έγιναν ενδιαφέρουσες συζητήσεις, μέσα σε μια καλή και δημιουργική διάθεση.
Όπως συγκεκριμένα ανέφερε, ο πρώην γενικός γραμματέας του Πρωθυπουργού, σε ανάρτησή του στα social media: «Στα Καλύβια, με στελέχη της παράταξής μας και αυτοδιοικητικούς. Συνεχίζουμε δυνατά!».
Δείτε την ανάρτηση:
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
10.06.2026 | 17:46






