νέες-καταγγελίες-για-κωτσόβολο-απ-378138

Νέες καταγγελίες για «Κωτσόβολο»: «Απορώ γιατί είστε ακόμα ανοιχτοί!» (εικόνα)

Νέες σοβαρές καταγγελίες για την αλυσίδα «Κωτσόβολος» κάνουν οι πελάτες μέσω της επίσημης σελίδας στο facebook:

Αφορμή η καταγγελία πελάτη ότι παρότι έχει πληρώσει έξτρα εγγύηση για νέα τηλεόραση που αγόρασε, η συσκευή όχι μόνο έπαθε βλάβη αλλά βρίσκεται εδώ και 16 ημέρες στον τεχνικό κανείς από τον «Κωτσόβολο» δεν του απαντά: «Το ψέμα πάει σύννεφο ντροπή!!!!», καταλήγει ο πελάτης.

Αναλυτικά η καταγγελία:

Έχω αγοράσει μια τηλεόραση είχα πληρώσει έξτρα εγγύηση πού αν πάθει βλάβη θά την επισκευασουν ή θά γίνει αντικατάσταση με καινούργια, τίποτα από όλα αυτά έχουν περάσει δεκαέξι ημέρες πού ή τηλεόραση είναι στον τεχνικό, κατόπιν επικοινωνία Με τόν Κωτσόβολο, τηλέφωνα και μηνύματα τό ψέμα πάει σύννεφο ντροπή!!!!

Η επιχείρηση του απαντά με αυτόν τον τρόπο:

Kotsovolos

Καλησπέρα σας. Θα θέλαμε να εξετάσουμε διεξοδικά τι έχει συμβεί. Επομένως, παρακαλούμε να μας πείτε τα στοιχεία σας σε προσωπικό μήνυμα ώστε να εξετάσουμε όλους τους πιθανούς τρόπους εξυπηρέτησης σας.

Αποτέλεσμα να υπάρξουν πλήθος παρεμβάσεις από άλλους πελάτες.

Διαβάστε αναλυτικά:

-Kotsovolos πρώτα να εξετάσετε διεξοδικά τις σχέσεις με τους πελατες σας έχετε θέμα συνέπειας !!

-Ντροπή σας!!! Κανένας επαγγελματισμος!! Απορώ γιατί είστε ακόμα ανοιχτοί…. 1 ημέρας συσκευές, χαλασμένες… Για να έρθει τεχνικός όμως ούτε λόγος!!!!!! Για επιστροφή, το ίδιο…

-Kotsovolos ,δεν εχω γνωρίσει άνθρωπο, που να ναι ευχαριστημένος απο οποια αλληλεπίδραση, μαζι σας… Αυτο το γελιο παιγνίδι του να χειρίζεστε εσεις τις επισκευές, εν μέσο εγγυησης ,,για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας, οτι χειρότερο (φαντάζομαι φτηνότερο) στο συμπαν των μαστόρων… Και πριν καν δεις το μάστορα, να πρέπει ν απαντησεις/περιγραψεις για καννα δυο ,η τέσσερις κλησεις σ ενα κοριτσάκι, που δε καταλαβαινει τη διαφορά μεταξυ πλυντηριου ,και τηλεόρασης…. Είπαμε, το φτηνό το κρεας το τρώνε τα σκυλιά..

Ειλικρινά απορώ ,πως είστε ακομη ανοιχτοι…

-ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ ΕΠΙΕΙΚΩΣ