Κωτσόβολος: Νέα ιστορία ταλαιπωρίας-Παράγγειλε ψυγειοκαταψύκτη & δεν τον παρέλαβε ποτέ - Aftodioikisi.gr
Τρίτη
30
Νοέμβριος
Back
Κωτσόβολος -καταγγελία: Παραγγελία για Λέσβο πήγε Χανιά -«Έλεος & μακριά!!!!»

Κωτσόβολος: Νέα ιστορία ταλαιπωρίας-Παράγγειλε ψυγειοκαταψύκτη & δεν τον παρέλαβε ποτέ

Μια ακόμη τραγική ιστορία ανοργανωσιάς και αντιεπαγγελματισμού από την πλευρά του Κωτσόβολου καταγγέλλει αναγνώστης στο aftodioikisi.gr.

Όπως τονίζει, παρήγγειλε ένα ψυγειοκαταψύκτη αξίας 959 ευρώ, και μετά από τεράστια ταλαιπωρία που υπέστη για αρκετές μέρες μέχρι να συνεννοηθεί με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας και να τον παραλάβει,  απεδείχθη ότι το προϊόν δεν ήταν καν διαθέσιμο!

Διαβάστε την καταγγελία:

Δυνάμει της υπ’ αριθμ. 10999794543 παραγγελίας, είχα αγοράσει ηλεκτρονικά από το κατάστημα του Κωτσόβολου (www.kotsovolos.gr) έναν ψυγειοκαταψύκτη μάρκας Siemens, μοντέλο iQ500 KG39NAIDP (κωδικός προϊόντος: 216463), αξίας 959 ευρώ. Η πληρωμή είχε πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά μέσω της χρεωστικής μου κάρτας, τη Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021.

Κατά την εξέλιξη της εν λόγω παραγγελίας, έλαβα ενημερωτικό μήνυμα από τον Κωτσόβολο ότι ο συγκεκριμένος ψυγειοκαταψύκτης θα παραδιδόταν στην ταχυδρομική διεύθυνση που είχα υποδείξει, την Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021, κατά τις ώρες 15:29 μέχρι 17:29. Μετά την άπρακτη παρέλευση του ανωτέρω χρονικού διαστήματος, κάλεσα στον μοναδικό τηλεφωνικό αριθμό που διαθέτει η εταιρεία «Κωτσόβολος» για τους πελάτες της, 210-2899999 και ζήτησα ενημέρωση για την καθυστέρηση. Ο υπάλληλος που απάντησε, μου είπε ότι το συγκεκριμένο φορτηγό το οποίο υποτίθεται ότι μετέφερε τον ψυγειοκαταψύκτη, είχε μεγάλη καθυστέρηση και ότι εντός μισής ώρας θα έφτανε η παραγγελία μου στον προορισμό της.

Μετά από την άπρακτη παρέλευση 2 ακόμη ωρών και κατόπιν άλλων τριών τηλεφωνημάτων προς την εταιρεία, όπου οι υπάλληλοι επαναλάμβαναν τα ίδια εξοργιστικά ψεύδη, κάλεσα για πέμπτη φορά στο 210-2899999 στις 20:00 (!), έχοντας εγκλωβιστεί από το μεσημέρι εξαιτίας της μνημειώδους προχειρότητας και ανικανότητας του Κωτσόβολου ως προς την οργάνωση και τη διαχείριση των παραγγελιών. Η υπάλληλος που μου απάντησε, κατόπιν τηλεφωνήματος στον οδηγό του φορτηγού, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, διαπίστωσε ότι είχε γίνει λάθος εξ υπαρχής και ότι ο ψυγειοκαταψύκτης δεν ήταν καν διαθέσιμος από κατάστημα! Ακούγοντας όλα αυτά με τρομερή κατάπληξη και με εύλογη οργή, έκανα μία τελευταία προσπάθεια συνεννόησης και καθορίσαμε με την υπάλληλο την αναδρομολόγηση του ψυγειοκαταψύκτη για την επόμενη ημέρα, Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021, ίδιες ώρες, δηλαδή 15:29 μέχρι 17:29.

Την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021 παρακολούθησα από το e-mail μου την πορεία της παραγγελίας και διαπίστωσα ότι η παράδοση του ψυγειοκαταψύκτη είχε δρομολογηθεί τελικά για τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021 και ώρες 14:29 μέχρι 16:29 (!), σε πλήρη αντιδιαστολή με όσα είχα συνεννοηθεί με την υπάλληλό το βράδυ της Πέμπτης 7 Οκτωβρίου 2021. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει για άλλη μία φορά τα ψεύδη και τις ανακρίβειες που ο Κωτσόβολος μου ανέφερε με πρόδηλη ασυνέπεια. Κάλεσα αμέσως (για άλλη μία φορά) το τηλεφωνικό κέντρο και εξιστόρησα στην υπάλληλο που μου απάντησε όλον αυτόν τον κυκεώνα επισημαίνοντάς της μετ’ επιτάσεως ότι τη Δευτέρα δεν γίνεται να πραγματοποιηθεί η παράδοση, διότι θα απουσιάζω λόγω εργασίας. Μάλιστα, απαίτησα με ιδιαίτερη έμφαση και ένταση, κατόπιν όλης αυτής της ταλαιπωρίας που με υπαιτιότητα της εταιρείας σας είχα υποστεί,  να παραδοθεί ο ψυγειοκαταψύκτης αυθημερόν (ήτοι, την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021).

Η υπάλληλος μου επεσήμανε πολλάκις ότι κάτι τέτοιο δεν γινόταν, διότι είχαν οριστικοποιηθεί όλα τα δρομολόγια της ημέρας και μετά από δική μου επιμονή, μου είπε ότι θα έκανε μία τηλεφωνική συνεννόηση με τον υπεύθυνο των δρομολογίων και θα με ενημέρωνε το αργότερο μέχρι τη 13:30 της ίδιας ημέρας. Όπως ήταν αναμενόμενο, δεν με κάλεσε ποτέ ούτε η ίδια ούτε κάποιος άλλος υπεύθυνος…

Έχοντας ήδη ανατρέψει το πρόγραμμά μου, λόγω της ανευθυνότητας του Κωτσόβολου, έκανα άλλη μία προσπάθεια τηλεφωνικής επικοινωνίας το μεσημέρι της Παρασκευής 8 Οκτωβρίου 2021, προκειμένου να γίνει έστω μία αναπροσαρμογή ως προς την ώρα της παράδοσης και να παραδοθεί ο ψυγειοκαταψύκτης μέχρι τη 13:00, το μεσημέρι της Δευτέρας 11 Οκτωβρίου 2021, διότι αργότερα δεν θα υπήρχε η δυνατότητα παραλαβής από κανέναν. Ο υπάλληλος που απάντησε, είπε ότι θα καταγράψει το αίτημά μου, προκειμένου να ληφθεί υπ’ όψιν κατά τον προγραμματισμό των δρομολογίων. Λίγη ώρα μετά από το εν λόγω τηλεφώνημα, λαμβάνω μήνυμα από την εταιρεία σας ότι η παράδοση έχει δρομολογηθεί για τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021 και ώρες 14:29 μέχρι και 16:29! Πλέον αυτή η τραγική ιστορία ανοργανωσιάς και αντιεπαγγελματισμού προσλαμβάνει στοιχεία ευθυμιογραφήματος ή ίσως και ποιοτικά γνωρίσματα από τον παραλογισμό του Ιονέσκο. Σε μία ύστατη προσπάθεια επικοινωνίας με την εταιρεία, με ενημέρωσε υπάλληλος ότι θα πρέπει να κάνω ένα τηλεφώνημα στο γνωστό και μη εξαιρετέο 210-2899999 το πρωί της Δευτέρας 11 Οκτωβρίου 2021, προκειμένου να συνεννοηθώ με τον υπεύθυνο των δρομολογίων.

Αυτό που με εξέπληξε περισσότερο είναι το γεγονός ότι εντός του Σαββατοκύριακου (9 και 10 Οκτωβρίου 2021), χωρίς να λάβει χώρα καμία άλλη επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο, παρακολούθησα από το e-mail μου την πορεία της παραγγελίας και διαπίστωσα ότι τροποποιήθηκε μονομερώς από τον Κωτσόβολο εκ νέου το χρονικό εύρος των ωρών παράδοσης σε 15:29 μέχρι 17:29!!!

Το απόγειο της «παράκρουσης» του Κωτσόβολου σημειώθηκε τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021, όταν επαναλήφθηκε ακριβώς το ίδιο μοτίβο απαράδεκτης οργάνωσης και διαχείρισης. Συγκεκριμένα, κάλεσα δύο φορές στο τηλεφωνικό κέντρο (210-2899999) για επιβεβαίωση της αποστολής και οι υπάλληλοι που με εξυπηρέτησαν, μου επιβεβαίωσαν ότι η αποστολή θα πραγματοποιηθεί απρόσκοπτα εντός του καταγεγραμμένου χρονικού διαστήματος (14:29 – 16:29) και ότι, μάλιστα, έχει εκδοθεί και δελτίο αποστολής. Προφανώς παρέμεινα πολύ επιφυλακτική από τις διαβεβαιώσεις τους, διότι ακριβώς τα ίδια είχαν διαμειφθεί την προηγούμενη εβδομάδα και παρά τις έωλες διαβεβαιώσεις των υπαλλήλων της εταιρείας, δεν παρέλαβα ποτέ την παραγγελία μου. Μετά την (ω του θαύματος!) άπρακτη παρέλευση του «προγραμματισμένου» χρόνου παραλαβής, τηλεφώνησα ξανά στο 210-2899999 και οφείλω να επισημάνω ότι η υπάλληλος που απάντησε στην κλήση μου, ήταν η μόνη που με εξυπηρέτησε πραγματικά μέσα σε όλον τον προαναφερόμενο κυκεώνα.

Αφού της παρέθεσα τα πραγματικά περιστατικά που στοιχειοθετούσαν πλήρως την ταλαιπωρία που έχω υποστεί εξαιτίας της προκλητικής ανοργανωσιάς του Κωτσόβολου, ήταν η μοναδική που ζήτησε συγγνώμη, έψαξε ενδελεχώς να δει τι συμβαίνει και ήταν επίσης, η μοναδική που με κάλεσε πίσω στο κινητό μου, για να με ενημερώσει επακριβώς. Τελικά, διακριβώθηκε ότι ο ψυγειοκαταψύκτης ουδέποτε ήταν διαθέσιμος από το κατάστημα και η ιστοσελίδα του Κωτσόβολου δεν ήταν ενημερωμένη, απεναντίας ήταν άκρως παραπλανητική και αποπροσανατόλιζε τους καταναλωτές, κατά απόλυτη παράβαση του ν.2251/1994 αναφορικά με την προστασία του καταναλωτή, με αποτέλεσμα να φαίνεται ότι ο συγκεκριμένος ψυγειοκαταψύκτης ήταν διαθέσιμος για αποστολή!! Κατόπιν αυτών και αφού η υπάλληλος μου ανέφερε ότι δεν είναι γνωστό πότε και εάν θα είναι διαθέσιμος, προέβην σε άμεση ακύρωση της παραγγελίας και (ευτυχώς) μου πιστώθηκε αυθημερόν το χρηματικό ποσό που είχα προπληρώσει για την αγορά του ανύπαρκτου ψυγειοκαταψύκτη.

Πέραν της έκδηλης έλλειψης οργάνωσης και της ανικανότητας προγραμματισμού εκ μέρους της εταιρείας που με ταλαιπώρησαν για μία συνεχή εβδομάδα, θεωρώ επίσης,  απαράδεκτο να αποκλείει ο Κωτσόβολος τους πελάτες από μία πραγματική, ουσιαστική και αληθινή επικοινωνία, διαθέτοντας μόνο έναν τηλεφωνικό αριθμό (210-2899999), που αποτελεί το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας. Με αυτόν τον τρόπο, μας αποστερεί την άμεση και προσωπική επικοινωνία με συγκεκριμένο υπάλληλο, ο οποίος θα χειρίζεται την υπόθεση ενός εκάστου των πελατών και θα έχει σφαιρική και εποπτική εικόνα της πορείας των παραγγελιών και των αιτημάτων τους εν γένει.

Είναι πλέον κατάδηλο ότι τέτοια κατάπτυστη διαχείριση εκ μέρους του Κωτσόβολου πλήττει καίρια τη φήμη του, αμαυρώνει το όνομά του στην αγορά και νομοτελειακά θα προκαλέσει απώλεια της πελατείας του, δεδομένου ότι κατόπιν των ανωτέρω, όχι μόνο δεν θα προβώ σε οιαδήποτε συναλλαγή με τον Κωτσόβολο στο μέλλον, αλλά θα αποτρέψω και άτομα του περιβάλλοντός μου να προτιμήσουν τον Κωτσόβολο για αγορά ηλεκτρικών ειδών και οιαδήποτε εν γένει συνεργασία.

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!