καταγγελίες-γελοίο-κατάστημα-ο-κω-844721

Καταγγελίες: «Γελοίο κατάστημα» ο «Κωτσόβολος» – “Έχετε κατακλέψει τον κόσμο” (εικόνες)

Καταγγελίες: «Γελοίο κατάστημα» ο «Κωτσόβολος» – “Έχετε κατακλέψει τον κόσμο” (εικόνες)

Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι καταγγελίες των πελατών για τον «Κωτσόβολο». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετικές αναφορές στην επίσημη σελίδα της αλυσίδα στο facebook που έφτασαν στην aftodioikisi.gr πελάτης του «Κωτσόβολου» αφού εξιστορεί τα όσα απίστευτα του έκαναν τον χαρακτηρίζει «γελοίο κατάστημα» και ζητά από τους άλλους πελάτες «να αγοράζουν  φθηνότερα από το διαδίκτυο».

«Ξεμπροστιάστε τους, έτσι πρέπει όταν δε σέβεστε τον καταναλωτή ειδικά αυτές τις εποχές….», απαντά άλλος, επίσης αγανακτισμένος πελάτης.

Άλλος πελάτης χαρακτηρίζει τον Κωτσόβολο “ότι χειρότερο υπάρχει στην Ελλάδα. Έχετε κατακλέψει τον κόσμο με τις προ -παραγγελίες, προσθέτει

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

-Γελοιο κατάστημα. Δυστυχώς αγόρασα από αυτούς για δεύτερο τηλέφωνο ένα Alcatel 1s. 6 μήνες μετά το τηλέφωνο με μηδενική χρήση σταματησε να φορτίζει. Εφόσον ειχε διετή εγγύηση τους το πηγα. Με καλούν την αλλη μερα για να υπογράψω κάτι χαρτιά, ξαναπάω από του διαόλου την μάνα.

1.5 μηνα αργότερα με καλούν για να μου πουν πως το κινητό έχει πρόβλημα….. πλακέτας και δεν αναγνωρίζουν την εγγύηση . Αν θέλω να μου το φτιάξουν να πληρώσω…. 120 ευρω( σημείωση 93 έκανε το κινητό καινούργιο). Κράτησα την ψυχραιμία μου και δεν ειπα κάτι στον υπάλληλο που επικοινώνησε μαζί μου,γιατί προφανώς δεν φταίει αυτός για την άθλια εταιρεία στην οποία εργάζεται.

Το κερασάκι ηταν πως με ξανακαλεσαν για να μου πουν πως αν επιθυμώ να παραλάβω την χαλασμένη συσκευή που δεν μου έφτιαξαν, θα πρέπει να τους καταβαλω και….10 ευρω!

Φυσικά δεν έχω σκοπό να το κάνω, για λόγους αρχής. Το μόνο που μπορώ είναι να γνωστοποιω την κατάσταση σε όποιον καταναλωτή προς γνώση του, μην ποντάρει στην εγγύηση τους και δίνει έξτρα λεφτά, ας πάρει από το διαδίκτυο φθηνότερα.

-Ξεμπροστιαστε τους, έτσι πρέπει όταν δε σέβεστε τον καταναλωτή ειδικά αυτές τις εποχές….