εθνική-καταγγελίες-αφήστε-τα-μαρκε-904418

Εθνική – Καταγγελίες: «Αφήστε τα μαρκετίστικα post» – Το σύστημα των εμπoρικών πελατών συνεχώς πέφτει

Προβλήματα και παράπονα και σε άλλους τομείς εκτός των καρτών (διαβάστε σχετικά εδώ) φαίνεται πως έχουν οι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας, σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν στη σελίδα της τράπεζας στο facebook.

«Κάντε τις καλοκαιρινές σας βόλτες ακόμα καλύτερες, με go4more πόντους! Αυτό το καλοκαίρι, χρησιμοποιήστε τις κάρτες της Εθνικής Τράπεζας σε κάθε σας αγορά και κερδίστε go4more πόντους!», γράφει σε ανάρτηση η τράπεζα στο facebook (https://www.facebook.com/nationalbankofgreece).

Ο πελάτης της τράπεζας σχολιάζει το εξής:

«Στην εξαργύρωση πόντων πάσχετε…όχι στη συλλογή…Φτιάξτε πρώτα τα τερματικά σας κ υποστηρίξτε το σύστημα των εμπoρικων πελατών σας που συνεχώς “πέφτει” κ αφήστε τα “μαρκετιστικα” post…». 

Η τράπεζα δεν έδωσε κάποια άμεση απάντηση. Παρ’ όλα αυτά κάτω από το συγκεκριμένο σχόλιο ένας άλλος πελάτης ρώτησε:

«Υποστήριξη για το Google Pay θα δούμε πότε;»
Η τράπεζα απάντησε το εξής:
Καλημέρα σας, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία Google Pay θα διατεθεί εντός του επόμενου έτους. Παραμένουμε στη διάθεσή σας
Δείτε την εικόνα: