alpha-bank-καταγγελίες-με-λάθος-δήλωση-στην-958185

Alpha Bank – Καταγγελίες: «Με λάθος δήλωση στην ΑΑΔΕ η τράπεζα με εγκλώβισε να μην λαμβάνω επιδόματα»

Μία πελάτης της Alpha Bank έθεσε το πρόβλημα της στην σελίδα της στο Facebook. Η ιστορία που διηγείται είναι πραγματικά συγκλονιστική, καθώς η τράπεζα την έχει εγκλωβίζει με λάθος δήλωση της έτσι ώστε μία άνεργη και τρίτεκνη γυναίκα να μην μπορεί να λάβει κανένα κοινωνικό επίδομα, ενώ την ίδια ώρα η εφορία αξιώνει ένα μεγάλο ποσό σε πόθεν έσχες.

Όπως αναφέρει η ίδια η πελάτης στην ανάρτηση της: “Σήμερα κλείνουν τέσσερις μήνες από την ημέρα που η Alpha Bank , με την λαθεμένη και αδικαιολόγητη δήλωσή της στην ΑΑΔΕ πως της έχω αποπληρώσει στεγαστικό δάνειο, για πρώτη κατοικία που εκποιείται πλέον λόγω χρέους, με έχει εγκλωβίσει σε μια αδιανόητη κατάσταση οικονομικής εξαθλίωσης, καθώς με έχει αναγκάσει να μην έχω φορολογική εκκαθάριση και να μην λαμβάνω κανένα κοινωνικό επίδομα (οικογενειακό, στέγασης, θέρμανσης) με τα οποία όντας άνεργη και τρίτεκνη διαβιούσε η οικογένεια μου μέχρι τότε με σχετική αξιοπρέπεια.

Και σαν να μη φτάνει όλο αυτό η εφορία αξιώνει από εμένα 13.000 ευρώ πόθεν έσχες. Κι ενώ με έχουν ενημερώσει πως το λάθος έχει εντοπιστεί, το προφανές δηλαδή, δεν έχει γίνει καμμιά ενέργεια διόρθωσης του. Και σας ρωτώ εκεί στην τράπεζα αυτή, πόση υπομονή πιστεύετε πως μπορεί να έχει ένας άνθρωπος όταν αδειάζει το ψυγείο του από δική σας καθαρά υπαιτιότητα;

H ανάρτηση της στο Facebook

H “μηχανική” απάντηση της Τράπεζας

Καλησπέρα σας. Λυπούμαστε για την αρνητική σας εμπειρία και θα θέλαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με το θέμα το οποίο αντιμετωπίσατε. Παρακαλούμε όπως υποβάλλεται το σχόλιο/παράπονό σας χρησιμοποιώντας τη φόρμα που θα βρείτε στο https://www.alpha.gr/…/support-center/epikoinonia/case γνωρίζοντας μας όλα τας στοιχεία για το γεγονός ώστε να γίνει από την πλευράς μας περαιτέρω έρευνα. Ευχαριστούμε.

Η απάντηση της καταγγέλουσας στην Alpha Bank

Έχω υποβάλει παράπονα όχι μόνο ένα , με τη διαδικασία που αναφέρετε από τον Ιούλιο που μας πέρασε επανειλημμένα. Έχω στείλει εξώδικη όχληση καθώς δεν υπήρξε ανταπόκριση στα ” παράπονα” και τη φυσική μου παρουσία σε υποκατάστημα από την 6η Αυγούστου. Σε κάθε προσπάθεια να επικοινωνήσω εγώ και η κυρία Nouly Kozadinou μας ζητάτε να ξαναυποβάλλουμε παράπονο, το οποίο και ξανακάνουμε χωρίς ανταπόκριση.

Έχω επικοινωνήσει με τη νομική σας υπηρεσία με τον άνθρωπο που έχει παραλάβει το εξώδικο και δηλώνει αναρμόδιος. Συνομιλώ με τη διεύθυνση του φορολογικού σας τμήματος , η οποία με διαβεβαιώνει πως το ” ψάχνετε” χωρίς αποτέλεσμα. Τα ονόματα όλων των παραπάνω στελεχών και συνεργατών σας τα έχω κρατημένα για κάθε χρήση.

Παρακαλώ πολύ, δεν υπάρχει άλλη υπομονή εκ μέρους μου και της οικογένειας μου. Απαντήστε στα υπάρχοντα παράπονα μας , χωρίς να μας εμπαίζετε ζητώντας μας να τα ξαναυποβάλλουμε για πολλοστή φορά.
Απαντήστε στην εξώδικη όχληση Διορθώστε άμεσα το λάθος σας καθώς μας έχετε εξοντώσει οικονομικά και ψυχικά. Και σκεφτείτε τον τρόπο με τον οποίο θα μας αποζημιώσετε για όλα αυτά .

Ευχαριστώ.