Categories: Παιδεία

Ψηφιακή Μέριμνα: Πάνω από 132 εκ. ευρώ στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας για την αγορά εξοπλισμού

Ολοκληρώθηκε, ύστερα από παράταση ενός μήνα λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης, το Πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ». Η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» αποτέλεσε συνέχεια του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα» που υλοποιήθηκε σε τρεις φάσεις. Δικαιούχοι του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα» ήταν μαθητές και σπουδαστές 4-24 ετών, με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, ενώ η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ»  σχεδιάστηκε προκειμένου να ενισχύσει α) εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων καθώς και β) πυρόπληκτες οικογένειες με εξαρτώμενα μέλη που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας, προκειμένου να προχωρήσουν σε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού. Με βάση τα επίσημα στοιχεία του Προγράμματος, και η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» σημείωσε τεράστια επιτυχία, καθώς το 97% του συνόλου των εκπαιδευτικών αιτήθηκε και έλαβε την επιταγή ονομαστικής αξίας 200 ευρώ.

Το ύψος της συνολικής επένδυσης ξεπέρασε συνολικά τα 132 εκ. ευρώ και αξιοποιήθηκαν κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ο συνολικός αριθμός των εξαργυρωμένων επιταγών ξεπέρασε τις 664.000 ενώ οι ωφελούμενοι συνολικά ανέρχονται σε περισσότερες από 292.000 οικογένειες και 163.000 εκπαιδευτικούς, που αγόρασαν συνολικά πάνω από 528.000 συσκευές.

Τα Προγράμματα εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του ΥΠΑΙΘ για την υιοθέτηση ενός συμπεριληπτικού, χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου στην Ελλάδα. Η συνολική επένδυση είχε ως στόχο α) την εξάλειψη των ανισοτήτων των μαθητών κατά την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων, ώστε να επωφεληθούν ισότιμα από τον εν εξελίξει ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αποκτώντας πρόσβαση στις γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην παγκόσμια -βασιζόμενη στη γνώση- οικονομία β) την ενίσχυση των εκπαιδευτικών, προκειμένου να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά στις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού που επιταχύνθηκε ιδιαίτερα κατά τη περίοδο της πανδημίας της νόσου COVID-19.

Τα Προγράμματα υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία με σύγχρονα ψηφιακά μέσα, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνθήκες τεχνολογικά εμπλουτισμένης δια ζώσης εκπαίδευσης, καθώς και σε εξ αποστάσεως διδασκαλία, τη διευκόλυνση της πρόσβασης των εκπαιδευτικών και των μαθητών σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Συνολικός Αριθμός Επιταγών 672.751
Επιταγές που εξαργυρώθηκαν 664.077
Συνολικός αριθμός συσκευών που αγοράστηκαν 528.811
Tablets 332.902
Laptops 174.267
Desktops 21.642

Comments are closed.


Recent Posts

Ωράριο σούπερ μάρκετ: Πώς θα λειτουργήσουν σήμερα

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι, σε ολόκληρη…

53 λεπτά ago

ΕΟΔΥ: Rapid tests σε 181 σημεία σε όλη τη χώρα

Κινητές Ομάδες Υγείας σε 181 σημεία ανά τη χώρα θα έχει σήμερα , Τρίτη 7 Φεβρουαρίου, ο ΕΟΔΥ, για δωρεάν…

3 ώρες ago

Αναβλήθηκαν τα ματς των Αναντολού Εφές και Φενερμπαχτσέ στη Euroleague λόγω του φονικού σεισμού στην Τουρκία

Ο φονικός σεισμός που έπληξε την Τουρκία βάζει «στοπ» στην αθλητική δράση των γειτόνων. Αναβολή στους αγώνες των ομάδων της…

4 ώρες ago

Τουρκία: «Ο Ατσού είναι κάτω από τα συντρίμμια» – Διαψεύδει η Χατάισπορ ότι διασώθηκε

Η «A Bola» είχε αναφέρει νωρίτερα ότι ο άλλοτε παίκτης της Τσέλσι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο. Αυτό διαψεύστηκε από τον αθλητικό…

4 ώρες ago

Ηλεία: Κατέληξε 13χρονη – Είχε υψηλό πυρετό τις τελευταίες ημέρες

Πένθος επικρατεί στη κοινωνία της Ηλείας και ειδικότερα στη Βουλιαγμένη μετά την είδηση του ξαφνικού θανάτου ενός κοριτσιού μόλις 13…

5 ώρες ago

Πόθεν Έσχες: Τι δηλώνει ο Δήμαρχος Φυλής

Εισοδήματα 54.082 ευρώ, μαζί με την σύζυγό του, δηλώνει στο Πόθεν Έσχες του ο Δήμαρχος Φυλής, Χρήστος Παππούς. Το πόθεν…

5 ώρες ago