οδηγίες-προς-ναυτιλομένους-ταξιδιώτ-321053
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ | 10.07.2008 | 00:00

Οδηγίες προς ναυτιλομένους ταξιδιώτες από τη Νομαρχία Πειραιά

Το νέο, ανανεωμένο σε εμφάνιση, εμπλουτισμένο σε περιεχόμενο και με άκρως καλοκαιρινή διάθεση, φυλλάδιο της Νομαρχίας Πειραιά για τα δικαιώματα των ταξιδιωτών-καταναλωτών πρόκειται να διατεθεί αύριο στους ενδιαφερόμενους. Από το πρωί στις 7 μεγάλο κλιμάκιο της Νομαρχίας Πειραιά και μέλη των ΚΕΠΚΑ και ΙΝΚΑ θα βρίσκονται στο λιμάνι του Πειραιά (στις προβλήτες Αργοσαρωνικού και Κυκλάδων) παρουσία του Νομάρχη Πειραιά Γιάννη Μίχα, προκειμένου να ενημερώσουν έγκαιρα και σωστά τους πολίτες – καταναλωτές για όσα δικαιούνται, πριν ξεκινήσουν και αφού φτάσουν στον τόπο των διακοπών τους.

Ο πολυσέλιδος «οδηγός» διακοπών που εξέδωσε η Νομαρχία Πειραιά σε συνεργασία με τις καταναλωτικές οργανώσεις, ΚΕ.Π.Κ.Α- Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών και ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, φέρει το σύνθημα «διακοπές με εισιτήριο την ενημέρωση!» και περιέχει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που θα αναζητήσουν οι ταξιδιώτες, από την αρχή έως το τέλος των διακοπών τους.

Ειδικότερα, το έντυπο περιλαμβάνει αναλυτικά τους βασικούς κανόνες για τα καταστήματα εστίασης, απαριθμεί τα προϊόντα των κυλικείων που υπάγονται στην αγορανομική διάταξη, προσδιορίζει την τιμή προϊόντων για όρθιους πελάτες.

δίνονται ακόμη συμβουλές για την σωστή προετοιμασία των καταναλωτών πριν από την άφιξη στον τόπο των διακοπών τους. Επισημαίνεται πως είναι απαραίτητη η ορθή ιεράρχηση των αναγκών, ώστε να αποφεύγονται οι σπατάλες και να εφοδιάζονται οι καταναλωτές με προϊόντα από το σπίτι, περιορίζοντας τα έξοδα τους.

Τέλος, δίνονται χρηστικές συμβουλές για ταξίδια με το αεροπλάνο και το πλοίο, καθώς επίσης και για τη διαμονή σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο.

Σε δηλώσεις του ο Νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας τόνισε ότι «σε καιρούς δυσβάσταχτης ακρίβειας όπου οι τιμές σε πολλά αγαθά και υπηρεσίες κυριολεκτικά «καίνε», οφείλουμε να προστατεύουμε σαν κόρη οφθαλμού το πορτοφόλι μας και τα δικαιώματά μας. Και οι διακοπές, έστω και αν έχουν καταντήσει είδος πολυτελείας, είναι θεμελιώδες κοινωνικό δικαίωμα που στην Νομαρχία Πειραιά υπερασπιζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις. Με ελέγχους, με διαρκή ενημέρωση, με ενίσχυση του καταναλωτικού κινήματος, με ανοικτή πάντα την τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας με τους πολίτες, το γνωστό σε όλους 1570, βρισκόμαστε κοντά στον πολίτη-καταναλωτή, κάθε μέρα, κάθε ώρα, χειμώνα-καλοκαίρι» και πρόσθεσε «Αφιερώνοντας ο ταξιδιώτης λίγα λεπτά από τον χρόνο του για να διαβάσει το φυλλάδιο που εκδώσαμε, είναι σίγουρο ότι θα βγει κερδισμένος. Γιατί ο ταξιδιώτης που φεύγει για διακοπές με εισιτήριο την? ενημέρωση, μπορεί να γίνει αποδέκτης καλλίτερων υπηρεσιών και να γλιτώσει χρήματα».