«MyAttica»: Νέα εφαρμογή της Π. Αττικής για ψηφιακή επικοινωνία με τους πολίτες

Μια νέα δυνατότητα ψηφιακής επικοινωνίας των πολιτών με την Περιφέρεια Αττικής δίνει η νέα εφαρμογή «MyAttica» για κινητά τηλέφωνα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας, η «MyAttica» προσφέρει εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντός τους και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας.

Η δημιουργία της mobile εφαρμογής «MyAttica» εντάσσεται στις δράσεις επέκτασης και αναβάθμισης του Πολυκαναλικού Συστήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Αττικής (Οδηγός του Πολίτη, Ψηφιακές Υπηρεσίες, Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 1512, Ψηφιακά Ραντεβού κ.τ.λ.) και περιλαμβάνεται στις γενικότερες δράσεις του Ψηφιακού Μετασχηματισμού που προωθούνται από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μ. Κουρή.

Ο περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης αναφερόμενος στην νέα υπηρεσία επισήμανε: «Οι εφαρμογές της νέας τεχνολογίας δίνουν την προστιθέμενη αξία στις εξειδικευμένες υπηρεσίες που αξιοποιούνται προς διευκόλυνση όλων μας. Με την εφαρμογή «MyAttica» η Περιφέρεια Αττικής ενισχύει την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πολίτες. Αυτός άλλωστε πρέπει να είναι και ένας από τους βασικούς στόχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης: η άμεση διασύνδεση των υπηρεσιών της με τον τελικό αποδέκτη, δηλαδή όλους του πολίτες.»

Πώς λειτουργεί η νέα εφαρμογή «MyAttica»

Κατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τα μεγαλύτερα «καταστήματα» διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore, googleplay), κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφικές ενότητες για τις οποίες θέλει να μαθαίνει τις εξελίξεις αλλά και να αποκτήσει μια συνολική εικόνα για το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής.

Παράλληλα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Οδηγό του Πολίτη, το απόλυτο ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και διαδικασιών της Περιφέρειας Αττικής, ώστε να ενημερωθεί έγκυρα και έγκαιρα για τον τρόπο εξυπηρέτησής του.

Τέλος, κάθε χρήστης της εφαρμογής, έχοντας τη δυνατότητα να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με τους δρόμους της Αττικής, γίνεται μέλος μιας συμμαχίας ικανής να αντιμετωπίσει πριν και πάνω απ’ όλα τα δικά του προβλήματα καθημερινότητας.

H εφαρμογή παρέχεται δωρεάν, και μπορεί να αναζητηθεί με το λεκτικό «MyAttica» στις πλατφόρμες διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore και googleplay).

Comments are closed.


Recent Posts

Τουρισμός: Η χρονιά θα κλείσει με 3 δισεκατομμύρια ευρώ παραπάνω

Ο στόχος που είχε τεθεί στον προϋπολογισμό πέρσι τέτοια εποχή, ήταν τα έσοδα από τον τουρισμό να φτάσουν το 80%…

2 λεπτά ago

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σήμερα το απόγευμα στην Αττική λόγω αγώνα δρόμου

Στην εφαρμογή κυκλοφοριακών ρυθμίσεων θα προχωρήσει η Αστυνομία σήμερα Κυριακή 4 Δεκεμβρίου στα Βριλήσσια λόγω του αγώνα δρόμου «Santa Run»,…

8 λεπτά ago

Λέκκας: Ανησυχία προκαλεί το ρήγμα στις Αλκυονίδες

Ο Ευθύμιος Λέκκας, πρόεδρος του ΟΑΣΠ μίλησε στην εκπομπή «Σαββατοκύριακο από τις 6» για τον κίνδυνο νέας πτώσης βράχων στην…

17 λεπτά ago

Καλλιθέα: 43 συλλήψεις για παράνομα τυχερά παιχνίδια σε καφετέρια

Σε παράνομο καζίνο είχε μετατραπεί καφετέρια στην Καλλιθέα. Μέσα στο κατάστημα διεξάγονταν παράνομα τυχερά παιχνίδια. Συνελήφθησαν 43 άτομα και κατασχέθηκαν 52 ηλεκτρονικοί…

20 λεπτά ago

Πελέ: «Παραμείνετε ψύχραιμοι και αισιόδοξοι, είμαι δυνατός»

Μετά το ιατρικό ανακοινωθέν του νοσοκομείου «Άλμπερτ Αϊνστάιν», ήρθε μήνυμα από τον ίδιο τον Πελέ, για να καθησυχάσει -έστω και…

24 λεπτά ago

Η Καθημερινή “καρφώνει” τον Μητσοτάκη για την ημερομηνία των εκλογών

Tην ανακοίνωση του χρόνου που θα διεξαχθούν οι εκλογές ζητά στο σημερινό της κύριο άρθρο η εφημερίδα «Καθημερινή», καλώντας επί…

26 λεπτά ago