κάντε-διακοπές-με-εισιτήριο-την-ενημ-316627
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ | 10.07.2009 | 00:00

Κάντε διακοπές με… εισιτήριο την ενημέρωση

Με σύνθημα «διακοπές με… εισιτήριο την ενημέρωση!» και στόχο την να γνωρίζουν οι πολίτες όσα πρέπει για τα αγαθά και τις υπηρεσίες στη διάρκεια των διακοπών τους, συνεχίζεται στο λιμάνι του Πειραιά, η ενημερωτική εκστρατεία που πραγματοποιεί η νομαρχία σε συνεργασία με τις ενώσεις καταναλωτών ΚΕΠΚΑ και ΙΝΚΑ.

Στο σημείο όπου φεύγουν τα πλοία για τον Αργοσαρωνικό, ξεκινά τη λειτουργία του το τουριστικό περίπτερο της νομαρχίας Πειραιά από όπου θα διανέμεται τόσο ο οδηγός για τα δικαιώματα των ταξιδιωτών, όσο και πληροφοριακό υλικό για τους παραθεριστικούς προορισμούς της νομαρχίας, με στόχο την τουριστική ανάδειξη και προβολή τους.

Καθημερινά και καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού από το πρωί μέχρι το απόγευμα, έμπειρο προσωπικό θα βρίσκεται στο λιμάνι προκειμένου να παρέχει πληροφορίες σε κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη για όλους τους τουριστικούς προορισμούς και τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι 16 δήμοι και οι 2 κοινότητες που υπάγονται στη νομαρχία.
 
Επιπλέον, κλιμάκιο της νομαρχίας βρίσκεται στις προβλήτες Αργοσαρωνικού και Κυκλάδων και διανέμει τον πολυσέλιδο οδηγό που εκδόθηκε και φέτος, για τη σωστή και έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών σχετικά με όλα όσα δικαιούνται, πριν ξεκινήσουν και αφού βρεθούν στον τόπο παραθερισμού τους.

Στο ανανεωμένο σε πληροφοριακό υλικό και εμφάνιση φυλλάδιο, περιέχονται όλες οι χρήσιμες πληροφορίες για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που θα αναζητήσουν οι ταξιδιώτες, από την αρχή έως το τέλος των διακοπών τους. Ειδικότερα, το έντυπο περιλαμβάνει τους βασικούς κανόνες για τα καταστήματα εστίασης, απαριθμεί τα προϊόντα των κυλικείων των πλοίων των οποίων η ανώτερη τιμή προσδιορίζεται από αγορανομική διάταξη, παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τη διαμονή σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο, δίνει πρακτικές συμβουλές για τη σωστή προετοιμασία πριν την άφιξη στον τόπο των καλοκαιρινών διακοπών και ενημερώνει για τα δικαιώματά των πολιτών όταν ταξιδεύουν με το πλοίο και το αεροπλάνο.

Για καταγγελίες και παράπονα οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στη Γραμμή Επικοινωνίας με τον Πολίτη της νομαρχίας Πειραιά, στο γνωστό τετραψήφιο αριθμό 1570.

«Ο ταξιδιώτης που φεύγει για διακοπές με εισιτήριο την… ενημέρωση, μπορεί να γίνει αποδέκτης καλύτερων υπηρεσιών και να γλιτώσει χρήματα», τόνισε σε δηλώσεις του ο νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας και πρόσθεσε: «η εκστρατεία ενημέρωσης που υλοποιούμε με την συνεργασία των ενώσεων καταναλωτών ΚΕΠΚΑ και ΙΝΚΑ, θα συνεχιστεί όλο το καλοκαίρι και σε καθημερινή βάση πλέον, από το τουριστικό μας περίπτερο που ξεκινά τη λειτουργία του στο μεγάλο λιμάνι».