Απάντηση Καχριμάνη σε Σπίρτζη: «Ανακρίβειες και παραπληροφόρηση από τον πρώην υπουργό»

Με δήλωσή του ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης απαντά στην ανακοίνωση του πρώην υπουργού Χρήστου Σπίρτζη για τους διευρωπαϊκούς άξονες της Ηπείρου. Ο Περιφερειάρχης χαρακτηρίζει την ανακοίνωση Σπίρτζη γεμάτη από ανακρίβειες και παραπληροφόρηση, ενώ σημειώνει ότι «ακόμη και σήμερα ο πρώην υπουργός επιχειρεί να διαστρεβλώσει τα γεγονότα». Αναλυτικά, η δήλωση-απάντηση του Περιφερειάρχη Ηπείρου:

«Tην προηγούμενη εβδομάδα τοποθετήθηκα για τους διευρωπαϊκούς άξονες της Ηπείρου και αναφέρθηκα σε πραγματικά γεγονότα. Ο πρώην υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης απάντησε με μια μακροσκελή ανακοίνωση η οποία είναι γεμάτη από ανακρίβειες και παραπληροφόρηση. Είναι γεγονός ότι τόσο εγώ όσο και η Περιφερειακή Αρχή στο σύνολό της έχουμε συνεργαστεί με υπουργούς πολλών κυβερνήσεων. Υπήρξαν και εξαιρέσεις, Σπίρτζης υπήρξε μόνο ένας. Ακόμη και σήμερα επιχειρεί να διαστρεβλώσει τα γεγονότα, αλλά δεν έχει το θάρρος να απευθυνθεί απευθείας σε μένα, αλλά αναφέρεται γενικά σε «ομάδα Μετσόβου» ή σε «λογική Μετσόβου». Συγκεκριμένα:

• Καταλογίζει στην «ομάδα του Μετσόβου», την εξαίρεση του συνόλου της Π.Ε. Ιωαννίνων από καταβολή διοδίων στην Εγνατία οδό, όταν αυτός υπέγραψε τη διάτρητη απόφαση. Με πρωτοβουλία μου – του εκ Μετσόβου καταγόμενου- η Περιφέρεια Ηπείρου προσέφυγε και δικαιώθηκε για την εξαίρεση του συνόλου των κατοίκων της Π.Ε. Ιωαννίνων στο ΣτΕ, το οποίο ακύρωσε την διάτρητη απόφαση Σπίρτζη, καθώς δεν βρήκε κανένα λόγο που να δικαιολογεί την ευνοϊκή μεταχείριση των κατοίκων του Μετσόβου. Έτσι παραπέμφθηκε στο Υπουργείο να επανακριθεί για το σύνολο των κατοίκων της Π.Ε. Ιωαννίνων η ευνοϊκή αυτή ρύθμιση, που ο κ. Σπίρτζης προνόησε μόνο για τους κατοίκους του Μετσόβου. Σε άλλες Π.Ε. ο τότε Υπουργός Υποδομών έδινε απαλλαγή στο σύνολο των κατοίκων τους, στην Π. Ε. Ιωαννίνων και στα διόδια Δροσοχωρίου έδωσε απαλλαγή μόνο στους κατοίκους του Δήμου Μετσόβου. Το γιατί; Όχι προφανώς για να ικανοποιήσει την «ομάδα Μετσόβου», αλλά για να εκθέσει στην κοινή γνώμη κάποιον ή κάποιους. Αντί δε να ζητήσει συγνώμη για αυτή την μικροπολιτική του στάση, ζητά εξηγήσεις και για το τι θα γίνει με την εφαρμογή της απόφασης.

• Αποδίδει στην «ομάδα Μετσόβου» την πίεση για να γίνει η σύνδεση του Ε-65 κατά 20 χιλιόμετρα πιο κοντά στην Εγνατία. Προφανώς δεν τολμά να αναφέρει το όνομά μου, καθώς ήμουν εκείνος που και σε σύσκεψη στα Τρίκαλα, αλλά και σε διαδοχικές δημόσιες τοποθετήσεις μου, τόνιζα την ανάγκη να γίνει ο δρόμος και ας ενωθεί όπου θέλει με την Εγνατία Οδό, στηρίζοντας έμμεσα και τον ίδιο ως Υπουργό Υποδομών. Για αυτό άλλωστε δέχθηκα και συνεχίζω να δέχομαι κριτική

• Παραπλανητικά αποδίδει και πάλι στην «λογική Μετσόβου» και σε μένα την άρνηση να συνεχιστεί επί υπουργίας Γ. Σουφλιά η Ιόνια Οδός μέχρι την Κακαβιά, όταν ήμουν από εκείνους που επέμενε να συνεχιστεί το έργο ως έχει ή ακόμη και μέσω της κατασκευής σήραγγας σε τμήμα της.

Ο πρώην Υπουργός αναφέρεται σε έργα που ολοκληρώθηκαν παρότι υπήρχε «μνημόνιο», σε αντιδιαστολή με το «Ταμείο Ανάκαμψης» κλπ. Είναι όμως γεγονός ότι για κανένα μεγάλο έργο δεν διακόπηκε η χρηματοδότηση της Ε.Ε. ενώ η Ιόνια Οδός κατασκευάστηκε με σύμβαση παραχώρησης.

Γεγονός είναι επίσης ότι στη διάρκεια της θητείας του κ. Σπίρτζη στο Υπ. Υποδομών δεν προχώρησαν τα συμπληρωματικά έργα ή η συνέχεια αν θέλετε της Ιόνιας οδού, όπως είναι και οι συνδέσεις με Κακαβιά και με Πρέβεζα.

Και για τα δύο έργα η Περιφέρεια Ηπείρου είχε δεσμευμένους πόρους στο Ε.Π. «Ήπειρος 2014-2014» για τμήματα των δύο οδικών αξόνων (κατά το πρότυπο της ε. ο. Καρτέρι- Πάργα) χωρίς το Υπουργείο του να τους αξιοποιήσει ή να αναθέσει στην Περιφέρεια Ηπείρου να προχωρήσει στην υλοποίηση των έργων. Για αυτά τα δύο έργα επί πέντε χρόνια ο τότε Υπουργός είτε δεν έλεγε την αλήθεια, είτε κορόιδευε συστηματικά τους Ηπειρώτες.

Για μεν τη σύνδεση Ιωάννινα- Κακαβιά και από την απάντησή του προκύπτει ότι ουδέποτε ασχολήθηκε πραγματικά για εξεύρεση χρηματοδότησης. Ούτε όμως και εξήγησε και ποτέ για την αλλαγή των κυκλοφοριακών δεδομένων που ισχύουν για όλη την Ε.Ε. και όχι μόνο για την Ελλάδα.

Για το τμήμα κόμβος Καμπής- Γέφυρα Καλογήρου (για το οποίο ουδέν ανέφερε), τον Αύγουστο του 2018 ανακοίνωσε την υπογραφή προγραμματικής σύμβασης με την Περιφέρεια, η οποία την ενέκρινε με απόφαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος στις 11 Απριλίου 2019. Παραμονές των βουλευτικών εκλογών της 7ης Ιουλίου 2019 ο αρμόδιος Διευθυντής Οδικών Υποδομών του Υπουργείου υπέγραφε έγγραφό- που στην Περιφέρεια έφτασε μετεκλογικά- ότι οι μελέτες δεν είχαν ολοκληρωθεί!

Η Περιφερειακή Αρχή και επί της δικής του θητείας και επί της σημερινής πολιτικής ηγεσίας, ακολουθεί την ίδια τακτική ζητώντας την υλοποίηση των δύο έργων και τη βελτίωση όλων των διευρωπαϊκών οδικών αξόνων της Ηπείρου.

Στο πλαίσιο αυτό η Περιφέρεια ανέλαβε και περαιτέρω πρωτοβουλίες για την προώθηση των διαδικασιών και σε πρώτο στάδιο για να ενταχθεί το άξονας Γιάννενα- Κακαβιά στο «Ταμείο Ανάκαμψης».

Η προσπάθεια δεν ευοδώθηκε, όχι εξαιτίας της μελέτης όπως ορισμένοι αδιάβαστοι υποστηρίζουν, αλλά λόγω άρνησης της Ε.Ε. να εντάξει άλλα οδικά έργα. Πάει πολύ όμως ο πρώην υπουργός που ευθύνεται για το «απόλυτο μηδέν» στους δύο άξονες να ζητά εξηγήσεις για τις προσπάθειες που τώρα γίνονται.

Να θυμίσουμε τη δημόσια τοποθέτηση του τότε Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού στο Επισκοπικό τον Σεπτέμβριο του 2017, «…. Από τη δουλειά και τον προγραμματισμό του Υπουργείου Υποδομών θα αναφέρω ως πιο σημαντικά τα έργα κατασκευής του καινούργιου λιμανιού στην Ηγουμενίτσα, την προγραμματισμένη σύνδεση της Ιόνιας οδού με την Πρέβεζα και το Αγρίνιο και την αναβάθμιση του δρόμου από τα Γιάννενα με το μεθοριακό πέρασμα στην Κακαβιά».

Να θυμίσουμε επίσης τη δημόσια τοποθέτηση του τότε Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στο Αναπτυξιακό Συνέδριο που έγινε το Φθινόπωρο του 2017 στα Γιάννενα, ότι «για το δρόμο Γιάννενα- Κακαβιά προωθείται διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων».

Δύο χρόνια που μεσολάβησαν μέχρι την αποχώρησή του από το Υπουργείο Υποδομών ο κ. Σπίρτζης, τι έκανε για να υλοποιήσει την επιθυμία, τη δέσμευση του πολιτικού του προϊστάμενου, τι αποτέλεσμα είχε η πολιτική διαπραγμάτευση- αν έγινε- με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων;

Απάντηση δεν πήραμε, παρά μόνο ότι … αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη! Μετά από όλα αυτά πάει πολύ ο κ. Σπίρτζης να θέτει ερωτήματα στην Περιφέρεια Ηπείρου για την επικαιροποίηση της μελέτης Γιάννενα- Κακαβιά κλπ.. Έλεος!!!».

Η ανακοίνωση του Χρήστου Σπίρτζη


«Δεν έχω απαντήσει σε πολλές ανακοινώσεις – προκλήσεις του Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Καχριμάνη και των στελεχών της κομματικής του παράταξης, της ΝΔ, σε πλήθος ανακριβειών, ψεμάτων και διαστρεβλώσεων που αφορούν τα στρατηγικά έργα της Ηπείρου.

Δεν το έπραξα έως σήμερα προτάσσοντας την ανθρώπινη και συναδελφική σχέση αλλά και εξαιτίας του σεβασμού, που έχω, στον ρόλο της αυτοδιοίκησης.

Να με κατηγορούν όμως στη χθεσινή ανακοίνωση τους, ότι έλεγα ψέματα και δεν έλεγα συστηματικά την αλήθεια προκειμένου να καλύψουν τις ανεπάρκειες και τον παλαιοκομματισμό τόσο των ίδιων όσο και της κυβέρνησης τους πάει πολύ.

Προφανώς όσοι έχουμε διατελέσει σε θέσεις ευθύνης οφείλουμε να έχουμε την γενναιότητα να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες, τόσο τις διαχρονικές της πολιτείας, όσο και των δικών μας λαθών, ολιγωριών ή παραλείψεων. Στον βαθμό που με αφορά αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ στους πολίτες της Ηπείρου για τις διαχρονικές ευθύνες της Πολιτείας απέναντι στην για δεκαετίες εγκαταλελειμμένη Ήπειρο -όπως και άλλες περιοχές της χώρας μας.

Δεν αισθάνομαι όμως την ανάγκη να απολογηθώ στις για πολλές δεκαετίες Περιφερειακές αρχές της Ηπείρου και στην παράταξη της ΝΔ, για το ότι δεν κάναμε σε μια τετραετία -με τη χώρα σε μνημόνιο από τη ΝΔ,- όσα αυτοί δεν έκαναν τουλάχιστον από το 1974.

Αυτό που γνωρίζει κάθε πολίτης της Ηπείρου και της Δυτικής Ελλάδας είναι πως εκτός από την μικροπολιτική και τον παλαιοκομματισμό που είναι διάχυτος και διαπερνά τις πολλές τετραετίες που κυβερνούν την χώρα και την περιφέρεια Ηπείρου, εκτός της κατάκτησης όλων των πρωταθλημάτων στις εξαγγελίες, στα ταξίματα, στον σχεδιασμό και την παρακώλυση έργων -στη λογική «Μετσόβου»-, δεν έχουν παραδώσει κανένα έργο στρατηγικής σημασίας και πολλές φορές έχουν σταθεί εμπόδιο και στον σχεδιασμό και την ολοκλήρωση έργων στρατηγικής σημασίας

Να θυμίσω λοιπόν στον Περιφερειάρχη και τους συνεργάτες του, ότι :

1. Σήμερα 24 Ιουλίου 2021, 47 χρόνια μετά την αποκατάσταση της δημοκρατίας, ο κομματικός φορέας τον οποίον υποστηρίζει έχει αναλάβει την ευθύνη διακυβέρνησης της χώρας το 1974, το 1977, το 1989, το 2004, το 2007, το 2012 και το 2019. Προφανώς φταίει, όπως και για ό,τι έχει γίνει στη χώρα από το 1821, η τετραετία που την ευθύνη διακυβέρνησης είχε ο ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά μήπως, παρ’ ελπίδα, αισθάνεστε κάπου την ανάγκη να απολογηθείτε για τα υπόλοιπα χρονικά διαστήματα;

2. Σήμερα 24 Ιουλίου 2021, που η ΝΔ έχει για πολλοστή φορά την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας και εσείς της Περιφέρειας Ηπείρου, χωρίς μνημόνιο, χωρίς δημοσιονομικές επιβολές και με πρόσθετη χρηματοδότηση της χώρας από το ταμείο ανάκαμψης τι κάνατε; Για δύο ολόκληρα χρόνια ο απολογισμός παρουσιάζεται ελλειμματικός στις πράξεις και ιδιαιτέρως πλούσιος στα λόγια.

3. Τα διευρωπαϊκά δίκτυα δεν συζητήθηκαν, ούτε αποφασίστηκαν στην τετραετία ΣΥΡΙΖΑ, όπως αναφέρετε με περισσό θράσος και άνεση ψεμάτων, αλλά πολύ νωρίτερα, επί ημερών ΝΔ και Υπουργείας Γ. Σουφλιά.

Οι κακές γλώσσες – της δικής σας κομματικής παράταξης – λένε ότι το τμήμα Γιάννενα-Κακκαβιά δεν εντάχθηκε στην Ιόνια οδό, εξαιτίας των διαφωνιών που είχε η “ομάδα Μετσόβου” συμπεριλαμβανομένου του Περιφερειάρχη (!!!) με τον τότε Υπουργό της ΝΔ (!!!) κ. Σουφλιά, για την όδευση του δρόμου.

4. Αντίστοιχες ολιγωρίες παρέμβασης στην ίδια “λογική Μετσόβου” υπήρξαν για την όδευση του Βόρειου τμήματος του Ε65, προκειμένου ο ελληνικός λαός να πληρώνει εκατοντάδες εκατομμύρια σε έργα που δεν τελειώνουν ποτέ, με στόχο η παράταξή σας να εξαγγέλλει ότι θα είναι η σύνδεση του Ε65 με την Εγνατία, πιο κοντά στην Ήπειρο κατά 20 km.

5. Οι συντελεστές κόστους οφέλους, που αναφέρετε στην ανακοίνωση σας, όπως και οι κανονισμοί για την χρηματοδότηση έργων δεν συζητήθηκαν ούτε αποφασίστηκαν στην Ε.Ε. κατά τον χρόνο που ήταν κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ -όπως αναφέρετε πάλι με περισσό θράσος και άνεση ψεμάτων- αλλά η Ν.Δ. επί κυβέρνησης Σαμαρά, με κυριαρχία στην Ε.Ε. δεξιών κυβερνήσεων, όπως και η δική σας. Ίσχυσαν δε από την 1η Ιανουαρίου του 2015, πριν εκλεγεί η κυβέρνηση Αλέξη Τσίπρα. Αυτός ήταν και ο λόγος που είχαν εγκριθεί έργα με χαμηλούς κυκλοφοριακούς φόρτους την δεκαετία του 2000, σε αντίθεση με τα οδικά έργα μετά την 1 Ιανουαρίου 2015, που απαιτούσαν μεγάλους κυκλοφοριακούς φόρτους.

6. Η κυβέρνηση Αλέξη Τσίπρα, προσπάθησε και τα κατάφερε να ολοκληρώσει, σε συνθήκες μάλιστα μνημονίου και με μια χώρα πτωχευμένη από εσάς, τα εγκαταλελειμμένα έργα που για δεκαετίες είχατε αφήσει χωρίς απαλλοτριώσεις, χωρίς αδειοδοτήσεις, χωρίς αρχαιολογικές εργασίες, χωρίς συνδέσεις, χωρίς αντιπλημμυρικά, με δισεκατομμύρια διεκδικήσεις από τους εργολάβους. Η Ήπειρος με την Ιόνια οδό βγήκε από την απομόνωση. Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, το ανέκδοτο των έργων των λιμανιών, ολοκληρώθηκε. Το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων το ίδιο. Το γεφύρι της Πλάκας ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, όσο κι αν θέλετε να το οικειοποιηθείτε. Νέα έργα στρατηγικής σημασίας για την Ήπειρο, όπως το Γιάννενα- Κακκαβιά, δρομολογήθηκαν και εντάχθηκαν στο πρώτο και μοναδικό Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών Μεταφορών που είχε η χώρα, για να μην συνεχιστεί η πολιτική «Μετσόβου».

Σήμερα μετά απο δύο χρόνια πλήρους ακινησίας, συνεχίζετε να κοροϊδεύετε τους πολίτες.

Στην ανακοίνωση σας αναφέρετε και προκύπτουν τα παρακάτω ερωτήματα:

1. «Ειδικότερα για το τμήμα Ιωάννινα- Κακαβιά, (για το οποίο το Υπουργείο Υποδομών είχε αποδεχθεί το αίτημα της Περιφέρειας και της έχει παραδώσει προς ωρίμανση τη μελέτη) ο Περιφερειάρχης ανέφερε μεταξύ άλλων, πως οι Υπηρεσίες της Περιφέρειας έχουν διαμορφώσει δύο προτάσεις: Μια για τρίιχνο δρόμο και μία με τετράιχνο μέχρι Καλπάκι και τρίιχνο μέχρι την Κακαβιά, και αυτό με τη λογική ότι υπάρχουν ¨ευρωπαϊκές” φωνές που λένε ότι δεν θα δεχθούν δρόμο με τετράιχνη διατομή. Ο Περιφερειάρχης συνεχίζοντας, είπε ότι για να μειωθεί το κόστος, έχουν προβλεφθεί δανειοθάλαμοι κατά μήκος του δρόμου».

«Σε συζήτηση που είχα με τον Γ.Γ. του Υπουργείου Ανάπτυξης κ. Σκάλκο, μου είπε πως το υπουργείο είναι έτοιμο να στηρίξει αυτόν τον δρόμο, καθόσον αυτή είναι και η γνώμη του Πρωθυπουργού. Εμείς έχουμε παραδώσει εδώ και δύο μήνες προς έλεγχο την μελέτη Ιωάννινα-Κακαβιά και περιμένουμε»

Τελικά σας παρέδωσε μελέτη το Υπουργείο Υποδομών και αν ναι τι ακριβώς κάνατε για την ωρίμανση του;

Τι σημαίνει ο όρος «δύο προτάσεις»; Κάνατε μελέτες, περιβαλλοντική, κτηματολόγιο και διαδικασίες για την απαλλοτρίωση; Τι ακριβώς κάνατε και τι εννοείτε;

Σε ποια φάση παραδώσατε την μελέτη; Ποιος την ελέγχει; Ποιος ο Προϋπολογισμός του έργου; Ποια τα αποτελέσματα της μελέτης κόστους οφέλους; Τι διατομή προβλέπεται μετά την μελέτη κόστους οφέλους, σύμφωνα με τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς; Τι σημαίνει “στηρίζει ο Γ.Γ. Ανάπτυξης κ. Σκάλκος και αυτή είναι και η γνώμη του κ. Μητσοτάκη, το έργο”; Ποιος αποφασίζει; Φαντάζομαι ο ΣΥΡΙΖΑ…

Γιατί δεν πηγαίνετε σε «πολιτική διαπραγμάτευση», όπως λέτε πως κάνατε για τον Ε65 και τον ΒΟΑΚ, και για τη χρηματοδότηση του αυτοκινητοδρόμου «Γιάννενα Κακκαβιά»;

Σας ενημερώνουμε ότι πάλι οι κακές γλώσσες της παράταξής σας λένε ότι θέλετε να επιστρέψετε τη μελέτη για την ωρίμανση του έργου, στο Υπουργείο Υποδομών…

2. «Η Περιφέρεια Ηπείρου ζητά να γίνει μια σύσκεψη, όπως πρωτοέγινε με τον Πρόεδρο της Βουλής (κ. Κ. Τασούλα) που έχει θεσμικό ρόλο. Να μαζευτούμε εκεί όλοι και να παρθούν οι τελικές αποφάσεις. Δεν μπορούμε να περιμένουμε. Γιατί τώρα γίνεται ο προγραμματισμός για το 2021-2027 και από το Υπουργείο και από εμάς. Να δούμε τι θα κάνουμε στα λίγα χρήματα που έχουμε στις Υποδομές».

«Ο Περιφερειάρχης ανέφερε επίσης ότι μετά από έγγραφό του προς την Ε.Ε. , η Επίτροπος Μεταφορών Αντίνα Βαλεάν, απάντησε ότι η Επιτροπή δεν είναι αρνητική για το έργο και παραπέμπει στην Ελληνική Κυβέρνηση για τη χρηματοδότησή του»

Γιατί έχετε λίγα χρήματα για τις υποδομές, αφού έχετε το ΕΣΠΑ, το ταμείο ανάκαμψης, 37 δις μαξιλάρι, χαμηλά επιτόκια, την Κυβέρνηση και την Περιφέρεια; Γιατί απευθυνθήκατε στην Επίτροπο Μεταφορών όταν αυτή δεν είναι υπεύθυνη για την χρηματοδότηση των έργων; Γιατί δεν λέτε την αλήθεια στους πολίτες; Ότι δύο χρόνια δεν έχετε κάνει τίποτα και δεν προβλέπεται να κάνετε, μιας και οι προτεραιότητες της Κυβέρνησής σας είναι άλλες.

Τέλος, κατανοώ την πίκρα και τον καημό του Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Καχριμάνη που εμφανιζεται να παρακαλεί δημόσια για σύσκεψη με μια κυβέρνηση, που είναι γνωστό μάλιστα πως είναι της αρεσκείας και της επιλογής του. Να του θυμίσω απλά ότι επί κυβέρνησης Αλέξη Τσίπρα, δεν υπήρξε ημέρα καθυστέρησης συνάντησης μαζί του, ούτε από εμένα ούτε από κανέναν άλλον Υπουργό. Κι αυτό αποκαλύπτει αναμφισβήτητα ποιος κινείται με κομματικές σκοπιμότητες, ποιος κυβερνούσε με αγάπη για την Ήπειρο, χωρίς κομματικά γυαλιά, ποιος λέει αλήθεια και ποιος ψέματα.

Με την ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω για τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας και της Κυβέρνησης της ΝΔ όσον αφορά τα διόδια της Εγνατίας, έπειτα από την ακύρωση του διαγωνισμού ηλεκτρονικών διοδίων ελευθέρας ροής που είχαμε ολοκληρώσει και μετά τις εξαγγελίες της ΝΔ και των στελεχών της προεκλογικά ότι θα απαλλαγούν από τα διόδια και δεν θα γίνουν νέοι σταθμοί διοδίων.

Τελικά θα απαλλαγούν οι κάτοικοι του Μετσόβου ή θα καταργηθεί η απαλλαγή και από τους κατοίκους της Θεσπρωτίας;».

ΟΤΑ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ, ΣΠΙΡΤΖΗΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ, ΚΑΧΡΙΜΑΝΗΣ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]