θεσσαλονίκη-και-επαγγελματικό-επιμε-266190
ΔΗΜΟΙ | 22.02.2013 | 11:08

Θεσσαλονίκη και Επαγγελματικό Επιμελητήριο σχεδιάζουν τη «Γιορτή του Πάσχα»

Μετά το «Χριστουγεννιάτικο Χωριό»,  σειρά έχει η «Γιορτή του Πάσχα», που αποτελεί το νέο project, πάνω στο οποίο εργάζονται πυρετωδώς ο Δήμος Θεσσαλονίκης και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο της πόλης. Ώθηση για τη νέα συνεργασία, έδωσαν τα καλά αποτελέσματα που απέδωσε έρευνα σχετικά με τη λειτουργία του «Χριστουγεννιάτικου Χωριού».

Ο κεντρικός Δήμος, μάλιστα, απευθύνει παράλληλα κάλεσμα σε όλους τους φορείς προκειμένου να στηρίξουν το εγχείρημα, θέλοντας παράλληλα  να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες στο κέντρο της πόλης. Η πασχαλινή γιορτή, ωστόσο, αναμένεται να είναι πιο σύντομη και με άλλο χαρακτήρα λόγω της διαφορετικότητάς της.

Τη «Γιορτή του Πάσχα» ανακοίνωσε  ο  αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας και Απασχόλησης, Χασδάι Καπόν, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στις εγκαταστάσεις του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης με αφορμή την ανακοίνωση στοιχείων για το πώς κινήθηκε η αγορά τις ημέρες των Χριστουγέννων. Σύμφωνα με την έρευνα της Αναπτυξιακής Εταιρίας του ΕΕΘ  πάνω από 500.000 άνθρωποι κινήθηκαν τον ένα περίπου μήνα που διήρκεσε ο στολισμός στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν από τις απαντήσεις των επαγγελματιών στην έρευνα είναι πως το 87% δηλώνουν ικανοποιημένοι από την πρωτοβουλία, καθώς αυξήθηκε η κίνηση στα μαγαζιά τους. Επίσης, σχεδόν όλοι ζητούν να επαναληφθεί το «Χριστουγεννιάτικο Χωριό» και του χρόνου, ενώ οι άνθρωποι της αγοράς σε ποσοστό 80,9% εκτιμούν ότι η πραγματοποίηση παρόμοιων εκδηλώσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους θα μπορούσε να τονώσει την αγορά της Θεσσαλονίκης.

Ο πρόεδρος του ΕΕΘ, Μιχάλης Ζορπίδης, αναφερόμενος στο «Χριστουγεννιάτικο Χωριό» τόνισε: «Κάθε χρόνο πάμε και καλύτερα. Από τη Θεσσαλονίκη λείπουν τα events. Στόχος μας να έρχεται κόσμος από διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Τα αποτελέσματα είναι καλά, θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα».

Εμμένει ο Δήμος στο  άνοιγμα των καταστημάτων  6 με 10 Κυριακές το χρόνο

Τέλος, στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο αντιδήμαρχος κ.Καπόν επανέλαβε τη θέση του δήμου ότι 6 με 10 Κυριακές τον χρόνο τα καταστήματα του κέντρου θα έπρεπε να είναι ανοιχτά και σε συνδυασμό με διάφορα events να αναδειχτεί η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός.