ο-χούλιο-η-κοντσίτα-και-τα-όργια-χλιδής-207462
ΔΗΜΟΙ | 29.07.2014 | 09:22

Ο Χούλιο, η Κοντσίτα και τα όργια χλιδής στη Μύκονο

Μέχρι 1.000 ευρώ το άτομο χρεώνουν οι διοργανωτές για τη συναυλία των Χούλιο Ιγκλέσιας και Αντώνη Ρέμου στο «Nammos» της Ψαρούς, 500 ευρώ για τη συναυλία της Αννας Βίσση και της Κοντσίτα στο μπαρ «Jackie O’» του Super Paradise, ενώ ο πόλεμος της σαμπάνιας με τους Λιβανέζους στα χαρακώματα των beach bars του νησιού μαίνεται σφοδρός: οι ρυθμοί της ζωής στη Μύκονο κινούνται σε ένα παράλληλο σύμπαν ακολουθώντας μια διαγαλαξιακή τροχιά που απέχει έτη φωτός από τη γήινη άγονη γραμμή όπου παλεύει να επιβιώσει η άλλη Ελλάδα, η μνημονιακή.

Το ξερονήσι, όμως, ο άνυδρος τόπος-καταφύγιο πριν από κάποιες δεκαετίες για λίγους και εκλεκτούς μυημένους της ευζωίας και της μποέμ κοσμοθεωρίας έγινε σήμερα η όαση της οικονομικής ερήμου, υπακούοντας στους δικούς του νόμους, στους δικούς του ρυθμούς, στο δικό του lifestyle και εντέλει στον δικό του θεό. Μια άγονη πλην χρυσή έκταση 86 περίπου τετραγωνικών χιλιομέτρων που κάθε χρόνο σπάει τα δικά της ρεκόρ αφίξεων τουριστών και τζίρου.

Η σύγκριση με τα διάσημα κοσμικά θέρετρα όπως η Ιμπιζα και το Σεν Τροπέ που επαναλαμβάνεται ως παράδειγμα-κλισέ της τουριστικής εξέλιξης της Μυκόνου είναι μάλλον υπέρ της, με δεδομένο ότι η υπερβολική ανάπτυξη των ξένων προορισμών οδήγησε τα τελευταία χρόνια στην απομυθοποίησή τους. Κίνδυνος ορατός και για το κυκλαδίτικο νησί στην περίπτωση που η ακρίβεια, o συνωστισμός, η έλλειψη βασικών υποδομών και η υποβίβαση των υπηρεσιών δεν υπακούν στους νόμους του value for money.

Προς στιγμήν σημασία έχει ότι η Μύκονος σφύζει από κόσμο, κάθε εθνικότητας, τάξης, αντιλήψεων, αποχρώσεων και budget, και όλοι έχουν τον τρόπο τους να συνυπάρχουν αρμονικά είτε τρώγοντας οι μεν με chopsticks σούσι με αβγά χελιδονόψαρου, είτε οι δε με τα χέρια μια «πιτόγυρο απ’ όλα». Το σίγουρο είναι ότι οι διοργανωτές των συναυλιακών events θα κοστολογήσουν τα εισιτήρια καταπώς τους συμφέρει και όσο μεγαλύτερος ντόρος γίνει για το αστρονομικό ποσό που καλείται να πληρώσει ο θεατής, τόσο μεγαλύτερη είναι η διαφήμιση – και άρα η επιτυχία του εγχειρήματος στις περισσότερες τουλάχιστον περιπτώσεις.

Η είδηση βέβαια ότι το κόστος του εισιτηρίου ανά άτομο φτάνει ακόμα και τα 1.000 ευρώ για να δει π.χ. κάποιος τον παλαίμαχο Χούλιο Ιγκλέσιας να τραγουδάει πάνω σε ένα κομμάτι άμμου -και όχι στο Ηρώδειο, όπως για παράδειγμα ήθελε εξαρχής ο γνωστός ερμηνευτής όταν του έγινε πρόταση να εμφανιστεί στην Ελλάδα-, εκτός από εξωφρενική είναι και εκνευριστική.

Αλλο τόσο -ίσως και περισσότερο για τους λιγότερο ανοιχτόμυαλους- είναι το κόστος εισιτηρίου για τη θέαση της μουσοφόρας Κοντσίτα που η αλήθεια είναι ότι, πέρα από το φετινό χιτ της Eurovision που την έφερε στην πρώτη θέση, δεν έχει να επιδείξει κάποιο σουξέ, αλλά ούτε και καμιά ιστορία. Εχει ρεύμα λόγω επικαιρότητας, αλλά είναι απλά η Κοντσίτα από την Αυστρία -ο κατά κόσμον Τόμας Νόιβιρτ- που έγινε για κάποιους σύμβολο της αποδοχής της διαφορετικότητας και για άλλους, ίσως πιο σκληροπυρηνικούς, σύμβολο της γελοιότητας.

Με κείνα και με τ’ άλλα, Χούλιο και Κοντσίτα απαίτησαν χρήμα για τις εμφανίσεις τους, αλλά ευτυχώς από αυτό το Νησί των Ανέμων διαθέτει άφθονο. Τόσο που ενίοτε μεταφέρεται με τα τσουβάλια ή ακόμα και με καροτσάκια της οικοδομής – τα ίδια που χρησιμοποιούνται ορισμένες φορές για την ασφαλή (;) μεταφορά των Dom Perignon σε διψασμένους για μπουρμπουλήθρες πελάτες των bar-restaurant.

Η εμφάνιση της Κοντσίτα, λοιπόν, στο πλάι της Αννας Βίσση που, παρεμπιπτόντως, γιόρταζε 40 χρόνια καριέρας το βράδυ του Σαββάτου στο «Jackie O’» του Super Paradise, κόστισε πολλά στους φαν της, με το κόστος να ξεκινά από τα 100 ευρώ (είσοδος με ένα ποτό) και να φτάνει μέχρι και τα 500 ευρώ. Αυτή ήταν η χρέωση στα VIP τραπέζια, με το ποσό να συμπεριλαμβάνει πλήρες μενού και μια σαμπάνια ανά τέσσερα άτομα, με τα υπόλοιπα ποτά να χρεώνονται έξτρα. Για ένα μπουκάλι κρασί π.χ. το κόστος ξεκινούσε από τα 100 ευρώ και έφτανε τα 300 -ανάλογα με την ετικέτα-, ενώ η φθηνότερη σαμπάνια κόστιζε 220 ευρώ και η ακριβότερη (Dom Perignon Rose 2003 του 1,5 λίτρου) 1.400 ευρώ.

Οσοι επέλεξαν να κάνουν κράτηση στους καναπέδες του πρώτου επιπέδου -κοντά στη σκηνή- χρεώθηκαν 300 ευρώ έκαστος (για μια σαμπάνια ανά τέσσερα άτομα), ενώ σε εκείνους του δεύτερου, το κόστος άγγιζε τα 250 ευρώ το άτομο. Συνοψίζοντας κάνοντας μια μάλλον αυθαίρετη αντιπαράθεση των μεγεθών, ο (όρθιος) φαν της Κοντσίτα στη Μύκονο πλήρωσε ίδια χρήματα με εκείνον που θα δει τους Rolling Stones στην πρώτη συναυλία της παγκόσμιας περιοδείας τους που ξεκινά από την Αδελαΐδα της Αυστραλίας στα τέλη Οκτωβρίου. Για την ιστορία, το εισιτήριο για την αρένα κοστίζει 145 δολάρια Αυστραλίας – ήτοι 101,58 ευρώ.

Σημειωτέον ότι το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος στο «Jackie O’» beach bar στηρίχτηκε ευλόγως πάνω στην Αννα Βίσση που στα σαράντα χρόνια της πορείας της στο τραγούδι εκτός από φανατικούς θαυμαστές διαθέτει και δεκάδες σουξέ. Η εγχώρια σταρ λειτούργησε φυσικά ως κράχτης για να πλασαριστούν στα VIP τραπέζια οι γνωστές κοσμικές παρέες των Αθηνών, όπως εφοπλιστές και λοιποί μεγαλοεπιχειρηματίες που παραδοσιακά παραθερίζουν αυτό τον καιρό στο νησί – και δεν θα έλεγαν όχι σε μια απενοχοποιημένη από ταμπού βραδιά, πασπαλισμένη με τις απαραίτητες δόσεις μυκονιάτικου glamour και υπερβολής.

Σε αυτά βέβαια πρωταθλητές αναδεικνύονται -και μάλιστα χωρίς εγχώριο ανταγωνισμό- οι νέες φυλές τουριστών που έχουν κατακλύσει τα τελευταία χρόνια το νησί, όπως Τούρκοι και Λιβανέζοι, που κρατούν ψηλά τη σημαία της ξιπασιάς και της αλόγιστης σπατάλης σκορπώντας χιλιάδες ευρώ σε λίγα λεπτά μόνο για να δουν να υψώνονται στον μυκονιάτικο ουρανό οι εκατοντάδες φελλοί σαμπάνιας της επιβεβαίωσης ανωτερότητας. Να σημειωθεί στα πρακτικά ότι μέχρι και το βράδυ της Παρασκευής για τη συναυλία των Βίσση – Κοντσίτα είχαν ήδη διατεθεί 1.000 και πλέον εισιτήρια των 100 ευρώ, ενώ στα πλέον προνομιούχα μπροστινά τραπέζια φαγητού και στους καναπέδες δεν υπήρχε διαθέσιμη ούτε μία θέση. Αναμένεται να παρευρεθεί μέχρι και ο πρίγκιπας του Μαρόκου.

Κι αν η συναυλιακή συνύπαρξη Βίσση – Κοντσίτα στη φετινή φεστιβαλική Μύκονο είναι ας πούμε το ορεκτικό, το κυρίως πιάτο είναι αναμφισβήτητα η συναυλία που διοργανώνει το «Nammos» στις 30 Ιουλίου με τη σύμπραξη επί σκηνής των Αντώνη Ρέμου και Χούλιο Ιγκλέσιας. Μια σύμπραξη που όπως λέγεται επιτεύχθηκε χάρη στη μεσολάβηση ενός δαιμόνιου Τούρκου ατζέντη που είχε την ιδέα να τους «παντρέψει» σε μια κοινή συναυλία προγραμματισμένη εξαρχής για τις 2 Αυγούστου στην Κωνσταντινούπολη.

Οι ημερομηνίες, όμως, δεν βόλεψαν καμία πλευρά, με αποτέλεσμα να προκύψει η ιδέα μιας κοινής εμφάνισης στην Ψαρού, με τον πλέον δημοφιλή Ελληνα τραγουδιστή να ανταλλάσσει την ερμηνευτική σκυτάλη με τον διαχρονικό Λατίνο καλλιτέχνη. Τον άνθρωπο δηλαδή με πάνω από 300 εκατομμύρια πωλήσεις δίσκων παγκοσμίως, ο οποίος, αν και επιθυμούσε να εμφανιστεί στο Ηρώδειο, έναν χώρο αντάξιο της καριέρας του, υποχώρησε προς τιμήν της 100 μέτρων παραλίας όπου βρίσκεται το «Nammos», αφού το ιδιωτικό συμφωνητικό που υπέγραψε με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης Ζαννή Φραντζέσκο δεν του άφησε περιθώρια να προσπεράσει έτσι απλά μια επίσκεψη-αστραπή στο Νησί των Ανέμων. Φυσικά με το αζημίωτο.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τους όρους του συμφωνητικού, η αμοιβή του Χούλιο Ιγκλέσιας και της ομάδας του για μία και μόνο ολιγόωρη εμφάνιση στο νησί φτάνει τις 335.000 ευρώ (συν τα έξοδα διαμονής και αεροπορικών εισιτηρίων), ποσό διόλου ευκαταφρόνητο για έναν καλλιτέχνη που παρά τις δεκάδες επιτυχίες του παρελθόντος δεν παύει να βρίσκεται στη δύση της καριέρας του.

Για το «Nammos» βέβαια, το στέκι θερινής σύναξης κοσμικών και διεθνών jet setters, το καλλιτεχνικό άλλοθι είναι ήδη μια δοκιμασμένη συνταγή από το παρελθόν, οπότε το ρίσκο μιας μεγάλης αμοιβής των καλλιτεχνών που φιλοξενεί παίρνεται εκ του ασφαλούς. Πέρυσι για παράδειγμα, η εμφάνιση του διάσημου Αιγύπτιου τραγουδιστή Αμρ Ντιάμπ στις ίδιες περίπου ημερομηνίες προκάλεσε ρεκόρ κατανάλωσης σε πανάκριβες σαμπάνιες, συγκεντρώνοντας την αφρόκρεμα του Λιβάνου, καθώς και μια ομάδα Τούρκων μεγαλοεπιχειρηματιών.

Οι συγκεκριμένες παρέες ξόδεψαν σε μια νύχτα σχεδόν όσα πρόσφερε φέτος ως αμοιβή ο Ζαννής Φραντζέσκος στον Χούλιο Ιγκλέσιας – με τον τζίρο από την εμφάνιση του Αιγύπτιου σταρ το περασμένο καλοκαίρι να έχει φτάσει τις 600.000 ευρώ. Πάντως, για τη συναυλία Ρέμου και Ιγκλέσιας την προσεχή Τετάρτη στο «Nammos» έχουν γίνει ήδη κρατήσεις για 1.500 άτομα, με το κόστος ανά άτομο να αγγίζει τα 1.000 ευρώ, ποσό που συμπεριλαμβάνει την κατανάλωση μιας τρίλιτρης σαμπάνιας Veuve Clicquot Ponsardin για δέκα άτομα, καθώς και ένα μπουκάλι κρασί Saint Tropez ίδιας ποσότητας συνοδεία χαβιαριού Beluga.

Οι μέχρι σήμερα κρατήσεις αφορούν κυρίως ξένους αλλά και Ελληνες επισκέπτες, η πλειονότητα των οποίων είναι κυρίως επιχειρηματίες που προέρχονται από τον εφοπλιστικό κόσμο αλλά και γνωστές περσόνες-θαμώνες κοσμικών σελίδων διαφόρων εντύπων.

Φυσικά, τόσο στο «Nammos» όσο και στο «Jacky O’», το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για κρατήσεις έχουν επιδείξει παρέες εύρωστων οικονομικά Λιβανέζων που αδιαμφισβήτητα ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα από κάθε άλλης εθνικότητας τουρίστα που κάνει τις διακοπές του αυτή την εποχή στη Μύκονο.

Ο λογαριασμός 57.175 ευρώ!

Ενα μικρό δείγμα της αλόγιστης σπατάλης και υπερβολικής κατανάλωσης ποτών που συνηθίζουν να κάνουν οι Λιβανέζοι κάθε φορά που διασκεδάζουν στα beach bar του νησιού αποτυπώνεται στις φωτογραφίες που δημοσιεύει σήμερα το «ΘΕΜΑ». Πρόκειται για στιγμιότυπα που καταγράφηκαν κατά την εμφάνιση μιας και μόνο παρέας στο «Nammos» στις 10/7, όπου μέσα σε ένα απόγευμα ανοίχτηκαν 308 φιάλες ακριβής σαμπάνιας.

Οι πρωταγωνιστές της «ζημιάς» ήταν ένας Λιβανέζος και ένας Ρώσος επιχειρηματίας, μόνιμοι κάτοικοι Ντουμπάι, οι οποίοι ζήτησαν από τους σερβιτόρους του μαγαζιού όχι μόνο να ανοίξουν τις σαμπάνιες αλλά και να τους καταβρέχουν με αυτές τη στιγμή που εκείνοι διασκέδαζαν και χόρευαν ξέφρενα πάνω στα τραπέζια. Η παρέα τους συνδύασε μερίδες τζατζίκι των 10 ευρώ έκαστος με σαμπάνιες Veuve Rose (126 μπουκάλια) συνολικού κόστους 21.420 ευρώ και Veuve Brut (180 μπουκάλια) αξίας 27.000 ευρώ, ενώ ανοίχτηκε και μια Armand de Brignac των 6.800 ευρώ. Ο συνολικός λογαριασμός μαζί με τα παρελκόμενα ανήλθε στις 57.175 ευρώ!

Η Σάρα Χάμζε είναι Λιβανέζα που εργάστηκε πέρυσι στο «Nammos» ως υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων. Η επιχείρηση κάλυψε τα έξοδά της στο νησί, της παρείχε διαμονή, μεταφορικό μέσο και έναν αρκετά καλό μηνιαίο μισθό, έχοντας αποστολή να φέρνει στο μαγαζί τις πιο γενναιόδωρες παρέες του Λιβάνου. «Στους συμπατριώτες μου», όπως αναφέρει η ίδια, «αρέσει να διασκεδάζουν σαν να μην υπάρχει αύριο. Δεν έχουν πρόβλημα να ξοδέψουν πολλά λεφτά, αρκεί να περάσουν καλά».

Με πανηγυρικό τρόπο ήθελε να γιορτάσει τη συμμετοχή του στο Μουντιάλ με την ομάδα της χώρας του ο διάσημος Γάλλος ποδοσφαιριστής Ματιέ Βαλμπουενά, κλείνοντας εφταήμερο διακοπών στη Μύκονο.

Ο όρος «ιδιωτικότητα», που ο Βαλμπουενά απαίτησε να τηρηθεί αυστηρά από το γραφείο το οποίο ανέλαβε τη διαμονή του στη Μύκονο, δεν προκαλεί καμία εντύπωση δεδομένων των συγκεκριμένων συνθηκών. Πολύ περισσότερο λόγω της αναγνωρισιμότητας του ποδοσφαιριστή, ο οποίος θεωρείται από τα πιο αξιόπιστα και πολλά υποσχόμενα χαρτιά του ευρωπαϊκού ποδοσφαιρικού χρηματιστηρίου, όπως αποδεικνύεται και από την έντονα φημολογούμενη συμφωνία που φέρεται να έχει κλείσει η Μαρσέιγ με τη Δυναμό Κιέβου για τη μεταγραφή του αντί 7 εκατ. ευρώ. Μόνο που το μότο «ό,τι συμβαίνει στο Λας Βέγκας μένει στο Λας Βέγκας» δεν έχει καμία πρακτική εφαρμογή στο μικρό κυκλαδίτικο νησί των 85 περίπου τετραγωνικών χιλιομέτρων, το οποίο ειδικά αυτή την εποχή δεν σφύζει μόνο από κόσμο αλλά και από παπαράτσι. Στην παράμετρο αυτή δεν φαίνεται να έδωσε και πολλή σημασία ο διεθνής γκολκίπερ ή, ακόμα κι αν έδωσε, τα εκκωφαντικά ντεσιμπέλ γνωστού beach bar, όπου δυστυχώς για τον ίδιο απαθανατίστηκε να το γλεντά ως φέρελπις Χιου Χέφνερ, τον εμπόδισαν να σκεφτεί καθαρά την κατάσταση…

Ολα ξεκίνησαν με τις καλύτερες προϋποθέσεις για την επταμελή ανδρική συντροφιά -εκτός του Γάλλου μέσου, το «παρών» έδωσαν ένας παίκτης του γαλλικού πρωταθλήματος ράγκμπι και ένας ακόμα διεθνής ποδοσφαιριστής ομάδας της γ’ κατηγορίας της Γαλλίας- που προσγειώθηκε στη Μύκονο στις αρχές της προπερασμένης εβδομάδας με ιδιωτικό λίαρ τζετ.

Ο γαλαντόμος ποδοσφαιριστής, από την πρώτη κιόλας επικοινωνία του με το γραφείο που είχε αναλάβει τη διαμονή του, έδειξε να μη φείδεται χρημάτων προκειμένου να εξασφαλίσει τις διακοπές των ονείρων του. Ζήτησε λοιπόν να νοικιάσει μία από τις πιο ακριβές βίλες της Μυκόνου, την «Alegria», η οποία βρίσκεται ανάμεσα στο Καλό Λιβάδι και τον Καλαφάτη, με το κόστος ενοικίασής της να αγγίζει τις 5.000 ευρώ ημερησίως. Πρόκειται για μία πολυτελή κατοικία 830 τ.μ., με τεράστιο περιβάλλοντα χώρο, απρόσκοπτη θέα στο Αιγαίο, μεγάλη πισίνα και εννέα κρεβατοκάμαρες-σουίτες.

Η δε σύνθεση της ομάδας του ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακή. Τον ποδοσφαιριστή και τους έξι φίλους του συνόδευαν 15 πανέμορφα μοντέλα από την Πόλη του Φωτός, τα οποία ταξίδεψαν στη Μύκονο μαζί με την «αρχηγό» τους με πτήση τσάρτερ.

Κατά την άφιξή τους η παρέα από τη Γαλλία ζήτησε από τους υπεύθυνους να εξοπλίσουν τη βίλα με σύγχρονα στερεοφωνικά συστήματα, όπερ και εγένετο. Τέσσερα μεγάλα ηχεία τοποθετήθηκαν πέριξ της πισίνας και τα πάρτι της ευειδούς συντροφιάς έδιναν κι έπαιρναν ολημερίς και ολονυχτίς, ενώ ήδη υπάλληλοι γνωστής κάβας του νησιού είχαν φροντίσει να γεμίσουν τα ψυγεία με σαμπάνιες Dom Perignon και μπουκάλια βότκας Grey Goose. Στη διάθεσή τους, εκτός από δύο υπαλλήλους σεκιούριτι που είχαν αναλάβει τη φύλαξή τους, είχαν και ιδιωτικό σεφ που ικανοποιούσε τις γαστριμαργικές ορέξεις της 20μελούς παρέας.

Το αμαρτωλό βίντεο

Μόνο που ο Γάλλος ποδοσφαιριστής και η παρέα του ήθελαν να το γλεντήσουν στο έπακρο. Εθισμένοι προφανώς από το λάγνο κλίμα ευδαιμονίας που επικρατούσε στη βίλα, θέλησαν να βιώσουν και την εμπειρία της θρυλικής «ξέφρενης διασκέδασης» στα πολύβουα beach bars του νησιού. Μία από τις απογευματινές εξορμήσεις τους, όμως, εκείνη στο beach bar «Tropicana», που βρίσκεται στην παραλία του Paradise, θα τους μείνει εύλογα αξέχαστη.

Η μεθυστική ατμόσφαιρα που επικρατούσε στο μπαρ, οι δυνατοί ήχοι της χορευτικής μουσικής, τα go go girls και οι ημίγυμνες παρουσίες σε συνδυασμό με την κατανάλωση άφθονου αλκοόλ συνέβαλαν τα μέγιστα στο να καταρριφθούν οι όποιες ελάχιστες αναστολές τούς είχαν απομείνει. Οι Γάλλοι, παραδομένοι πλήρως στην ατμόσφαιρα ξέφρενου πάρτι και ξεχνώντας ότι είναι δημόσια πρόσωπα, διασκέδαζαν όπως και οι υπόλοιποι τουρίστες, ακολουθώντας το ρεύμα.

Σε τέτοιο σημείο μάλιστα που αγνόησαν μέχρι και την ύπαρξη των παπαράτσι που καιροφυλακτούσαν για κάποιο πλάνο ή μια φωτογραφία τους. Οι εικόνες με τον Βαλμπουενά, τους φίλους του και τις συνοδούς τους να επιδίδονται σε ερωτικά χάδια και μάλιστα σε κοινή θέα απαθανατίστηκαν από την κάμερα του Mykonos LiveTV, το site που δημοσιεύει κατά αποκλειστικότητα την παρουσία των επωνύμων στο νησί. Το αποτέλεσμα ήταν οι επίμαχες εικόνες να κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου και να γίνουν γνωστές μέχρι τη Γαλλία. Οι πρώτες μάλιστα που ενημερώθηκαν από τα γαλλικά ειδησεογραφικά sites ήταν οι σύζυγοι των ποδοσφαιριστών, οι οποίες απαίτησαν την άμεση επιστροφή τους στα πάτρια εδάφη προκειμένου να δοθούν εξηγήσεις. Το περιστατικό ωστόσο είχε κι άλλες προεκτάσεις. Ο ιδιοκτήτης του Mykonos LiveTV φέρεται να δέχτηκε ισχυρές πιέσεις από παράγοντες του νησιού προκειμένου να κατεβάσει το επίμαχο βίντεο από την ιστοσελίδα του – «για το καλό του τουρισμού», όπως ευγενικά του εξήγησαν. Και πράγματι το κατέβασε λίγη ώρα αργότερα. Το κακό, όμως, είχε ήδη γίνει.

Ο Ματιέ Βαλμπουενά και οι υπόλοιποι φίλοι του αναγκάστηκαν να φύγουν άρον άρον από τη Μύκονο, μία ημέρα νωρίτερα από την προγραμματισμένη αναχώρησή τους. Οχι όμως και τα 15 καλλίγραμμα μοντέλα που εξακολούθησαν να μένουν στη βίλα, αφού η αναχώρησή τους είχε προγραμματιστεί για το πρωί της Δευτέρας, απολαμβάνοντας τις υπηρεσίες όχι μόνο του προσωπικού τους σεφ αλλά και των δύο (τυχερών;) σεκιούριτι.

ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ