o-ανασχηματισμός-του-δήμου-πατρέων-270398
ΔΗΜΟΙ | 07.01.2013 | 14:53

O «ανασχηματισμός» του Δήμου Πατρέων

Τις νέες αρμοδιότητες των αντιδημάρχων και των βοηθών δημάρχου του Δήμου Πατρέων όρισε με απόφασή του ο δήμαρχος Γιάννης Δημαράς. Συγκεκριμένα, ο δήμαρχος ορίζει τους αντιδημάρχους του Δήμου Πατρέων, με θητεία, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου ως εξής:

Α) Ορίζει αναπληρωτή Δημάρχου, Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος, Πρασίνου Τοπικής Οικονομίας και Αντιδήμαρχο για θέματα των Δημοτικών Ενοτήτων Παραλίας, Βραχναϊικων και Μεσσάτιδας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Γεώργιο Σιγαλό και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου του Δήμου.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των τμημάτων Γεωργικής Ανάπτυξης και Κτηνοτροφίας & Αλιείας της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας του Δήμου.

γ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του τμήματος Αυτεπιστασίας Κοινοχρήστων χώρων, κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού Έργου –Η/Μ του Δήμου.

δ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του τμήματος Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής της Διεύθυνσης Έργων Υποδομής του Δήμου.

ε) Την εποπτεία των δημοτικών υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένων των ΚΕΠ και των τμημάτων των επιχειρήσεων και οργανισμών του Δήμου που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές ενότητες, Παραλίας, Βραχαιίκων και Μεσσάτιδος.

στ)Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

ζ) Του ελέγχου του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).

η) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

Β) Ορίζει αναπληρωτή Δημάρχου, Αντιδήμαρχο Έργων, Πολεοδομικού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Βασίλειο Λοτσάρη και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Πολεοδομικού – Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης του Δήμου.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού Έργου –Η/Μ του Δήμου πλην του τμήματος Αυτεπιστασίας Κοινοχρήστων χώρων, κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού.

γ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Έργων Υποδομής του Δήμου πλην του τμήματος Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής.

δ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

ε) Την υπογραφή όλων των συμβολαίων του Δήμου Πατρέων που αφορούν αγορές και προσκυρώσεις ακινήτων.

στ)Του ελέγχου του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κλπ).

ζ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

Γ) Ορίζει Αντιδήμαρχο Οικονομικής Διαχείρισης και Αξιοποίησης της Δημοτικής Περιουσίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Παναγιώτη Βαφέα και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου πλην των τμημάτων Προμηθειών και Δημοπρασιών και του τμήματος Διαχείρισης Υλικού.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας του Δήμου

γ) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και του Γραφείου Τουρισμού της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας του Δήμου.

ε) Της υπογραφής των αποφάσεων:

  • Οριστικής σφράγισης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος λόγω έλλειψης αδείας λειτουργίας.
  • Οριστικής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων.
  • Προσωρινής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων από 10 έως 60 ημέρες.
  • Αποφάσεις αποσφράγισης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
  • Ακυρωτικές αποφάσεις προσωρινών αφαιρέσεων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
  • Επιβολής προστίμου για καταλήψεις κοινόχρηστων χώρων από τραπεζοκαθίσματα.

στ) Της υπογραφής των χρηματικών ενταλμάτων και των εκθέσεων δαπανών για τη μισθοδοσία – αποδοχές (υπερωρίες – επιδόματα κλπ):

  • του τακτικού προσωπικού
  • των επί σχέσει Ιδιωτικού Δικαίου απασχολουμένων στον Δήμο
  • του έκτακτου προσωπικού
  • των ασκούντων πρακτική εξάσκηση τελοιοφοίτων από τα ΤΕΙ και τον ΟΑΕΔ
  • των αιρετών
  • των Νομικών Συμβούλων
  • των Ειδικών Συμβούλων
  • του Γενικού Γραμματέα

ζ) Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, τα οποία έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.

η) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

θ) Την αρμοδιότητα που αφορά τη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε αριθμό δόσεων άνω των εικοσι τεσσάρων (24) , σύμφωνα με την υπ.αριθμ.20124/08-06-2012 (ΦΕΚ Β/1828/08-06-2012) , ΚΥΑ για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον Δήμο Πατρέων που ρυθμίζονται και καταβάλλονται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ.8 του άρθρου 3 του Ν.4038/2012 (ΦΕΚ Α/14) όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τις διατάξεις της παρ.9 του άρθρου 5 του Ν.4047/2012 (ΦΕΚ Α/31).

ι) Του ελέγχου του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).

ια) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

Δ) Ορίζει Αντιδήμαρχο Διοίκησης και Επικοινωνίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Χαράλαμπο Στανίτσα και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Γραφείου τύπου και Δημοσιών Σχέσεων του Δήμου.

γ) Την ευθύνη διαχείρισης και επιμέλειας περιεχομένου της ηλεκτρονικής πύλης του Δήμου.

δ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

ε) Του ελέγχου του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.)

Ε) Ορίζει Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Διαχείρισης Μηχανολογικού Εξοπλισμού και Πολιτικής Προστασίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αχιλλέα Γεωργακόπουλο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Καθαριότητας – Ανακύκλωσης Και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

γ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας του Δήμου

δ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

ε) Του ελέγχου του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).

στ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

ΣΤ) Ορίζει Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, Υγείας και Πρόνοιας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Θεοχάρη Μασσαρά και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Υγείας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

β) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Κοινωνικής Πρόνοιας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

γ) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του Γραφείου Διοικητικής Βοήθειας Ευπαθών Ομάδων

δ) Την ευθύνη για τον σχεδιασμό και την προώθηση της Κοινωνικής πολιτικής του Δήμου Πατρέων, την επίλυση των καθημερινών κοινωνικών προβλημάτων και την υποστήριξη των ευπαθών ομάδων.

ε) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

στ)Του ελέγχου του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).

ζ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

Ζ) Ορίζει Αντιδήμαρχο Παιδείας, Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διαβούλευσης τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ανδρέα Φίλια και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Σχολείων της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

β) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Απασχόλησης και Δια Βίου Μάθησης της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

γ) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Πληροφορικής & Επικοινωνιών της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του Δήμου.

δ) Την ευθύνη του προγράμματος Διαύγεια

ε) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Προμηθειών & Δημοπρασιών της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου.

στ)Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Διαχείρισης Υλικού της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου.

ζ) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου.

η) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

θ) Του ελέγχου του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).

ι) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

Η) Ορίζει Αντιδήμαρχο Υποστήριξης Δημότη, Εθελοντισμού, Ισότητας Φύλων, και Ένταξης Μεταναστών την Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μαρία Ανδρικοπούλου και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Εθελοντισμού & Πολιτικής Ισότητας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου

γ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

δ) Του ελέγχου του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).

ε) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

Θ) Ορίζει Αντιδήμαρχο δημοτικής Ενότητας Ρίου τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ιωάννη Μανέτα και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία των δημοτικών υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένων των ΚΕΠ και των τμημάτων των επιχειρήσεων και οργανισμών του Δήμου που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Ενότητα Ρίου.

β) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

στ)Του ελέγχου του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).

ζ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

ΒΟΗΘΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Α: Ο Δήμαρχος ορίζει τον δημοτικό σύμβουλο κ. Ιωάννη Γιαλελή ως Βοηθό Δημάρχου σε θέματα Προγραμματισμού και Ανάπτυξης και αποτελεσματικότητας διαδικασιών και ειδικότερα επί των κάτωθι θεμάτων:

  • Την επιστημονικοτεχνική υποστήριξη των πολιτικών οργάνων, των νομικών προσώπων και οργανισμών του Δήμου και των υπηρεσιών του Δήμου και ειδικότερα της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής και του Γραφείου Αποτελεσματικότητας Διαδικασιών σε ζητήματα: α) σχεδιασμού, προγραμματισμού, παρακολούθησης και αξιολόγησης της δράσης του Δήμου και της τοπικής ανάπτυξης, β) οργάνωσης των πόρων (μέσων) και των διαδικασιών λειτουργίας και διοίκησης του Δήμου.
  • Την συγκέντρωση και επεξεργασία των κάθε είδους πληροφοριών που απαιτούνται για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό και την αποδοτική υλοποίηση του δημοτικού προγράμματος. Την εξασφάλιση συνεχούς και έγκαιρης πληροφόρησης του Δήμου από το εξωτερικό περιβάλλον.
  • Τις συνεργασίες οικονομικού διαπολιτισμικού χαρακτήρα με δίκτυα ευρωπαϊκών πόλεων. Το σύνδεσμο Δήμου με τις αρμόδιες κοινοτικές Αρχές και τις αντίστοιχες Γενικές Δ/νσεις με στόχο την προώθηση τοπικών ζητημάτων.
  • Τη συνεργασία με τα νομικά πρόσωπα και τις δημοτικές επιχειρήσεις του Δήμου σε θέματα προγραμματισμού, εκπόνησης και εφαρμογής ειδικών αναπτυξιακών προγραμμάτων για τη στήριξη των επενδυτικών πρωτοβουλιών, ένταξης σε Κοινοτικά Προγράμματα και πρωτοβουλίες, εκτέλεσης επιμορφωτικών και άλλων συναφών προγραμμάτων με κοινοτική ή άλλη συγχρηματοδότηση.
  • Εξουσιοδοτεί τον παραπάνω δημοτικό σύμβουλο, για την υπογραφή, με εντολή μου, εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών ενταλμάτων, που είναι σχετικά με τα παραπάνω θέματα τα οποία του ανατέθηκαν.

B. Ορίζει τον δημοτικό σύμβουλο κ. Κωστόπουλο Νικόλαο ως Βοηθό Δημάρχου σε θέματα Αθλητισμού και ειδικότερα επί των κάτωθι θεμάτων:

  • Της λειτουργίας, διαχείρισης και συντήρησης των αθλητικών κέντρων, γυμναστηρίων, γηπέδων, κολυμβητηρίων και γενικά όλων των αθλητικών χώρων και εγκαταστάσεων των οποίων η χρήση ανήκει, έχει παραχωρηθεί ή πρόκειται να παραχωρηθεί στον Δήμο Πατρέων. Επίσης, της εξασφάλισης υλικοτεχνικής υποδομής και απαραιτήτου εξοπλισμού για την κάλυψη των αναγκών της οργανωμένης και ελεύθερης άθλησης των κατοίκων της πόλης και ειδικά των νέων.
  • Της λειτουργίας τμημάτων κατ’ άθλημα για όλες τις ηλικίες των νέων και ομάδων με ελεύθερη συμμετοχή των πολιτών σε όλα τα σπορ (τζόκινγκ, ποδηλασία, περίπατος, ορειβασία, σκι, κ.λ.π.).
  • Της ανάπτυξης του μαζικού αθλητισμού, της μελέτης για την αξιοποίηση, διεύρυνση και διαχείριση των σχετικών προγραμμάτων και η λειτουργία ειδικών τμημάτων για την συμμετοχή και καλύτερη δυνατή άθληση ατόμων με ειδικές ανάγκες και ειδικών κατηγοριών αθλουμένων πολιτών.
  • Της ανάπτυξης της ευγενούς άμιλλας, του αθλητικού πνεύματος, η σωματική, πνευματική και πολιτιστική καλλιέργεια των νέων πολιτών, η αξιοποίηση του ελευθέρου χρόνου τους και η καλλιέργεια φίλαθλου πνεύματος με στόχο την υγεία, την αναψυχή και την απομάκρυνση από κάθε μορφής εξάρτηση.
  • Της μέσω του αθλητισμού διάδοση των παραδόσεων και φιλειρηνικών αισθημάτων του λαού μας και η προώθηση μέσα από τους αθλητικούς αγώνες της φιλίας μεταξύ των λαών αλλά και των κοινωνιών της χώρας με επίκεντρο την πόλη της Πάτρας. Επίσης, της ανάπτυξης της σχέσης των νέων ανθρώπων με τις σύγχρονες μορφές πολιτισμού και την ευαισθητοποίηση για την προστασία του περιβάλλοντος και την δημιουργία Κέντρου Πληροφόρησης Νέων.
  • Της συνεργασίας με τους αθλητικούς Δημόσιους φορείς, τα σχολεία όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής, τους υπόλοιπους Αθλητικούς φορείς και παράγοντες της πόλης και της πολιτείας, αλλά και της ευρύτερης περιοχής.
  • Της ανάπτυξης του Σχολικού Αθλητισμού σε συνεργασία με τους αρμόδιους Δημοσίους φορείς όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης της πόλης της Πάτρας.
  • Της βράβευση αριστούχων μαθητών-αθλητών και σπουδαστών – αθλητών και επιβράβευση πράξεων που συμβάλλουν μέσω του αθλητισμού στην ενίσχυση των κοινωνικών δεσμών της πόλης. Επίσης της ηθικής και υλικής συμπαράστασης σε νέους (μαθητές ή σπουδαστές) που στερούνται δυνατοτήτων στη μόρφωσή τους λόγω σοβαρών οικογενειακών και οικονομικών προβλημάτων.
  • την επικουρία του Δημάρχου στα θέματα αξιοποίησης της εγκατάστασης του Παμπελοποννησιακού Σταδίου, ως πυρήνα ανάπτυξης προς όφελος του αθλητισμού, του πολιτισμού και της ποιότητας ζωής της τοπικής κοινωνίας.
  • Την εποπτεία άσκησης των αρμοδιοτήτων του τμήματος Άθλησης, Πολιτισμού & Νέας Γενιάς της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου
  • Εξουσιοδοτεί τον παραπάνω δημοτικό σύμβουλο, για την υπογραφή, με εντολή μου, εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών ενταλμάτων, που είναι σχετικά με τα παραπάνω θέματα τα οποία του ανατέθηκαν.