Κοζάνη: 3500 αιτήματα αναφέρθηκαν στην «Γραμμή του Δημότη»

Τους έξι μήνες λειτουργίας της συμπλήρωσε η «Γραμμή του Δημότη», η τηλεφωνική γραμμή άμεσης επικοινωνίας του Δήμου Κοζάνης με τους Δημότες 24610 34000.

Σε αυτό το χρονικό διάστημα πάνω από 3500 αιτήματα αναφέρθηκαν από τους πολίτες, με το ποσοστό ικανοποίησης των αιτημάτων να αγγίζει το 90%. Καθαριότητα, ανακύκλωση, πράσινο, συντήρηση οδοποιίας, ηλεκτροφωτισμός, ύδρευση, αποχέτευση, τηλεθέρμανση είναι οι βασικότεροι τομείς στους οποίους αναφέρεται ο μεγαλύτερος αριθμός των αιτημάτων ενώ η πλειοψηφία των αιτούντων επιλεγεί να ενημερωθεί τηλεφωνικά για την εξέλιξη του αιτήματος που έχει υποβάλλει.

Παρόλη την αμεσότητα της εξυπηρέτησης των πολιτών μέσω της γραμμής, η χρήση της από τους κατοίκους των δημοτικών ενοτήτων είναι μικρή. Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος Κοζάνης το προσεχές διάστημα θα εστιάσει στην ενημέρωση των κατοίκων αυτών των περιοχών με διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων μέσω των λογαριασμών της ΔΕΥΑΚ, τοποθέτηση πινακίδων σε χώρους συγκέντρωσης κοινού και διάφορες άλλες δράσεις.

ΟΤΑ, ΔΗΜΟΙ, ΔΗΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΛΙΤΗ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!