Κατηγορούμενοι υπάλληλοι Δήμου δικαιώθηκαν δικαστικά μετά από 7 χρόνια
Οι επτά υπάλληλοι του Δήμου Πύδνας-Κολινδρού, που βρέθηκαν στο επίκεντρο καταδίωξης «εμμονικής» -όπως λένε- που ξεκίνησε το 2019 για απιστία σε βάρος του ελληνικού δημοσίου (σ.σ. ελέγχονταν, έπειτα από καταγγελία, για τη συμμετοχή τους σε επιτροπές παραλαβής έργων κατά τη διάρκεια της προηγούμενης διοίκησης του Δήμου Πύδνας-Κολινδρού), δικαιώθηκαν από το δικαστήριο 7 χρόνια μετά!
Οι ίδιοι με ανακοίνωσή τους, σημειώνουν:
Αισθανόμαστε την ανάγκη να επικοινωνήσουμε την αλήθεια προς όλους τους συνδημότες μας. Η πραγματικότητα πίσω από τις «κατηγορίες»:
Υπηρεσιακή Συνέπεια: Ως μέλη επιτροπών και τεχνικοί υπάλληλοι, το καθήκον μας ήταν αποκλειστικά ο έλεγχος και η παραλαβή εργασιών (προμήθεια αμμοχάλικων και καθαρισμός ρεμάτων). Δεν αποφασίσαμε εμείς τις αναθέσεις. Αυτές ήταν πολιτικές αποφάσεις της τότε διοίκησης. Παρόλα αυτά, εργαλειοποιηθήκαμε σε έναν πολιτικό «ρεβανσισμό» προκειμένου να πληγεί ο τότε πολιτικός αντίπαλος του προηγούμενου Δημάρχου.
Δημόσιος Διασυρμός: Ζήσαμε την εμπειρία να βλέπουμε υπηρεσιακά έγγραφα να προβάλλονται σε προτζέκτορες στις πλατείες των χωριών μας κατά την προεκλογική περίοδο. Ακούσαμε τη λέξη «Κακουργοδικείο» να εκστομίζεται με έμφαση, με προφανή σκοπό τον εκφοβισμό μας και τη δημιουργία εντυπώσεων. Σε μια μικρή κοινωνία όπως η δική μας, η σκόπιμη «φωτογράφηση» και ο ψίθυρος πλήττουν τις οικογένειές μας και την τιμή μας.
Το Βαρύ Τίμημα: Επί επτά χρόνια, στερηθήκαμε την ηρεμία μας, είδαμε τους δικούς μας ανθρώπους να αγωνιούν και δαπανήσαμε σημαντικά ποσά από το υστέρημά μας για να αποδείξουμε το αυτονόητο: την εντιμότητά μας.
Η Ετυμηγορία της Δικαιοσύνης: Το δικαστήριο έκρινε ότι οι διαδικασίες ήταν απολύτως νόμιμες, τα υλικά παραλήφθηκαν και τα έργα εκτελέστηκαν στο ακέραιο. Καμία «αλχημεία» και καμία παρανομία δεν υπήρξε από πλευράς μας.
Η τοπική κοινωνία του Δήμου Πύδνας-Κολινδρού είχε ήδη αντιληφθεί την αδικία, δίνοντας την ηχηρή της απάντηση στις εκλογές, αναθέτοντας μάλιστα τη διοίκηση του Δήμου σε έναν από εμάς – έναν άνθρωπο που βρέθηκε άδικα στο εδώλιο. Σήμερα, η σφραγίδα της Δικαιοσύνης ολοκληρώνει αυτή τη λύτρωση.
Το μήνυμά μας. Κλείνουμε αυτό το θλιβερό κεφάλαιο με το κεφάλι ψηλά. Πρέπει επιτέλους να γίνει συνείδηση σε όλους ότι οι Δημοτικοί Υπάλληλοι αποτελούν την ψυχή και την πραγματική κινητήρια δύναμη κάθε Δήμου. Είμαστε οι άνθρωποι που, μακριά από πολιτικές σκοπιμότητες, εργαζόμαστε καθημερινά για να λειτουργεί η τοπική κοινωνία.
Δεν είμαστε και δεν θα δεχθούμε ποτέ να γίνουμε ερήμην μας αναλώσιμα πιόνια σε πολιτικές σκακιέρες.
Συνεχίζουμε να υπηρετούμε τον Δήμο Πύδνας-Κολινδρού με το ίδιο ήθος, την ίδια συνέπεια και τον ίδιο επαγγελματισμό που επιδείξαμε όλα αυτά τα χρόνια, παρά τον ανελέητο «πόλεμο» που δεχθήκαμε.
Η σημερινή μας αθώωση δεν είναι απλώς μια δικαστική απόφαση, είναι η τελική νίκη της αλήθειας απέναντι στη λάσπη.Η αξιοπρέπειά μας παραμένει αλώβητη.
Οι επτά υπάλληλοι του Δήμου Πύδνας – Κολινδρού
Προτεινόμενα άρθρα
12.06.2026 | 07:23
12.06.2026 | 07:17






