κατασκηνώσεις-κρατικού-προϋπολογισμ-492671
ΔΗΜΟΙ | 19.04.2019 | 11:16

Κατασκηνώσεις Κρατικού Προϋπολογισμού: Ποιοι 28 Δήμοι τις αναλαμβάνουν (ΦΕΚ+πίνακας)

Σύμφωνα με ΚΥΑ των Υπουργείων Εσωτερικών, Εργασίας και Οικονομικών, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ για το έτος 2019 η οργάνωση και η λειτουργία των Κατασκηνώσεων του Κρατικού Προγράμματος ανατίθεται σε 28 Δήμους της χώρας.

Αρμοδιότητες Διοικητικού Συμβουλίου

Το Δ.Σ. έχει τη γενικότερη ευθύνη της διοίκησης της

Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης και της διαχείρισης

της κάθε είδους περιουσίας της.

Συντάσσει λεπτομερή προϋπολογισμό των απαιτουμένων πιστώσεων για την αντιμετώπιση:

α) των δαπανών εκτέλεσης των απαραίτητων τεχνικών

εγκαταστάσεων της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης,

συντήρησής τους, διάλυσης και συγκέντρωσης του υλικού, και

β) των δαπανών διατροφής και λειτουργίας εν γένει της

Παιδικής Εξοχής -Κατασκήνωσης, τον οποίο υποβάλλει

στον οικείο Δήμο.

Παρακολουθεί και εποπτεύει την πιστή εφαρμογή και

τήρηση του κανονισμού εσωτερικής λειτουργίας της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης.

Προσωπικό

Κάθε Παιδική Εξοχή – Κατασκήνωση πλαισιώνεται από

το ακόλουθο προσωπικό:

α) ένα συντονιστή

β) έναν επιμελητή για μέχρι 60 παιδιά

γ) έναν ομαδάρχη για μέχρι 15 παιδιά

δ) ένα γιατρό

ε) ένα νοσοκόμο

στ)ένα γυμναστή μέχρι 75 παιδιά

ζ) έναν ειδικό συνεργάτη, ειδικευμένο σε θέματα ψυχαγωγίας για μέχρι 75 παιδιά

η) έναν ειδικό συνεργάτη, ειδικευμένο σε θέματα χειροτεχνίας για μέχρι 75 παιδιά

θ) ένα διαχειριστή

ι) ένα βοηθό διαχειριστή

ια) ένα μάγειρα

ιβ) ένα βοηθό μάγειρα

ιγ) έναν αποθηκάριο

ιδ) έναν ειδικό τεχνίτη και ανάλογο προσωπικό βοηθητικών εργασιών.

Το προαναφερόμενο προσωπικό θα κατανεμηθεί από

το Υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σε κάθε Παιδική Εξοχή – Κατασκήνωση, προκειμένου στη συνέχεια να γίνει η πρόσληψή

του από τον οικείο Δήμο σύμφωνα με τις ισχύουσες

διατάξεις.
Οι 28 Δήμοι είναι οι εξής: