η-ψηφιακή-δημοσιότητα-για-τους-υποψήφ-625531
ΔΗΜΟΙ | 09.05.2019 | 16:38

Η ψηφιακή δημοσιότητα για τους υποψήφιους δημάρχους της Αθήνας

Μεταξύ των εννέα υποψηφίων, το μεγαλύτερο μερίδιο δημοσιότητας συγκεντρώνει ο Κ. Μπακογιάννης, με ποσοστό δημοσιεύσεων για τον ίδιο 36% επί των συνολικών 42.477 αναφορών σε Web και Social Media, αναφέρει έρευνα της Palo Services.

Ακολουθούν ο Ν. Ηλιόπουλος, ο Ηλ. Κασιδιάρης και ο Π. Γερουλάνος, με ποσοστά 22%, 16% και 10% αντίστοιχα, επί του συνόλου των αναφορών. Μερίδια δημοσιότητας από 9% και κάτω παρουσιάζουν οι υπόλοιποι υποψήφιοι, Γ. Βουλγαράκης, Ν. Σοφιανός, Π. Κωνσταντίνου, Γ. Καραμπελιάς και Β. Καπερνάρος.

Όπως είναι αναμενόμενο, η συντριπτική πλειονότητα της συνολικής δημοσιότητας προέρχεται από τα Social Media και αναλογεί στο 75% των αναφορών, έναντι του 25% των δημοσιεύσεων που προέρχονται από ενημερωτικές ιστοσελίδες και blogs. Μάλιστα, ο Ηλ. Κασιδιάρης, ο Ν. Ηλιόπουλος και ο Κ. Μπακογιάννης είναι οι υποψήφιοι εκείνοι για τους οποίους η συζήτηση στα Social Media σχεδόν «μονοπωλεί» τη δημοσιότητά τους στο ψηφιακό περιβάλλον, με ποσοστά που ανέρχονται στο 88%, στο 78% και στο 74% αντίστοιχα. Ιδιαίτερα αυξημένη είναι η δημοσιότητα που προέρχεται από τα Social Media τόσο για τον Γ. Βουλγαράκη (71%) όσο και για τον Π. Γερουλάνο (67%).

Κασιδιάρης, Ηλιόπουλος και Γερουλάνος είναι στο «κόκκινο»

Τα ποσοστά αυτά εξηγούν, σε σημαντικό βαθμό, το γεγονός ότι οι εν λόγω υποψήφιοι αντιμετωπίζουν τα μεγαλύτερα ποσοστά αρνητικής δημοσιότητας, δεδομένου ότι το προερχόμενο από τους πολίτες περιεχόμενο σχεδόν πάντοτε είναι αρνητικά φορτισμένο για τις προσωπικότητες της πολιτικής σκηνής. Όπως φαίνεται, αλώβητη δεν βγαίνει ούτε η τοπική αυτοδιοίκηση, αν και βρίσκεται, ως στιγμής, σε πολύ καλύτερη μοίρα από την κεντρική πολιτική σκηνή: Συγκεκριμένα, οι Ηλ. Κασιδιάρης, Ν. Ηλιόπουλος και Π. Γερουλάνος βρίσκονται στο «κόκκινο», συγκεντρώνοντας αρνητικές αναφορές στο πρόσωπό τους κατά 30%, 26% και επίσης 26%, αντίστοιχα. Τα ποσοστά και των τριών τους εμφανίζονται επάνω από τη μέση τιμή αρνητικής δημοσιότητας (25%), ακριβώς στην οποία βρίσκει τον εαυτό του ο Γ. Βουλγαράκης και οριακά κάτω από την οποία παρουσιάζεται ο Κ. Μπακογιάννης (24%).

Επί του συνόλου της δημοσιότητας, το 72% κρίνεται ως ουδέτερη (αφορά κυρίως αναπαραγόμενη ειδησεογραφία), ενώ οι θετικές δημοσιεύσεις δεν ξεπερνούν το 3%.

Πηγή: Businessnews