Επαγγελματίες Κομοτηνής εναντίον δημοτικής αρχής για τον ποδηλατόδρομο

Σε συλλογή υπογραφών προχωρούν οι επαγγελματίες της Κομοτηνής, οι οποίοι διαμαρτύρονται για την κατασκευή του ποδηλατοδρόμου στην πόλη.

Παράλληλα ανέθεσαν την υπόθεση σε δικηγόρο, προκειμένου να προβεί σε ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της δημοτικής αρχής.

Σε επιστολή τους τονίζουν:

«Οι ποδηλατόδρομοι κατασκευάζονται για να διευκολύνουν την κίνηση όσων πολιτών κυκλοφορούν με ποδήλατα διανύοντας κυρίως μεγάλες αποστάσεις όχι όμως για να νεκρώσουν το εμπορικό κέντρο της πόλης.

Κατά την πρωτοφανή οικονομική κρίση που βιώνει η Ελλάδα έρχεται να επιδεινώσει την οικονομία της Κομοτηνής η κατασκευή ποδηλατοδρόμου μέσα στο βασικό εμπορικό κέντρο της πόλης που είναι οι δρόμοι Ορφέως και Δημοκρίτου με 120 εμπορικές επιχειρήσεις και 500 και πλέον εργαζομένους, δίνοντας τη χαριστική βολή στις προσπάθειες της επιβίωσής τους.

Είναι εύλογο και λειτουργικό οι ποδηλατόδρομοι να κατασκευάζονται περιφερειακά διευκολύνοντας την πρόσβαση των ποδηλατιστών στο κέντρο των πόλεων.

Στην Κομοτηνή μας όμως, για λόγους αγνώστους προς το παρόν, η κατασκευή σχεδιάστηκε μέσα στο εμπορικό κέντρο θίγοντας πλήρως ουσιώδη επαγγελματικά δικαιώματα για την λειτουργία και την ύπαρξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων προκαλώντας άμεσες επιπτώσεις καταστροφής.

Οι λεπτομέρειες του σχεδιασμού του ποδηλατόδρομου ήταν άγνωστες στο  ευρύ κοινό της πόλης και κυρίως στου ενδιαφερομένους, όταν δημοσιεύματα με γενικά στοιχεία ενημέρωναν τους πολίτες την ένταξη στο ΕΣΠΑ της κατασκευής του έργου αυτού στην Κομοτηνή.

Η γνώση λεπτομερειών του σχεδιασμού του ποδηλατόδρομου έγινε γνωστή προ 2 μηνών περίπου όταν άρχισε η κατασκευή του έργου σε κάποιους δρόμους (Ν. Ζωΐδου και Ηροδότου).

Κατασκευή που φτάνοντας σχεδόν στο τελείωμά της έκανε σαφέστατες τις δυσμενείς επιπτώσεις στη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων, αλλά και στους κατοικούντες στις περιοχές αυτές, αντιγράφοντας ουσιαστικά τις ολέθριες επιπτώσεις και άλλων πόλεων όπου κατασκευάστηκαν πεζόδρομοι που τελικά λειτουργούν, σε πολλές περιπτώσεις, ως parking.

Οι 300 θέσεις στάθμευσης που εξυπηρετούν τους μονίμους κατοίκους της περιοχής, με την κατασκευή ποδηλατοδρόμου θα μειωθούν στις 70 θέσεις στάσης για ώρες λειτουργίας των καταστημάτων και στο τέλος ωραρίου οι θέσεις αυτές θα είναι θέσεις στάθμευσης.

Η κυκλοφοριακή ροή της Ορφέως και Δημοκρίτου εξυπηρετεί και τις λειτουργικές ανάγκες και των καταστημάτων των γύρο πεζοδρόμων (Ερμού, Βενιζέλου, πλατεία). Λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερόμενα τονίζουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι θα αγωνιστούμε για την διαφύλαξη του χαρακτήρα της Κομοτηνής ως πόλης ανοικτής στη λειτουργικότητά της και προσβάσιμης σε όλους τους κατοίκους της.

Άλλωστε η ελευθερία της μετακίνησης και της ανεμπόδιστης ανάπτυξης στις επαγγελματικές δραστηριότητες είναι κατοχυρωμένα συνταγματικά δικαιώματα και ο περιορισμός τους είναι παράνομος. Υποχρέωσή μας είναι να διαφυλάξουμε όλα αυτά με κάθε νόμιμο τρόπο».

ΟΤΑ, ΔΗΜΟΙ, ΔΗΜΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!