δράμα-άμεση-εξυπηρέτηση-πολιτών-με-ψη-277674
ΔΗΜΟΙ | 03.10.2012 | 07:53

Δράμα: Άμεση εξυπηρέτηση πολιτών με ψηφιοποίηση οικοδομικών αδειών

Συνεχίζονται οι παρεμβάσεις του Δήμου Δράμας με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τον πολίτη και τη άμεση εξυπηρέτησή του, με την ένταξη, όπως υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του ο δήμος, οκτώ απασχολούμενων της κοινωφελούς εργασίας στην Πολεοδομία. στον τομέα αυτό θα διευκολύνει την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών στην Πολεοδομία.

Αντικείμενο των απασχολουμένων είναι ψηφιοποίηση των οικοδομικών αδειών που μέχρι σήμερα ήταν αρχειοθετημένες σε χιλιάδες φακέλους με αποτέλεσμα να δημιουργείται πρόβλημα ως προς την χρονική διάρκεια της εξυπηρέτησης των πολιτών. Με την ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης θα μπορεί να γίνεται ηλεκτρονική ανεύρεση των οικοδομικών αδειών (στελεχών και αρχιτεκτονικών μελετών) από το 1955 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, γίνεται ψηφιοποίηση πράξεων προσκύρωσης αναλογισμού λόγω ρυμοτομίας από το 1980 και έπειτα. Επίσης η ψηφιοποίηση των σχεδίων πόλης και των οικισμών καθώς και οι τροποποιήσεις τους μέχρι το 2012.

Η εκτίμηση του υλοποιούμενου έργου και παράλληλα το οικονομικό όφελος για το Δήμο Δράμας είναι πάνω από 100.000 ευρώ. Το μεγαλύτερο όφελος που προκύπτει ωστόσο αφορά την εξυπηρέτηση των πολιτών. Πρόκειται για πρωτοβουλία που υλοποιείται για πρώτη φορά στην χώρα μας ολοκληρωμένα, με στόχο την μείωση της γραφειοκρατίας και της ταλαιπωρίας των πολιτών.