Διόδια στο κέντρο: «όχι» και από το δήμο Αθηναίων

«Κόκκινη κάρτα» στο ενδεχόμενο να τοποθετηθούν διόδια στην είσοδο της πόλης των Αθηνών βγάζει ο Νικήτας Κακλαμάνης.
Μετά την κόντρα που ξέσπασε ανάμεσα στον απερχόμενο Έλληνα επίτροπο Σταύρο Δήμα και τον υφυπουργό Περιβάλλοντος Γιάννη Μανιάτη, ο δήμαρχος Αθηναίων μιλώντας στην αυτοδιοίκηση.gr τάσσεται ρητά και κατηγορηματικά εναντίον της τοποθέτησης διοδίων στην Αθήνα.

«Το έχω πει ξεκάθαρα, και το επαναλαμβάνω : Για να πέσει στο τραπέζι ένα τέτοιο θέμα, πρέπει πρώτα να επιλυθεί μία σειρά άλλων προβλημάτων, όπως η συγκοινωνιακή και κυκλοφοριακή διευθέτηση στην Αθήνα. Βασική προϋπόθεση είναι να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για τη γενικότερη κυκλοφοριακή ρύθμιση του Λεκανοπεδίου. Ας αναπτυχθεί, λοιπόν, πλήρως το Μετρό, ας γίνει καλύτερος συντονισμός των δημόσιων συγκοινωνιών με παράλληλη βελτίωση της κυκλοφοριακής δυνατότητας δικύκλων και πεζών, και ας δούμε πως θα προχωρήσει η μητροπολιτική οργάνωση της Αττικής, και μετά μιλάμε για διόδια. Και κυρίως, δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να αποφασίζει πριν από εμάς για εμάς. Δεν κλείνεις με το «έτσι θέλω» την πόλη με διόδια, χωρίς να λογαριάζεις τον ξενοδόχο. Και σε αυτή την περίπτωση, ξενοδόχος είναι οι αιρετοί άρχοντες της πόλης», δηλώνει στην αυτοδιοίκηση gr ο Νικήτας Κακλαμάνης. 

        Και κόντρα Μανιάτη – Δήμα         

Υπενθυμίζεται ότι ο δήμαρχος Αθηναίων, είχε αντιδράσει έντονα στο σχετικό νομοσχέδιο που προωθούσε ο πρώην υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Σουφλιάς. «Τα παρακολουθώ αυτά από τις εφημερίδες και λίγο χαμογελώ, διότι σχεδιάζουν οι πάντες χωρίς τον ξενοδόχο. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση ο ξενοδόχος είναι η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Αν δεν γίνει γενικότερη κυκλοφοριακή ρύθμιση στο Λεκανοπέδιο, το να κλείσουμε την πόλη με διόδια δεν νομίζω ότι είναι η λύση του προβλήματος», είχε δηλώσει τότε ο κ. Κακλαμάνης.

Σε ό, τι αφορά την… μετωπική ανάμεσα σε Μανιάτη και Δήμα, ο απερχόμενος Έλληνας επίτροπος στην ΕΕ αρμόδιος για θέματα περιβάλλοντος, μιλώντας στο 20ο συνέδριο «η ώρα της Ελληνικής Οικονομίας – Πράσινη Επιχειρηματικότητα» επικαλέστηκε το παράδειγμα του Λονδίνου, όπου τα ΙΧ πληρώνουν διόδια για την είσοδό τους στο κέντρο της πόλης.

Ο υφυπουργός από την πλευρά του μιλώντας στο περιθώριο εκδήλωσης της Stat Bank για το ελληνικό εμπόριο και την πράσινη ανάπτυξη, τάχθηκε κατά της επιβολής αστικών διοδίων, χαρακτηρίζοντας το μέτρο αναποτελεσματικό και κοινωνικά άδικο καθώς όσοι έχουν χρήματα θα έχουν και περισσότερες δυνατότητες μετακίνησης.

ΟΤΑ, ΔΗΜΟΙ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!