δικαστικός-θρίαμβος-για-συμβασιούχο-1587131
ΔΗΜΟΙ | 19.05.2026 | 13:16

Δικαστικός θρίαμβος για συμβασιούχους σε δήμο

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Νέα νίκη σημείωσαν στις αίθουσες των δικαστηρίων οκτώ συμβασιούχοι που εργάζονταν για λογαριασμό του δήμου Αμφιλοχίας, οι οποίοι, δυνάμει προσωρινής διαταγής παραμένουν στην εργασία τους.

Οι εργαζόμενοι απασχολούνται στο πλαίσιο του προγράμματος της ΔΥΠΑ που αφορά σε μακροχρόνια ανέργους  55 ετών  και άνω (υποψήφιους συνταξιούχους), σύμφωνα με την αριθμ. οικ. 28286/450/2017 ΚΥΑ (ΦΕΚ 207/Β/2017) και τις τροποποιήσεις αυτής, με διάφορες ειδικότητες και συγκεκριμένα με την ειδικότητα ΥΕ Εργατών Αποκομιδής Απορριμμάτων ο ένας εξ’ αυτών, με την ειδικότητα ΥΕ Εργατών Κήπων οι πέντε εξ’ αυτών με την ειδικότητα  ΔΕ Ηλεκτρολόγων οι δύο εξ’ αυτών, με την ειδικότητα ΤΕ Πολιτικών Μηχανικών η μία εξ’ αυτών,  με την ειδικότητα ΤΕ Γεωπονίας η μία εξ’ αυτών και με την ειδικότητα ΔΕ Υπαλλήλων Γραφείου οι δύο τελευταίες εξ’ αυτών.

Στους συγκεκριμένους εργαζόμενους υπολείπονται λίγα έτη για να θεμελιώσουν δικαίωμα συνταξιοδότησης.

Όπως αναφέρει το Δικηγορικό γραφείο “Ταμπάκος & Συνεργάτες” που εξετέλεσε χρέη νομικής υπεράσπισης των συμβασιούχων και συνάμα γνωστοποίησε την απόφαση, η Πρόεδρος Υπηρεσίας του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών λαμβανομένων υπόψη την ηλικία τους, το γεγονός ότι στην ηλικία τους είναι, αν όχι αδύνατο, εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί νέα εργασία, με δυσμενείς συνέπειες για αυτούς, δέχθηκε το αίτημα προσωρινής διαταγής των εργαζομένων, υποχρεώνοντας το Δήμο Αμφιλοχίας να αποδέχεται την προσηκόντως προσφερόμενη εργασία τους στα καθήκοντα και στην θέση που εργάζονται κατά την τελευταία ημέρα απασχόλησης, καταβάλλοντας σε αυτούς τις νόμιμες αποδοχές τους, μέχρι την συζήτηση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων τους η οποία προσδιορίστηκε για τις 7 Οκτωβρίου 2026.