διενέργεια-προμηθειών-σχολικών-επιτ-61958
ΔΗΜΟΙ | 08.02.2017 | 07:54

Διενέργεια προμηθειών Σχολικών Επιτροπών -Ο «γενικός κανόνας»

Πολλά είναι τα ερωτήματα που τίθενται σχετικά με τη διενέργεια των προμηθειών Σχολικών Επιτροπών.

Αναγνώστες της aftodioikisi.gr, αναφέρουν ότι υπάρχει ένα «κενό ενημέρωσης» σχετικά με το πώς διενεργούνται οι προμήθειες στις σχολικές μονάδες και ζητούν περισσότερες πληροφορίες ως προς τη διαδικασία.

«Υπάρχει  ο νόμος 4412/2016 (ΦΕΚ 147/Α/08-08-2016), που περιγράφει τη διενέργεια δημόσιων συμβάσεων και προμηθειών και υπηρεσιών αλλά υπάρχει κενό όσον αφορά τις Σχολικές Επιτροπές, και δεν προβλέπει κάτι συγκεκριμένο», αναφέρουν ερωτήματα προς την aftodioikisi.gr.

Ζητώντας απαντήσεις στα παραπάνω, επικοινωνήσαμε με νομικό σύμβουλο δημάρχου, ο οποίος ζήτησε και έλαβε σχετική πληροφόρηση από εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο, αρμόδιο για θέματα Παιδείας. Χωρίς να εισέλθει σε λεπτομέρειες, μας ενημέρωσε για τον «γενικό κανόνα», ο οποίος έχει ως εξής:

«Όλες τις μικρές δαπάνες (γραφική ύλη, αναλώσιμα κτλ) τις αναλαμβάνουν απευθείας οι Σχολικές Επιτροπές για τις ανάγκες των σχολείων. Για μεγαλύτερες δαπάνες (πχ πετρέλαιο θέρμανσης), ενημερώνεται η Σχολική Επιτροπή η οποία απευθύνεται στον οικείο Δήμο και ειδικότερα στη Διεύθυνση Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, καθώς η τελευταία είναι αρμόδια για τη διεξαγωγή σχετικού διαγωνισμού».