Δ.Αθηναίων: Ποιος προηγείται σε Διαδίκτυο, social media (πίνακες+γραφήματα)

Τον παλμό των υποψήφιων δημάρχων Αθηναίων στο Διαδίκτυο και τα social media κατέγραψε λίγες ημέρες πριν διεξαχθούν οι δημοτικές εκλογές στις 26 Μαΐου 2019, η πλατφόρμα ανάλυσης Διαδικτύου Newsrelate.com.

Συγκεκριμένα, εξορύχθηκαν και αναλύθηκαν όλες οι δημοσιεύσεις σχετικά με 5 απο τους κυριότερους υποψήφιους δημάρχους του Δήμου Αθήνας:


Κώστας Μπακογιάννης
Νάσος Ηλιόπουλος
Παύλος Γερουλάνος
Ηλίας Κασιδιάρης
Νίκος Σοφιανός

Αναλύθηκαν

  • οι δημοσιεύσεις απο Ελλάδα σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, blogs, twitter, instagram, facebook, youtube
  • οι αντιδράσεις χρηστών στο σύνολο των αναφορών
  • τα συναισθήματα των δημοσιεύσεων
  • οι social media λογαριασμοί του κάθε υποψηφίου
  • οι πιο δημοφιλείς δημοσιεύσεις και hashtags

Παράμετροι Ανάλυσης
Η περίοδος των δεδομένων ανάλυσης ηταν: απο 22 Απρίλη 2019 έως 13 Μάη 2019

Για την παρακολούθηση και εξόρυξη των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν:
– 5 λέξεις-κλειδιά
– 5 εκφράσεις (advanced queries έξυπνης αναζήτησης)
– 8 hashtags
– 15 social media λογαριασμοί των υποψηφίων σε facebook,instagram,twitter

– Όλες οι δημοσιεύσεις που αναλύθηκαν ήταν δημόσιες
– Για το facebook αναλύθηκαν μόνο δημόσιοι λογαριασμοί (public profiles)
– Όλοι οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης και εκτίμησης που χρησιμοποιήθηκαν κυμάνθηκαν σε ποσοστό επιτυχίας 75% με 95%.

Αποτέλεσματα

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, περισσότερες αναφορές έχουν κατά σειρά οι Κώστας Μπακογιάννης, Παύλος Γερουλάνος και Νάσος Ηλιόπουλος, με τoν υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ να είναι πρώτος στις θετικές αναφορές με 34,4% και να ακολουθούν  Παύλος Γερουλάνος με 23,1%,  Κώστας Μπακογιάννης με 22,1%, Νίκος Σοφιανός με 18,5% και Ηλίας Κασιδιάρης  με 11,5%

35.6% – Κώστας Μπακογιάννης με 2883 αναφορές και Μ.Ο. 137 ανα ημέρα

22.3% – Παύλος Γερουλάνος με 1806 αναφορές και Μ.Ο. 86 ανα ημέρα

20.7% – Νάσος Ηλιόπουλος με 1675 αναφορές και Μ.Ο. 80 ανα ημέρα

14.7% – Ηλίας Κασιδιάρης με 1188 αναφορές και Μ.Ο. 57 ανα ημέρα

6.6% – Νίκος Σοφιανός με 536 αναφορές και Μ.Ο. 26 ανα ημέρα

 

Η κατανομή των δημοσιευμάτων στα διαφορετικά μέσα ήταν η εξής

62% – απο Ειδησεογραφικές Ιστοσελίδες

19% – απο Twitter (απο τα οποία το 62.7% ήταν retweets)

7% – απο Blogs

6% – απο Instagram

5% – απο Facebook* (απο δημόσια προφίλ μόνο)

1% – απο Youtube

*Οι αναφορές με γκρί ειναι σε σύγκριση με την προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο

 

Ανάλυση Αντιδράσεων Κοινού (User Engagement)

Στην περίοδο ανάλυσης ο συνολικός αριθμός των αντιδράσεων των χρηστών (user engagement) ήταν: 449.756

Η κατανομή των αντιδράσεων στα διαφορετικά μέσα ήταν η εξής:

37.1% – ήταν likes ή comments σε δημοσιεύσεις στο Instragram

31.8% – ήταν fb likes ή shares σε δημοσιεύσεις απο Ειδησεογραφικές Ιστοσελίδες

24.5% – ήταν likes ή shares ή comments σε δημοσιεύσεις στο Facebook*

4.9% – ήταν likes ή retweets στο Twitter

1.4% – ήταν likes σε δημοσιεύσεις απο Blogs

0.4% – ήταν video views ή thumb down like ή thumb down like ή comments σε videos απο το Youtube

 

Ο υποψήφιος του οποίου οι σχετικές αναφορές σε αυτόν πήραν τις περισσότερες αντιδράσεις απο χρήστες:

39.6% – Κώστας Μπακογιάννης με 177.964 αντιδράσεις

29.3% – Παύλος Γερουλάνος με 131.650 αντιδράσεις

16.9% – Νάσος Ηλιόπουλος με 76.039 αντιδράσεις

11.6% – Ηλίας Κασιδιάρης με 52.122 αντιδράσεις

2.7% – Νίκος Σοφιανός με 11.981 αντιδράσεις

 

*Αντίδραση Χρήστη (User Engagement) μπορεί να ειναι αναλόγως του μέσου: ένα facebook like ή share σε μια δημοσίευση ιστοσελίδας, ή ένα like ή share ή retweet σε μια ανάρτηση σε ενα social media λογαριασμό, ένα σχόλιο (comment) σε μια ανάρτηση σε ενα social media λογαριασμό, η προβολή ενός video στο youtube , ένα αρνητικό ή θετικό (thumbs up or thumbs down) like ή dislike σε ενα video στο youtube

 

 

Ανάλυση Συναισθημάτων (Sentiments)

Ο υποψήφιος του οποίου οι σχετικές αναφορές είχαν περισσότερο θετικό συναίσθημα:

34.4% – Νάσος Ηλιόπουλος

23.0% – Παύλος Γερουλάνος

22.1% – Κώστας Μπακογιάννης

18.5% – Νίκος Σοφιανός

11.5% – Ηλίας Κασιδιάρης

 

Ο υποψήφιος του οποίου οι σχετικές αναφορές είχαν περισσότερο αρνητικό συναίσθημα:

13.8% – Νίκος Σοφιανός

8.7% – Ηλίας Κασιδιάρης

7.6% – Νάσος Ηλιόπουλος

7.2% – Κώστας Μπακογιάννης

7.2% – Παύλος Γερουλάνος

 

Ανάλυση #Hashtags

Τα hashtags των υποψηφίων που είχαν τις περισσότερες αναφορές σε κάποια δημοσίευση:

 

#‎athinapsila – με 190 αναφορές (Κώστας Μπακογιάννης)

#AthinaEisaiEsy – με 99 αναφορές (Παύλος Γερουλάνος)

#apotinarxi – με 41 αναφορές (Νάσος Ηλιόπουλος)

#pnoitora – με 38 αναφορές (Παύλος Γερουλάνος)

#anoixtipoli – με 36 αναφορές (Νάσος Ηλιόπουλος)

#kostasbakoyannis – με 31 αναφορές (Κώστας Μπακογιάννης)

#yeroulanosforathens – με 17 αναφορές (Παύλος Γερουλάνος)

#σοφιανος – με 8 αναφορές (Νίκος Σοφιανός)

*Τα αναφερόμενα hashtags σχετίζονται άμεσα με τους υποψηφίους που αναφέρονται.

Δεν έχουν μετρηθεί οι αναφορές απο δημοσιεύσεις των λογαριασμών των υποψηφίων.

 

Ανάλυση Social Media λογαριασμών – Υποψηφίων

Με τις περισσότερες αναρτήσεις:

Σε twitter

@P_Yeroulanos (Παύλος Γερουλάνος) – με 82 αναρτήσεις

@IliasKasidiaris (Ηλίας Κασιδιάρης) – με 19 αναρτήσεις

@KBakoyannis (Κώστας Μπακογιάννης) – με 7 αναρτήσεις

@iliopoulosnasos (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 1 αναρτήσεις

Σε facebook

@yeroulanos (Παύλος Γερουλάνος) – με 41 αναρτήσεις

@KostasBakoyannispage (Κώστας Μπακογιάννης) – με 35 αναρτήσεις

@iliopoulosnasos (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 31 αναρτήσεις

@anoihti.poli (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 24 αναρτήσεις

@athinapsila (Κώστας Μπακογιάννης) – με 23 αναρτήσεις

@athinaeisaiesy (Παύλος Γερουλάνος) – με 23 αναρτήσεις

Σε instagram

@athinaeisaiesy (Παύλος Γερουλάνος) – με 33 αναρτήσεις

@kostasbakoyiannis (Κώστας Μπακογιάννης) – με 21 αναρτήσεις

@pavlosyeroulanos (Παύλος Γερουλάνος) – με 17 αναρτήσεις

@nasosiliopoulos (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 16 αναρτήσεις

@athinapsila (Κώστας Μπακογιάννης) – με 11 αναρτήσεις

 

*Ο λογαριασμός με τις περισσότερες αναρτήσεις ήταν ο:  @P_Yeroulanos (Παύλος Γερουλάνος) με 82 αναρτήσεις

 

Με τις περισσότερες αντιδράσεις χρηστών:

Σε twitter

@IliasKasidiaris (Ηλίας Κασιδιάρης) – με 5864 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 1.214%

@P_Yeroulanos (Παύλος Γερουλάνος) – με 2328 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 0.435%

@iliopoulosnasos (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 446 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 3.362%

@KBakoyannis (Κώστας Μπακογιάννης) – με 204 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 0.669%

Σε facebook

@yeroulanos (Παύλος Γερουλάνος) – με 44848 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 4.410%

@iliopoulosnasos (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 23672 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 3.362%

@KostasBakoyannispage (Κώστας Μπακογιάννης) – με 20252 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 0.964%

@athinapsila (Κώστας Μπακογιάννης) – με 8337 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 3.838%

@athinaeisaiesy (Παύλος Γερουλάνος) – με 3304 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 3.541%

@anoihti.poli (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 3260 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 1.651%

Σε instagram

@kostasbakoyannis (Κώστας Μπακογιάννης) – με 60582 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 8.057%

@nasosiliopoulos (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 12948 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 9.925%

@pavlosyeroulanos (Παύλος Γερουλάνος) – με 8276 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 7.421%

@athinapsila (Κώστας Μπακογιάννης) – με 3562 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 14.495%

@athinaeisaiesy (Παύλος Γερουλάνος) – με 3278 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 8.957%

 

*ο λογαριασμός με τις περισσότερες αντιδράσεις χρηστών ήταν ο:  @kostasbakoyannis (Κώστας Μπακογιάννης) με 60582 αντιδράσεις χρηστών

*ο λογαριασμός με την μεγαλύτερη απόκριση χρηστών ήταν ο:  @athinapsila (Κώστας Μπακογιάννης) με απόκριση χρηστών 14.495%

 

*Απόκριση Χρηστών πηγής (%) = είναι το ποσοστό(επι τοις %) των followers του εκάστοτε social media λογαριασμού που αντιδρούν στις αναρτήσεις της πηγής

 

Με τους περισσότερους followers:

Σε twitter

@IliasKasidiaris (Ηλίας Κασιδιάρης) – με 20764 followers (αύξηση +94 απο τις 22/4)

@KBakoyannis (Κώστας Μπακογιάννης) – με 7137 followers (αύξηση +148 απο τις 22/4)

@P_Yeroulanos (Παύλος Γερουλάνος) – με 6989 followers (αύξηση +57 απο τις 22/4)

@iliopoulosnasos (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 2247 followers (αύξηση +135 απο τις 22/4)

Σε facebook

@KostasBakoyannispage (Κώστας Μπακογιάννης) – με 26931 followers (αύξηση +737 απο τις 22/4)

@iliopoulosnasos (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 12789 followers (αύξηση +654 απο τις 22/4)

@yeroulanos (Παύλος Γερουλάνος) – με 9124 followers (αύξηση +1098 απο τις 22/4)

@athinapsila (Κώστας Μπακογιάννης) – με 5451 followers (αύξηση +224 απο τις 22/4)

@anoihti.poli (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 4822 followers (αύξηση +127 απο τις 22/4)

@athinaeisaiesy (Παύλος Γερουλάνος) – με 1717 followers (αύξηση +51 απο τις 22/4)

Σε instagram

@kostasbakoyannis (Κώστας Μπακογιάννης) – με 19609 followers (αύξηση +1020 απο τις 22/4)

@nasosiliopoulos (Νάσος Ηλιόπουλος) – με 3484 followers (αύξηση +360 απο τις 22/4)

@pavlosyeroulanos (Παύλος Γερουλάνος) – με 3296 followers (αύξηση +317 απο τις 22/4)

@athinapsila (Κώστας Μπακογιάννης) – με 913 followers (αύξηση +89 απο τις 22/4)

@athinaeisaiesy (Παύλος Γερουλάνος) – με 282 followers (αύξηση +22 απο τις 22/4)

 

*o λογαριασμός με τους περισσότερους followers ειναι ο:  @KostasBakoyannispage (Κώστας Μπακογιάννης) με 26931 followers

*o λογαριασμός με την μεγαλύτερη αύξηση followers (απο τις 22/4) είναι ο:  @yeroulanos (Παύλος Γερουλάνος) με αύξηση +1098 followers

 

*Η παρούσα ανάλυση αποτελεί μέτρηση δημοσιότητας σε ιστοσελίδες και social media του Ελληνικού διαδικτύου, δεν είναι δημοσκόπηση και δεν μπορεί να ερμηνευθεί ώς τέτοια.

ΟΤΑ, ΔΗΜΟΙ, SOCIAL MEDIA, ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, ΝΑΣΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2019, METRISI, ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!