δ-άργους-δημαιρεσίες-με-νέους-αντιδημ-270424
ΔΗΜΟΙ | 07.01.2013 | 12:40

Δ. Άργους: Δημαιρεσίες με νέους αντιδημάρχους

Κατά την πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Άργους – Μυκηνών για το νέο έτος, την Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013, εξελέγησαν τα νέα μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου και τα νέα μέλη της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής, ενώ με απόφασή του ο δήμαρχος Δημήτρης Καμπόσος όρισε νέους αντιδημάρχους για την τρέχουσα δημοτική περίοδο:

Αναφορικά με τα αποτελέσματα των δημαιρεσιών, εξέλεγησαν:

  • Προεδρείο Δημοτικού Συμβουλίου

Βασιλόπουλος Θεόδωρος, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου

Κουτσούρης Βασίλειος, Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου

Κωτσοβός Σωτήριος, Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου

  • Οικονομική Επιτροπή

Τακτικοί:

Δούρος Παναγιώτης

Καραμάνος Δημήτριος

Κρίγγος Δημήτριος

Κωτσοβός Σωτήριος

Οικονόμου Θεόδωρος

Πετσέλης Χρήστος

Σαρρής Γεώργιος

Τάγκαλης Βασίλης

Αναπληρωματικοί:

Αναγνώστου Γεώργιος

Γκαβούνος Νικόλαος

Μαλτέζος Ιωάννης

Νανόπουλος Νικόλαος

Σκούφης Δημήτριος

  • Επιτροπή Ποιότητας Ζωής

Τακτικοί:

Γκαβούνος Νικόλαος

Καραμήτσας Γεώργιος

Μαρλαγκούτσος Πέτρος

Μπαντανάς Αχιλλέας

Παπαϊωάννου Παναγιώτης

Πλατής Δημήτριος

Σκούφης Δημήτριος

Χασάπης Μιχαήλ

Αναπληρωματικοί:

Οικονόμου Θεόδωρος

Δούρος Παναγιώτης

Τάγκαλης Βασίλης

Μαυρόγιαννης Ιωάννης

Κουσκούκης Σπυρίδων

Οι νέοι αντιδήμαρχοι

Στο μεταξύ, όπως προαναφέρθη, ο δήμαρχος Άργους – Μυκηνών όρισε αντιδημάρχους για τη δημοτική περίοδο 2013-2014 τους Δημοτικούς Συμβούλους κ.κ. Τάγκαλη Βασίλειο, Νανόπουλο Νικόλαο, Δούρο Παναγιώτη, Κουκουβέ Αντώνιο, Μπαντανά Αχιλλέα, Καραμήτσα Γεώργιο, Οικονόμου Θεόδωρο και τους μεταβίβασε τις εξής αρμοδιότητες:

1ον Στον κ. ΤΑΓΚΑΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

  • Εποπτεία Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών
  • Παρακολούθηση προϋπολογισμού-απολογισμού
  • Διαχείριση δαπανών
  • Διαχείριση εσόδων
  • Ταμειακή υπηρεσία
  • Θέματα δημοτικής περιουσίας και κληροδοτημάτων
  • Υπογραφή βεβαιωτικών καταλόγων
  • Την αρμοδιότητα υπογραφής των Χρηματικών Ενταλμάτων του Δήμου μας
  • Την αρμοδιότητα εποπτείας –ελέγχου κοινωφελών και κοινοχρήστων χώρων του Δήμου μας, καθώς και την αρμοδιότητα υπογραφής της έκδοσης των αδειών χρήσης αυτών.

2ον Στον κ. ΝΑΝΟΠΟΥΛΟ ΝΙΚΟΛΑΟ

  • Υποδοχή αιτημάτων δημοτών και συντονισμό αντιδημάρχων για την επίλυση αυτών .
  • Εποπτεία Δ/νσης Αρχείου
  • Εποπτεία Δ/νσης Παιδικών Σταθμών
  • Εποπτεία Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας Πολιτισμού και Τουρισμού
  • Τουριστική προβολή και ανάπτυξη
  • Πολιτική ισότητας των φύλων
  • Κατασκηνώσεις
  • Υπηρεσίες παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς
  • Μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα
  • Θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας
  • Σχολικοί φύλακες και καθαρίστριες σχολείων

3ον Στον κ. ΔΟΥΡΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ

  • Θέματα υπαίθριου και Στάσιμου Εμπορίου
  • Υπογραφή χορήγησης αδειών και βεβαιώσεων λαϊκών αγορών
  • Εποπτεία Γεωργικών και Κτηνοτροφικών θεμάτων
  • Εποπτεία Εγγείων Βελτιώσεων
  • Υπηρεσία αδειοδοτήσεων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων, καθώς και την αρμοδιότητα υπογραφής των αποφάσεων διοικητικών κυρώσεων για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος [ προσωρινή αφαίρεση άδειας λειτουργίας, παροχή εντολής για σφράγιση κ.λ.π.]

4ον Στον κ. ΚΟΥΚΟΥΒΕ ΑΝΤΩΝΙΟ

  • Εποπτεία Δ/νσης Διοίκησης, Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής
  • Εποπτεία λειτουργίας δημοτικών υπηρεσιών
  • Εποπτεία διοίκησης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
  • Υπηρεσίες τεχνολογίας και πληροφορικής
  • Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
  • Εποπτεία Πολιτικής Προστασίας
  • Εποπτεία λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών
  • Τέλεση πολιτικών γάμων, σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου
  • Ίδρυση και λειτουργία δημοτικών κοιμητηρίων

5ον Στον κ. ΜΠΑΝΤΑΝΑ ΑΧΙΛΛΕΑ

  • Εποπτεία της λειτουργίας και των αρμοδιοτήτων της Δ/νσης Δόμησης, Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πρασίνου πλην του Τμήματος Αποκομιδής Απορριμμάτων:
  • Έκδοση οικοδομικών αδειών
  • Πολεοδομικές εφαρμογές
  • Έλεγχος κατασκευών-αυθαίρετα
  • Εποπτεία Πολιτιστικών Εκδηλώσεων
  • Αδελφοποιήσεις
  • Συνεργασία με εθελοντικές ομάδες πολιτών
  • Αλιεία
  • Εποπτεία Λειτουργείας Ωδείου
  • Λειτουργία παιδικών χαρών
  • Εποπτεία λειτουργίας κληρονομιάς Βορίδη

6ον Στον κ.ΚΑΡΑΜΗΤΣΑ ΓΕΩΡΓΙΟ

  • Εποπτεία της λειτουργίας και των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Αποκομιδής Απορριμμάτων της Δ/νσης Δόμησης, Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πρασίνου:
  • Σχεδιασμός, συντονισμός και εποπτεία καθαριότητας και ανακύκλωσης
  • Υπηρεσίες καθαριότητας κοινοχρήστων χώρων
  • Υπηρεσίες αποκομιδής και διαχείρισης απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών
  • Διαχείριση, κίνηση και συντήρηση οχημάτων του Δήμου και των μηχανημάτων έργου
  • Θέματα περιβάλλοντος
  • Συντήρηση πρασίνου και κήπων
  • Λειτουργία σφαγείων
  • Διαχείριση – οργάνωση, καθημερινή εποπτεία των εργαζομένων στην καθαριότητα, το πράσινο, του τεχνικού προσωπικού πλην ηλεκτρολόγων.

7ον Στον κ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟ

  • Χωροταξικός σχεδιασμός δήμου Άργους Μυκηνών
  • Σχέδιο Πόλης Άργους
  • Εποπτεία λειτουργίας Δημοτικής Αστυνομίας
  • Εποπτεία Λειτουργίας Δημοτικού φωτισμού και του προσωπικού που εξυπηρετεί τη λειτουργία του
  • Θέματα προγραμματισμού και ανάπτυξης
  • Αστικός σχεδιασμός και περιβάλλον
  • Απαλλοτριώσεις
  • Κτηματολόγιο
  • Συμβούλιο Νέων

Β. Αναθέτουμε αρμοδιότητες στον δημοτικό σύμβουλο Δημήτριο Κατσένη ως εξής:

  • Την ευθύνη λειτουργίας του Κοινωνικού Ιατρείου-Φαρμακείου
  • Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας
  • Υπηρεσίες Κοινωνικής Προστασίας:
  • Κοινωνική Προστασία και Αλληλεγγύη
  • Κοινωνική Πρόνοια
  • Συνεργασία με Φιλανθρωπικούς & Πολιτιστικούς Συλλόγους, Σωματεία, Ιδρύματα
  • Διοικητική Εξυπηρέτηση ΑμΕΑ
  • Εποπτεία διενέργειας και οργάνωσης σίτισης απόρων
  • Ανάπτυξη πάσης φύσεως Κοινωνικών Δράσεων του δήμου

Γ. Τον Κ. Δήμαρχο σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του, αναπληρώνει στα καθήκοντά του ο Αντιδήμαρχος κ. Β. Τάγκαλης και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Κ. Τάγκαλη, την αρμοδιότητας αυτή, θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νανόπουλος Νικόλαος.

Δ. Οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Κουκουβές Αντώνιος και Νανόπουλος Νικόλαος θα είναι άμμισθοι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. ε του άρθρου 3 του Ν.4051/2012.