Δ. Άργους: Δημαιρεσίες με νέους αντιδημάρχους
Κατά την πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Άργους – Μυκηνών για το νέο έτος, την Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013, εξελέγησαν τα νέα μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου και τα νέα μέλη της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής, ενώ με απόφασή του ο δήμαρχος Δημήτρης Καμπόσος όρισε νέους αντιδημάρχους για την τρέχουσα δημοτική περίοδο:
Αναφορικά με τα αποτελέσματα των δημαιρεσιών, εξέλεγησαν:
- Προεδρείο Δημοτικού Συμβουλίου
Βασιλόπουλος Θεόδωρος, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου
Κουτσούρης Βασίλειος, Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου
Κωτσοβός Σωτήριος, Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου
- Οικονομική Επιτροπή
Τακτικοί:
Δούρος Παναγιώτης
Καραμάνος Δημήτριος
Κρίγγος Δημήτριος
Κωτσοβός Σωτήριος
Οικονόμου Θεόδωρος
Πετσέλης Χρήστος
Σαρρής Γεώργιος
Τάγκαλης Βασίλης
Αναπληρωματικοί:
Αναγνώστου Γεώργιος
Γκαβούνος Νικόλαος
Μαλτέζος Ιωάννης
Νανόπουλος Νικόλαος
Σκούφης Δημήτριος
- Επιτροπή Ποιότητας Ζωής
Τακτικοί:
Γκαβούνος Νικόλαος
Καραμήτσας Γεώργιος
Μαρλαγκούτσος Πέτρος
Μπαντανάς Αχιλλέας
Παπαϊωάννου Παναγιώτης
Πλατής Δημήτριος
Σκούφης Δημήτριος
Χασάπης Μιχαήλ
Αναπληρωματικοί:
Οικονόμου Θεόδωρος
Δούρος Παναγιώτης
Τάγκαλης Βασίλης
Μαυρόγιαννης Ιωάννης
Κουσκούκης Σπυρίδων
Οι νέοι αντιδήμαρχοι
Στο μεταξύ, όπως προαναφέρθη, ο δήμαρχος Άργους – Μυκηνών όρισε αντιδημάρχους για τη δημοτική περίοδο 2013-2014 τους Δημοτικούς Συμβούλους κ.κ. Τάγκαλη Βασίλειο, Νανόπουλο Νικόλαο, Δούρο Παναγιώτη, Κουκουβέ Αντώνιο, Μπαντανά Αχιλλέα, Καραμήτσα Γεώργιο, Οικονόμου Θεόδωρο και τους μεταβίβασε τις εξής αρμοδιότητες:
1ον Στον κ. ΤΑΓΚΑΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
- Εποπτεία Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών
- Παρακολούθηση προϋπολογισμού-απολογισμού
- Διαχείριση δαπανών
- Διαχείριση εσόδων
- Ταμειακή υπηρεσία
- Θέματα δημοτικής περιουσίας και κληροδοτημάτων
- Υπογραφή βεβαιωτικών καταλόγων
- Την αρμοδιότητα υπογραφής των Χρηματικών Ενταλμάτων του Δήμου μας
- Την αρμοδιότητα εποπτείας –ελέγχου κοινωφελών και κοινοχρήστων χώρων του Δήμου μας, καθώς και την αρμοδιότητα υπογραφής της έκδοσης των αδειών χρήσης αυτών.
2ον Στον κ. ΝΑΝΟΠΟΥΛΟ ΝΙΚΟΛΑΟ
- Υποδοχή αιτημάτων δημοτών και συντονισμό αντιδημάρχων για την επίλυση αυτών .
- Εποπτεία Δ/νσης Αρχείου
- Εποπτεία Δ/νσης Παιδικών Σταθμών
- Εποπτεία Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας Πολιτισμού και Τουρισμού
- Τουριστική προβολή και ανάπτυξη
- Πολιτική ισότητας των φύλων
- Κατασκηνώσεις
- Υπηρεσίες παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς
- Μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα
- Θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας
- Σχολικοί φύλακες και καθαρίστριες σχολείων
3ον Στον κ. ΔΟΥΡΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
- Θέματα υπαίθριου και Στάσιμου Εμπορίου
- Υπογραφή χορήγησης αδειών και βεβαιώσεων λαϊκών αγορών
- Εποπτεία Γεωργικών και Κτηνοτροφικών θεμάτων
- Εποπτεία Εγγείων Βελτιώσεων
- Υπηρεσία αδειοδοτήσεων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων, καθώς και την αρμοδιότητα υπογραφής των αποφάσεων διοικητικών κυρώσεων για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος [ προσωρινή αφαίρεση άδειας λειτουργίας, παροχή εντολής για σφράγιση κ.λ.π.]
4ον Στον κ. ΚΟΥΚΟΥΒΕ ΑΝΤΩΝΙΟ
- Εποπτεία Δ/νσης Διοίκησης, Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής
- Εποπτεία λειτουργίας δημοτικών υπηρεσιών
- Εποπτεία διοίκησης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
- Υπηρεσίες τεχνολογίας και πληροφορικής
- Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
- Εποπτεία Πολιτικής Προστασίας
- Εποπτεία λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών
- Τέλεση πολιτικών γάμων, σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου
- Ίδρυση και λειτουργία δημοτικών κοιμητηρίων
5ον Στον κ. ΜΠΑΝΤΑΝΑ ΑΧΙΛΛΕΑ
- Εποπτεία της λειτουργίας και των αρμοδιοτήτων της Δ/νσης Δόμησης, Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πρασίνου πλην του Τμήματος Αποκομιδής Απορριμμάτων:
- Έκδοση οικοδομικών αδειών
- Πολεοδομικές εφαρμογές
- Έλεγχος κατασκευών-αυθαίρετα
- Εποπτεία Πολιτιστικών Εκδηλώσεων
- Αδελφοποιήσεις
- Συνεργασία με εθελοντικές ομάδες πολιτών
- Αλιεία
- Εποπτεία Λειτουργείας Ωδείου
- Λειτουργία παιδικών χαρών
- Εποπτεία λειτουργίας κληρονομιάς Βορίδη
6ον Στον κ.ΚΑΡΑΜΗΤΣΑ ΓΕΩΡΓΙΟ
- Εποπτεία της λειτουργίας και των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Αποκομιδής Απορριμμάτων της Δ/νσης Δόμησης, Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πρασίνου:
- Σχεδιασμός, συντονισμός και εποπτεία καθαριότητας και ανακύκλωσης
- Υπηρεσίες καθαριότητας κοινοχρήστων χώρων
- Υπηρεσίες αποκομιδής και διαχείρισης απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών
- Διαχείριση, κίνηση και συντήρηση οχημάτων του Δήμου και των μηχανημάτων έργου
- Θέματα περιβάλλοντος
- Συντήρηση πρασίνου και κήπων
- Λειτουργία σφαγείων
- Διαχείριση – οργάνωση, καθημερινή εποπτεία των εργαζομένων στην καθαριότητα, το πράσινο, του τεχνικού προσωπικού πλην ηλεκτρολόγων.
7ον Στον κ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟ
- Χωροταξικός σχεδιασμός δήμου Άργους Μυκηνών
- Σχέδιο Πόλης Άργους
- Εποπτεία λειτουργίας Δημοτικής Αστυνομίας
- Εποπτεία Λειτουργίας Δημοτικού φωτισμού και του προσωπικού που εξυπηρετεί τη λειτουργία του
- Θέματα προγραμματισμού και ανάπτυξης
- Αστικός σχεδιασμός και περιβάλλον
- Απαλλοτριώσεις
- Κτηματολόγιο
- Συμβούλιο Νέων
Β. Αναθέτουμε αρμοδιότητες στον δημοτικό σύμβουλο Δημήτριο Κατσένη ως εξής:
- Την ευθύνη λειτουργίας του Κοινωνικού Ιατρείου-Φαρμακείου
- Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας
- Υπηρεσίες Κοινωνικής Προστασίας:
- Κοινωνική Προστασία και Αλληλεγγύη
- Κοινωνική Πρόνοια
- Συνεργασία με Φιλανθρωπικούς & Πολιτιστικούς Συλλόγους, Σωματεία, Ιδρύματα
- Διοικητική Εξυπηρέτηση ΑμΕΑ
- Εποπτεία διενέργειας και οργάνωσης σίτισης απόρων
- Ανάπτυξη πάσης φύσεως Κοινωνικών Δράσεων του δήμου
Γ. Τον Κ. Δήμαρχο σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του, αναπληρώνει στα καθήκοντά του ο Αντιδήμαρχος κ. Β. Τάγκαλης και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Κ. Τάγκαλη, την αρμοδιότητας αυτή, θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νανόπουλος Νικόλαος.
Δ. Οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Κουκουβές Αντώνιος και Νανόπουλος Νικόλαος θα είναι άμμισθοι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. ε του άρθρου 3 του Ν.4051/2012.
Προτεινόμενα άρθρα
19.04.2024 | 20:59
19.04.2024 | 17:10