Γ. Μπρούλιας: Ο Σπηλιωτόπουλος διαστρεβλώνει την πραγματικότητα για την Τουριστική Ανάπτυξη

Πασιφανή έλλειψη πολιτικών επιχειρημάτων και συγκεκριμένων ρεαλιστικών προτάσεων για την Αθήνα, καταλογίζει ο Γιώργος Μπρούλιας, δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων και Πρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ ΑΕ), στον υποψήφιο δήμαρχο Αθηναίων, Άρη Σπηλιωτόπουλο, αναφορικά με πρόσφατες τοποθετήσεις του δεύτερου σχετικά με την τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας.

Σύμφωνα με τον κ. Μπρούλια, ο κ. Σπηλιωτόπουλος μιλώντας στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA», παρέθεσε σωρεία δήθεν στοιχείων και παραδειγμάτων προσπαθώντας να δημιουργήσει την εντύπωση ότι η σημερινή Δημοτική Αρχή δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα για την τουριστική Αθήνα.

«Θα μπορούσε κανείς να γεμίσει σελίδες απαντώντας σε αυτούς τους ισχυρισμούς», σημειώνει ο κ. Μπρούλιας, αναφέροντας ενδιεκτικά, χάριν συντομίας χρόνου και λόγων, τα εξής:

• Ο Δήμος Αθηναίων, για πρώτη φορά στα χρονικά, έχει εκπονήσει και υλοποιεί μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων και του Athens Convention & Visitors Bureau, ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό, με τρέχοντες και μακροπρόθεσμους στόχους, με στοχευμένες δράσεις και διασφαλισμένους πόρους, βάσει μελέτης και συνεργασίας με τους φορείς της αγοράς. Η στρατηγική αυτή υλοποιείται ήδη και είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε και η νέα Δημοτική Αρχή, να μπορεί να τη συνεχίσει και να έχει στη διάθεσή της και ένα μοναδικό εργαλείο αλλά και τους απαραίτητους πόρους. Τα 7 εκατ. ευρώ που είναι ο προυπολογισμός των δράσεων της πρώτης φάσης, δεν είναι «προεκλογική προυπόθεση», όπως ισχυρίζεται ο κ. Σπηλιωτόπουλος, αλλά απτό αποτέλεσμα και αυταπόδεικτη παρακαταθήκη.

• Ως προς τη δήθεν απουσία συμφωνιών για ανάπτυξη στρατηγικών τομέων της τουριστικής αγοράς, θυμίζουμε ότι πέρυσι, επίσης για πρώτη φορά στα χρονικά, ο Δήμος Αθηναίων έκανε στρατηγική συμφωνία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης, για τη θεσμοθέτηση μίας σειράς ετήσιων διοργανώσεων επαγγελματικού χαρακτήρα, αποκλειστικά για την Αθήνα. Στα δύο Travel Trade Athens που έχουν διοργανωθεί φιλοξενήθηκαν πάνω από 150 ξένοι επαγγελματίες από 22 χώρες του κόσμου, οι οποίοι έκαναν περισσότερες από 3.500 συναντήσεις με έλληνες επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς. Στο φετινό workshop, μάλιστα, παρέστη και η ίδια η υπουργός Τουρισμού κα Ο. Κεφαλογιάννη, η οποία αναφέρθηκε συγκεκριμένα στη δραστηριότητα του Athens Convention & Visitors Bureau και εξήρε την πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων για την επαγγελματική αυτή διοργάνωση. Πέρυσι, επίσης, η Αθήνα φιλοξένησε το Black Sea Tourism Forum, σε συνεργασία με το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών.

• Ο κ. Σπηλιωτόπουλος διαπίστωσε ότι η Αθήνα «ήταν η μοναδική πόλη που δεν είχε παρουσία» στη μεγάλη διεθνή έκθεση Τουρισμού ITB στο Βερολίνο, φέτος. Προφανώς του διέφυγε ότι η Αθήνα, μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων και του Athens Convention Bureau, έχει αδιάλειπτη παρουσία σε όλες τις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού (WTM Λονδίνο, ITB Βερολίνο, MITT Μόσχα, FITUR Μαδρίτη, BITE Πεκίνο κ.α) και μάλιστα σε συνεργασία με τον ίδιο τον ΕΟΤ και την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού καθώς και σε όλες τις μεγάλες εκθέσεις συνεδριακού τουρισμού (ΙΜΕΧ Φρανκφούρτη, EIBTM Βαρκελώνη κ.α.). Ειδικά στη φετινή ITB, η Αθήνα βρέθηκε και στο επίκεντρο της δημοσιότητας καθώς ανακοινώθηκε επισήμως ότι επελέγη για τη φετινή διοργάνωση του TBEX, της διεθνούς ετήσιας συνάντησης 1000 και πλέον ταξιδιωτικών bloggers και συγγραφέων τουρισμού, διοργάνωση που διεκδίκησε ο Δήμος Αθηναίων μεταξύ μεγάλων ανταγωνιστών και την κέρδισε.

Όπως έχει συμβάλει καθοριστικά στη διεκδίκηση και εξασφάλιση κορυφαίων μεγάλων συνεδρίων τα τελευταία τρία χρόνια, παρά την αρνητική εικόνα για την Αθήνα. Τρία και μόνον συνέδρια της Ευρωπαικής Καρδιολογικής Εταιρείας που έγιναν τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, έφεραν στην πόλη αθροιστικά σχεδόν 9.000 συνέδρους.

• Για πρώτη φορά, πάλι, η Αθήνα μέσω της ΕΑΤΑ και του ACVB, συμμετείχε σε εκθέσεις μεγάλης σημασίας, όπου δεν υπήρχε άλλη εκπροσώπηση από την Ελλάδα, αυτοτελώς με δικό της περίπτερο, όπως η IMEX USA, στις ΗΠΑ και η έκθεση συνεδριακού Τουρισμού GIBTM στα Αραβικά Εμιράτα.

• Μία ματιά και μόνον αν έριχνε ο κ. Σπηλιωτόπουλος και οι συνεργάτες του, στα sites της ΕΑΤΑ και του ACVB, στα προφίλ τους στα social media καθώς και σε όλο το υλικό που έχει παραχθεί και χρησιμοποιείται εδώ και καιρό για την πληροφόρηση ξένων επαγγελματιών και επισκεπτών, θα είχε αντιληφθεί το μέγεθος της προσπάθειας που έχει καταβληθεί ως προς την προβολή και προώθηση της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά. Θα διαπίστωνε επίσης, ότι η προσπάθεια αυτή έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του ίδιου του ιδιωτικού τομέα, καθώς τα μέλη του ACVB έχουν περάσει πια τα 100, επιχειρήσεις από όλο το φάσμα της τοπικής τουριστικής αγοράς.

• Μας είπε, τέλος, ο κ. Σπηλιωτόπουλος ότι επί θητείας του στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, εκτίναξε τα έσοδα της χώρας στον Τουρισμό, από τα 7 δις. στα 11 δις. Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι ότι το 2008, τον κύριο χρόνο της θητείας του τα έσοδα αυξήθηκαν κατά μόλις 300 εκατ. ευρώ ή 2,8%, σε περίπου 11,6 δις. ευρώ, από περίπου 11,3 δις. ευρώ το 2007 (που είχαν μειωθεί κατά 0,3%).

ΟΤΑ, ΔΗΜΟΙ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΡΟΥΛΙΑΣ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!