Αποκεντρωμένη Διοίκηση ακύρωσε αποφάσεις δημάρχου για μετακίνηση υπαλλήλων (απόφαση)

Μέρος των αποφάσεων του δημάρχου Ναυπακτίας, δύο συγκεκριμένα, που ελήφθησαν τον Απρίλιο και αφορούσαν στις μετακινήσεις υπαλλήλων και την αλλαγή θέσεων στην Τεχνική Υπηρεσία του δήμου δεν πέρασαν από το έλεγχο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

Η εξέλιξη και το σκεπτικό πάνω στο οποίο βασίστηκε η ακύρωσή τους είναι το πως για να αλλάξει κάποιος από τη θέση του προϊσταμένου δεν αρκεί η απόφαση του δημάρχου, έστω κι αν πρόκειται για αναπληρωτής, αλλά πρέπει να υπάρχει αντίστοιχη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες η συγκεκριμένη Δημοτική Αρχή του Δ. Ναυπακτίας από την αρχή της θητείας της προχώρησε σε αιφνίδιες μετακινήσεις και αλλάγές σε θέσεις προισταμένων και υπαλλήλων με αδιαφανή κριτήρια , με αποφάσεις Δημάρχου.

Μετά από προσφυγή θιγόμενου Υπαλλήλου προς την αποικεντρωμένη Διοίκηση κάποιες από αυτές τις αποφάσεις ακυρώθηκαν ως μη σύννομες.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως για το θέμα αυτό, το οποίο συνιστά σε αυτή τη φάση δικαίωση για εργαζόμενο που άλλαξε θέση, είχε ζητηθεί μέσω του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Ναυπακτίας-Δωρίδα και η άποψη της ΠΟΕ-ΟΤΑ. Το συνδικαλιστικό όργανο σημείωσε στις παρατηρήσεις του πως καλώς προσέφυγε ο εργαζόμενος, καθώς η απόφαση του δημάρχου δεν είχε σαφή, ειδική και επαρκή αιτιολόγηση.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ

ΟΤΑ, ΔΗΜΟΙ, ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΣΟΥ, ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!