αναδιοργάνωση-υπηρεσιών-δήμου-θεσσα-285921
ΔΗΜΟΙ | 26.04.2012 | 16:30

Αναδιοργάνωση υπηρεσιών Δήμου Θεσσαλονίκης, μείωση 30% στις διευθύνσεις

Στην αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης προχωρά η διοίκησή του σε μία προσπάθεια να υπάρχει καλύτερος συντονισμός και αποτελεσματικότητα στο έργο και παράλληλα ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Η αναδιοργάνωση των υπηρεσιών θα ξεκινήσει μετά την έγκριση του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ), η εκπόνηση του οποίου ήταν και απαίτηση από το νόμο του «Καλλικράτη».

Όπως ανέφερε σε συνέντευξη Τύπου ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο νέος Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας αναμένεται να δώσει λύσεις σε προβλήματα που υπάρχουν στις υπηρεσίες του δήμου. Μεταξύ άλλων θα μειωθεί ο αριθμός των διευθύνσεων κατά 30% (από 32 γίνονται 22), ενώ θα καταργηθούν και θα συγχωνευτούν τμήματα τα οποία κρίνεται ότι υπό τις σημερινές συνθήκες δεν είναι αναγκαία.

Επιπλέον, θα θεσμοθετηθούν δύο Γενικές Διευθύνσεις, οι προϊστάμενοι των οποίων θα επικουρούν τον γενικό γραμματέα του δήμου στο συντονισμό της λειτουργίας των υπηρεσιών, ενώ θα καταργηθεί η έννοια της αντιδημαρχίας και οι αντιδήμαρχοι θα επικεντρώνονται στην παραγωγή πολιτικού έργου.

Ο νέος ΟΕΥ θα τεθεί προς έγκριση στις 30 Απριλίου στο δημοτικό συμβούλιο, θα προωθηθεί στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης προς έγκριση και θα δημοσιευτεί σε ΦΕΚ, διαδικασία που θα χρειαστεί περίπου τρεις μήνες.

Μετά την έγκριση θα υπάρξει εντατική επιμόρφωση όλων των στελεχών του δήμου που θα αναλάβουν θέσεις ευθύνης, αποτύπωση των περιγραμμάτων θέσης σε κάθε υπηρεσία και πλήρης αποτύπωση του διαχωρισμού του ρόλου της πολιτικής και της υπηρεσιακής ηγεσίας, μέσα από τις αποφάσεις του δημάρχου με τις οποίες θα μεταβιβάσει αρμοδιότητες στους αντιδημάρχους και στον γενικό γραμματέα.