βραβεύεται-η-lets-ferry-για-στρατηγική-εξωστρ-840652
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 10.11.2020 | 16:22

Βραβεύεται η Lets Ferry για στρατηγική εξωστρέφειας και σημαντικές διακρίσεις

Την εξωστρέφεια και την διείσδυση σε διεθνείς αγορές της εταιρίας Let’s Ferry (www.letsferry.com), μέλος του Ομίλου Γελασάκη, που δραστηριοποιείται στους τομείς του τουρισμού, της ναυτιλίας και της φιλοξενίας αναδεικνύει η βράβευσή της στο πλαίσιο των κορυφαίων βραβείων «Peak Performance Awards» που διοργανώθηκαν λίγο πριν το lockdown από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με την υποστήριξη της Google.

 Πιο συγκεκριμένα η Let’s Ferry κατέκτησε Χρυσά Peak Performance Βραβεία: Best International Campaign και Best Performance in Travel & Tourism, το πρώτο εκ των οποίων κέρδισε χάρη στην εξωστρέφεια και την εξαγωγική δραστηριότητά της, ενώ το δεύτερο χάρη στην αποτελεσματικότερη χρήση του Performance Marketing στον Τουριστικό Κλάδο.

Επενδύει σε νέες τεχνολογίες

 «Η Lets Ferry παρά τη δύσκολη αυτή περίοδο για τον τουριστικό κλάδο, επενδύει δυναμικά στις νέες τεχνολογίες και ειδικότερα στο digital marketing» ανέφερε η Digital Director της Let’s Ferry Χριστίνα Φωτεινοπούλου κατά την παραλαβή των δύο χρυσών βραβείων προσθέτοντας ότι «η διάκριση αυτή έρχεται να επισφραγίσει μια ήδη επιτυχημένη ως τώρα συνεργασία με την Omnicliq, κορυφαία εταιρεία Συμβούλων ψηφιακής στρατηγικής.»

Σημειώνεται ότι παρά την αρνητική συγκυρία για την οικονομία της φιλοξενίας, τον περασμένο Ιούλιο, η Lets Ferry επαναλάνσαρε την ιστοσελίδα της χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες: ανανεωμένο site, με δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων σε περισσότερα από 230 λιμάνια σε όλο τον κόσμο, επιλογής πολλαπλών διαδρομών σε μία μόνο κράτηση και με τα πιο γρήγορα δρομολόγια στις καλύτερες διαθέσιμες τιμές. Όλα αυτά με πανεύκολη περιήγηση, δεδομένα που έρχονται σε πραγματικό χρόνο και απόλυτη ασφάλεια πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή μέσω PayPal. Η εμπειρία κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων έγινε έτσι πιο άμεση, ξεκούραστη και αποτελεσματική!