Vodafone: Τι αποζημιώσεις δικαιούστε για προβλήματα σε Internet & ομιλία

Το προηγούμενο διάστημα υπήρξαν παράπονα πελατών της Vodafone για προβλήματα στο internet και γενικότερα στο δίκτυο της εταιρείας.

Όπως αναφέρει επισήμως η Vodafone, για δηλώσεις «μη ικανοποιητικής εμπειρίας» ομιλίας θα παρέχονται δωρεάν μια φορά τον μήνα 60 λεπτά χρόνου ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα, τα οποία θα πρέπει να αναλωθούν εντός 24 ωρών.

Για δηλώσεις μη ικανοποιητικής εμπειρίας Internet θα παρέχονται μια φορά τον μήνα δωρεάν 300 ΜΒ, τα οποία θα πρέπει να αναλωθούν εντός 24 ωρών. Εντός μικρού χρονικού διαστήματος θα πρέπει να λάβετε δωρεάν ένα γραπτό μήνυμα (SMS) που θα επιβεβαιώνει την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ή / και MB που παρέχονται.

H αναφορά μπορεί να γίνει μέσα από την εφαρμογή My Vodafone και συγκεκριμένα στην ενότητα “Εγγύηση Δικτύου”. Ανάλογα με το είδος της μη ικανοποιητικής εμπειρίας που είχατε, επιλέγετε την αντίστοιχη κατηγορία, δηλώνετε την τοποθεσία σας και καταχωρείτε την αναφορά, επιλέγοντας «Αναφορά Θέματος».

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΙΝΤΕΡΝΕΤ, VODAFONE, ΟΜΙΛΙΑ, ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!