ΡΟΗ
προηγ επομ

Σούπερ μάρκετ: Ποια αλυσίδα ξεπέρασε Σκλαβενίτη και Βασιλόπουλο

Στους μεγάλους κερδισμένους της περσινής χρονιάς, λόγω της πανδημίας, αναδείχθηκε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, με ανάπτυξη 12,7% σε τζίρο, πάνω από το μέσο όρο της αγοράς.

Η αναπτυξη συνεχίζεται και τη φετινή χρονιά. Πηγές από την αλυσίδα αναφέρουν στο capital.gr πως το πρώτο εξάμηνο οι πωλήσεις της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός αυξήθηκαν κατά 4,5% -το σύνολο της αγοράς σύμφωνα με τη Nielsen IQ ενισχύθηκε κατά 1,1%- με την αλυσίδα να πετυχαίνει βελτίωση μεριδίου κατά 0,12 μονάδες.

Για το σύνολο της χρήσης εκτιμάται ότι θα καταγράψει ανάπτυξη 5% σε σχέση με το 2020, σε μια κορεσμένη αγορά, που σύμφωνα με το αισιόδοξο σενάριο εκτιμάται ότι θα κινηθεί στα περσινά επίπεδα.

Σημαντική συμβολή σε αυτή την ανάπτυξη εκτιμάται ότι θα διαδραματίσουν οι νέες επενδύσεις στο φυσικό και ηλεκτρονικό της δίκτυο και οι νέες συνεργασίες. Στο πλαίσιο αυτό τη φετινή χρονιά υλοποιεί επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ, κεφάλαια που θα κατευθυνθούν στη δημιουργία 15 νέων μικρών και μεσαίων καταστημάτων -εταιρικών και franchise-, για την γεωγραφική κάλυψη της χώρας.

Παράλληλα με την αποχώρηση της από τον EΛΟΜΑΣ, λάνσαρε τη εταιρική της ταυτότητα με έμφαση στην ανάδειξη της μαναβικής ως τη φρουταγορά της γειτονιάς και με παράλληλο λανσάρισμα των προϊόντων «Θησαυροί της Ελλάδας».

Στρατηγικός στόχος της αλυσίδας, όπως αναφέρουν πηγές της στο Capital.gr, είναι να «ταυτιστεί το brand Κρητικός ως η πρώτη επιλογή στο μυαλό του καταναλωτή για την αγορά παραδοσιακών, αυθεντικών προϊόντων και θα μπορεί να αγοράζει τα υπόλοιπα προϊόντα στις τιμές ενός κλασικού σούπερ μάρκετ”.

Η αλυσίδα ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ στο τέλος του 2020 διέθετε δίκτυο 236 καταστημάτων, -πέρυσι προστέθηκαν 10 νέα σούπερ μάρκετ και 1 cash&carry-, τα οποία παρήγαγαν τζίρο 334,5 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά στο μερίδιο αγοράς, πέρυσι αυτό αυξήθηκε στο 3,8%, με το μερίδιο της στα small stores να είναι πλέον στο 5,17% και στις superettes στο 9,5%. Σε αυτές τις πωλήσεις δεν προσμετράται ο κύκλος εργασιών της Κρητικής CRΜ ΑΡΙΑΔΝΗ -η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός ελέγχει το 100% της κρητικής εταιρείας και θα την ενοποιήσει στην τρέχουσα χρήση- η οποία εξυπηρετεί δίκτυο 140 καταστημάτων στην Κρήτη και σε άλλες περιοχές και τζίραρε πέρυσι 33,4 εκατ. ευρώ.

Εκτός από το φυσικό δίκτυο η αλυσίδα που ξεκίνησε από την Αίγινα, δίνει έμφαση και στην ενίσχυση της θέσης της στο διαδικτυακό κανάλι. Εκτός από το e-shop, το kritikos-sm.gr, έχει προχωρήσει σε συνεργασία με την πλατφόρμα ΒΟΧ της Cosmote επεκτείνοντας τις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Αποτέλεσμα αυτών ήταν η αύξηση κατά 481,7% των online πωλήσεων της οι οποίες από 766.289 ευρώ που ήταν το 2019 ξεπέρασαν πέρυσι τα 4,456 εκατ. ευρώ και το μερίδιο της το 4,4% των ηλεκτρονικών supermarket από 3,1% που ήταν το 2019. Σε αυτό συνέβαλε η αύξηση κατά 359% των πωλήσεων των παραφαρμακευτικών προϊόντων, 50% των προϊόντων γενικού καθαρισμού και 18% των τρόφιμων.

Η ανοδική αυτή τάση στις online πωλήσεις συνεχίζει και τη φετινή χρονιά με την εταιρεία να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο δημιουργίας Dark Store (κεντρικό Hub) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των online παραγγελιών των πελατών της.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]