σκλαβενίτης-πότε-και-πώς-οι-πελάτες-μπ-840436
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 03.12.2020 | 19:22

Σκλαβενίτης: Πότε και πώς οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν προϊόν

Τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης εδώ και λίγο καιρό έχουν στον αέρα το site τους, μέσα από το οποίο μπορεί ο κόσμος να παραγγέλνει. Με μια ανάρτησή τους εκεί τοποθετήθηκαν όσον αφορά την πολιτική τους σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος.

Ειδικότερα με επίσημη ανακοίνωση τους, τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, σημειώνουν για την πολιτική των επιστροφών:

Η άριστη ποιότητα των προϊόντων αποτελεί βασική αρχή για εμάς. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης eMarket, στο 210 540 2200 ή να μας αποστείλετε email στο [email protected].

Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν που επιθυμείτε, χωρίς καμία χρέωση και με δυνατότητα επιλογής άμεσης αντικατάστασης του προϊόντος ή πίστωσης του αντίστοιχου χρηματικού ποσού. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας σε όποιο φυσικό Κατάστημά μας σας εξυπηρετεί ή να ζητήσετε να το παραλάβουμε από τον χώρο σας. Στις περιπτώσεις παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από τον χώρο σας, πρέπει να μας έχετε ενημερώσει εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης της παραγγελίας τους, με χρόνο ανταπόκρισης αυθημερόν ή την επόμενη ημέρα.

Για λόγους ασφαλείας, για τα αλκοολούχα ποτά δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές.