«Σκλαβενίτης»: Δυσάρεστη έκπληξη για τους πελάτες -Τι συνέβη (εικόνα)

"Σκλαβενίτης": Δυσάρεστη έκπληξη για τους πελάτες -Τι συνέβη (εικόνα)

Μία δυσάρεστη έκπληξη επιφύλασσε τις τελευταίες εβδομάδες για τους πελάτες του ο «Σκλαβενίτης». Συγκεκριμένα, καθώς «μπλόκαρε» το  eMarket του, ο χρόνος παράδοσης προϊόντων που παραγγέλνουν on line, αυξήθηκε από δύο σε τρεις ημέρες.

«Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης από το eMarket είναι μετά από 3 ημέρες.
Ζητούμε την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής», αναφέρει σε ανακοίνωσή της  η αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

Υπενθυμίζεται ότι μόλις πριν από λίγο λιγότερο από δύο εβδομάδες, ο χρόνος παράδοσης προϊόντων που παραγγέλνουν οι πελάτες on line, ήταν » από 2 έως 3 ημέρες». 

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΠΕΛΑΤΕΣ, ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ, ON LINE ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]