σκλαβενίτης-δυσάρεστη-έκπληξη-για-721793
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 31.05.2021 | 12:40

“Σκλαβενίτης”: Δυσάρεστη έκπληξη για τους πελάτες -Τι συνέβη (εικόνα)

Μία δυσάρεστη έκπληξη επιφύλασσε τις τελευταίες εβδομάδες για τους πελάτες του ο «Σκλαβενίτης». Συγκεκριμένα, καθώς «μπλόκαρε» το  eMarket του, ο χρόνος παράδοσης προϊόντων που παραγγέλνουν on line, αυξήθηκε από δύο σε τρεις ημέρες.

“Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης από το eMarket είναι μετά από 3 ημέρες.

Ζητούμε την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της  η αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

Υπενθυμίζεται ότι μόλις πριν από λίγο λιγότερο από δύο εβδομάδες, ο χρόνος παράδοσης προϊόντων που παραγγέλνουν οι πελάτες on line, ήταν ” από 2 έως 3 ημέρες”.