“Σκλαβενίτης”: Δυσάρεστη έκπληξη για τους πελάτες -Τι συνέβη (εικόνα)
Μία δυσάρεστη έκπληξη επιφύλασσε τις τελευταίες εβδομάδες για τους πελάτες του ο «Σκλαβενίτης». Συγκεκριμένα, καθώς «μπλόκαρε» το eMarket του, ο χρόνος παράδοσης προϊόντων που παραγγέλνουν on line, αυξήθηκε από δύο σε τρεις ημέρες.
“Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης από το eMarket είναι μετά από 3 ημέρες.
Ζητούμε την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Υπενθυμίζεται ότι μόλις πριν από λίγο λιγότερο από δύο εβδομάδες, ο χρόνος παράδοσης προϊόντων που παραγγέλνουν οι πελάτες on line, ήταν ” από 2 έως 3 ημέρες”.
Προτεινόμενα άρθρα
24.04.2024 | 07:12
23.04.2024 | 19:31