«Πράσινο» μάρκετινγκ: Βιολογικό Πάρκο Λιτοχώρου

Σειρά «πράσινων» υποδομών για την προστασία του περιβάλλοντος, την ενεργειακή αξιοποίηση και την υποστήριξη των επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να δώσουν οικολογική διάσταση στα προϊόντα τους, χωρίς αρνητική συνέπεια στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων τους, σχεδιάζονται στο Βιοτεχνικό Πάρκο Λιτοχώρου, μέσω «πράσινου» μάρκετινγκ.

Προβλέπεται, μεταξύ άλλων, η δημιουργία οργανωμένου τμήματος ανακύκλωσης, η κατασκευή κτηρίων που θα εξοικονομούν ενέργεια, η κατασκευή σύγχρονου βιολογικού καθαρισμού με επαναχρησιμοποίηση των καθαρών υδάτων για αρδευτική χρήση στους κοινοχρήστους χώρους, η συλλογή βρόχινου νερού για πότισμα, η δημιουργία φωτοβολταϊκού πάρκου σε ποσοστό 10% της οικοδομήσιμης έκτασης, ο οδικός φωτισμός τη νύχτα μέσω φωτοβολταϊκών, η παραγωγή και παροχή θερμικής ενέργειας με βιοκαύσιμα και η δεντροφύτευση των χέρσων τμημάτων του πάρκου. Η εγκατάσταση επιχειρήσεων παραγωγής σκυροδέματος και ασφαλτομίγματος (που  είναι και οι πιο ρυπογόνες), επιτρέπεται σε ποσοστό 5% της οικοδομήσιμης έκτασης και εφόσον λειτουργήσουν σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας (φίλτρα, κτλ.).

Το σχέδιο «πράσινου» μάρκετινγκ  εκπονήθηκε δωρεάν για λογαριασμό του Βιοτεχνικού Πάρκου Λιτοχώρου, στο πλαίσιο του έργου Ecomark της Ε.Ε. και του προγράμματος Med. Παρουσιάστηκε πιλοτικά σε συνέδριο στη Μπολόνια της Ιταλίας.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΕΕ, MED, ECOMARK, ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ, ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!