πόλεμος-σούπερ-μάρκετ-για-τον-έλεγχ-31806
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 22.06.2017 | 09:50

«Πόλεμος» Σούπερ Μάρκετ για τον έλεγχο της αγοράς -Ποιοι επικρατούν

Στις αλυσίδες ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και LIDL φέρεται σύμφωνα με την εφημερίδα Ναυτεμπορική ότι κατευθύνθηκε ο κύριος όγκος των καταναλωτών της ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, μεγάλα μερίδια των οποίων, ωστόσο, εμφανίζεται πρόθυμη να «επιστρέψει» στα καταστήματα που επαναλειτουργούν πλέον υπό το σήμα των Ελληνικών Υπεραγορών ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα πορίσματα της έρευνας που παρουσιάστηκε χθες στο Συνέδριο της IRI με θέμα «Η αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες μέσα στο νέο περιβάλλον των Super Markets», προκύπτει ότι σε πανελλαδικό επίπεδο το 42% των ερωτηθέντων που δήλωσαν πρώην πελάτης της ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ κατευθύνθηκε στην ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και το 24% στην LIDL.

Σε επίπεδο γεωγραφικής κατανομής, η εικόνα διαφοροποιείται στην Αττική όπου «κερδισμένος» παίχτης εμφανίζεται η ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, η οποία συγκεντρώνει το 55% των πρώην καταναλωτών της ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, και στη Θεσσαλονίκη-Μακεδονία όπου με αντίστοιχο ποσοστό 55% «κυριαρχεί» η ΜΑΣΟΥΤΗΣ.

Ωστόσο, η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ συγκεντρώνει τα μεγαλύτερα ποσοστά των πρώην καταναλωτών της ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ σε Κεντρική και Δυτική Ελλάδα και στην Κρήτη με 45%, 55% και 43% αντίστοιχα.